Łukasz Lipowski

Regional Field Sales Manager, Red Bull Sp.z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa FMCG HTML Zarządzanie kluczowymi klientami Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Red Bull Sp.z o.o.
Regional Field Sales Manager
Hilti (Poland) Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( Area Sales Manager )
- Odpowiedzialność za trade steel&metal na terenie ½ Polski,
- Członek europejskiego zespołu Metal Fabrication,
- Zarządzanie zespołem Senioralnych Account Managerów oraz Rzeczoznawców Technicznych,
- Zarządzanie i odpowiedzialność za proces sprzedaży,
- Odpowiedzialność za kategorię marży oraz zagwarantowanie zyskowności,
- Zabezpieczenie realizacji celów strategicznych,
- Odpowiedzialność za bezkolizyjny przebieg procesów sprzedaży,
- Rekrutacje oraz dbałość o rozwój zawodowy podległego zespołu.
Mars Polska
Regional Sales Manager
- Odpowiedzialność za sell-in do dystrybutorów oraz sell-out do sklepów detalicznych rynku tradycyjnego,
- Zarządzanie zespołem złożonym z siedmiu przedstawicieli handlowych i dwóch specjalistów ds. rynku hurtowego
- Rekrutacja,
- Ustalanie i kontrola zadań,
- Rozwój talentów,
- Odpowiedzialność za wzrost klientów na podległym terenie (1/4 Polski),
- Kontrola i efektywna inwestycja powierzonego budżetu,
- realizację parametrów dystrybucyjno-ekspozycyjnych.
Mars Polska
Area Sales Manager
- Zarządzanie zespołem złożonym z dziewięciu przedstawicieli handlowych (rekrutacja, ustalanie i kontrola zadań, rozwój talentów),
- Odpowiedzialność za wzrost klientów na podległym terenie (1/6 Polski),
- Kontrola i efektywna inwestycja powierzonego budżetu,
- Realizację parametrów dystrybucyjno-ekspozycyjnych.
Mars Polska
Junior Key Account Manager
- Rekomendowanie strategii i planów dla powierzonych bezpośrednio Klientów,
- Wdrażanie warunków handlowych oraz planów taktycznych u przydzielonych Klientów,
- Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii rozwoju powierzonego Klienta,
- Realizacja celów biznesowych u powierzonych bezpośrednio Klientów,
- Odpowiedzialność za procesy negocjacyjne,
- Zarządzanie powierzonymi środkami,
- Ciągłe podnoszenie efektywności inwestycji,
- Zapewnienie doskonałej komunikacji z innymi działami,
- Zapewnienie skutecznej komunikacji wszystkich istotnych parametrów biznesowych (promocje, warunki handlowe, budżety, ryzyka etc.)
Mars Polska
Account Sales Adviser - Doradca ds. Kluczowych Klientów
•Realizowanie planów dystrybucyjnych oraz ekspozycyjnych
•Prowadzenie działań lokalnych
•Optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych
•Współpraca z shelf merchandiserami oraz kontrola jakości produktów
•Prowadzenie rozmów handlowych w strukturach organizacyjnych kluczowych klientów
•Analizowanie działań konkurencji
•Prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami w ramach warunków współpracy
•Współpraca ze strategicznymi dystrybutorami MARS POLSKA
Logo
Doradca Handlowy w Kanale Dystrybucyjnym
SALES TEAM SP. Z O.O. \| Struktura dedykowana dla HOCHLAND POLSKA SP. Z O.O.
•Realizowanie planów sprzedażowych w kanale tradycyjnym
•Rozwijanie strategii sprzedaży
•Merchandising produktów Hochland Polska
•Prowadzenie negocjacji z klientami detalicznymi w ramach warunków współpracy
•Współpraca ze strategicznymi dystrybutorami Hochland Polska
Logo
Promotor projektu
SALES FORCE 1 SP. Z O.O. \| Struktura dedykowana dla SONY POLSKA SP. Z O.O.
•Aktywna sprzedaż aparatów fotograficznych marki Sony
•Raportowanie osiągniętych celów sprzedażowych
•Prowadzenie rozmów handlowych
Logo
Członek zespołu ds. analizy rynku i badań marketingowych
INTENDER Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Studentów WSB-NLU
•Przeprowadzanie analiz rynkowych
•Negocjacje z klientami w ramach warunków współpracy
•Przygotowywanie raportów z badań marketingowych
•Organizowanie konferencji

Szkolenia i kursy

05.2008 INWESTYCJE ROKU 2008 | Seminarium przeprowadzone przez Bank Handlowy S.A.; Dyplom ukończenia kursu

07.2007 – 08.2007 ESE EUROPEAN SCHOOL OF ENGLISH | Kurs języka angielskiego na Malcie. Certyfikat ukończenia kursu

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing - Zarządzanie Finansami, magisterskie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Podróżowanie, Fotografia, Numizmatyka

Inne

•Umiejętności techniczne: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, środowiska operacyjnego Windows oraz języka html
•Umiejętności interpersonalne: Kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność w działaniu, odporność na stres, znajomość technik negocjacyjnych, zdolność do pracy w zmieniającym się otoczeniu, bardzo dobra organizacja czasu pracy
•Prawo Jazdy kat. B

Grupy

Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.