Umiejętności
Marketing Zintegrowany
Internet Strategy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Kreatywny
1. Tworzenie koncepcji projektów interaktywnych dla najważniejszych Klientów K2. m.in. dla: Nokia, Coca-Cola, Volvo i Ikea
2. Nadzór i inspirowanie kreacji większości projektów prowadzonych przez K2
3. Tworzenie kreacji do przetargów prowadzonych przez agencję
4. ...czyli w skrócie Dobre Pomysły dla wszystkich (aktualnych i przyszłych) Klientów K2 – największej agencji interaktywnej w Polsce (100 pracowników i 16mln zł przychodu) i „Najbardziej Podziwianej Agencji roku” – Impactor 2006
2. Nadzór i inspirowanie kreacji większości projektów prowadzonych przez K2
3. Tworzenie kreacji do przetargów prowadzonych przez agencję
4. ...czyli w skrócie Dobre Pomysły dla wszystkich (aktualnych i przyszłych) Klientów K2 – największej agencji interaktywnej w Polsce (100 pracowników i 16mln zł przychodu) i „Najbardziej Podziwianej Agencji roku” – Impactor 2006
Account Manager
1. Współprowadzenie i rozwijanie całości relacji z największym klientem agencji K2 – firmą Nokia Poland w zakresie marketingu internetowego
2. Bieżąca obsługa Klienta oraz strategiczne planowanie marketingowe dla firmy Nokia
3. Inicjowanie oraz kierowanie największymi projektami emarketingowymi firmy Nokia w Polsce: (np.: „Modna Nokia” – wielokrotnie nagradzany w kraju i za granicą,
moBlog.pl - największy serwis społecznościowy zbudowany wokół marki)
2. Bieżąca obsługa Klienta oraz strategiczne planowanie marketingowe dla firmy Nokia
3. Inicjowanie oraz kierowanie największymi projektami emarketingowymi firmy Nokia w Polsce: (np.: „Modna Nokia” – wielokrotnie nagradzany w kraju i za granicą,
moBlog.pl - największy serwis społecznościowy zbudowany wokół marki)
Business Development Manager
1. Start start-up’u internetowego NetSprint.pl, który został uznany siódmą najszybciej rozwijającą się młodą firmą branży IT w Europie Środkowej (w prestiżowym rankingu Fast 50 firmy Deloitte)
2. Opracowanie i realizowanie strategii marketingowej firmy
3. Kontakty z kluczowymi Partnerami Spółki – (m.in. mBank, Panorama Firm, Interia.pl, InterNetia.pl, agencje interaktywne) - negocjacje warunków realizacji projektów
4. Pozyskanie oraz obsługa ponad 100 Klientów bezpośrednich Spółki (ponad 70% nawiązało stałą współpracę)
5. Projektowanie i implementacja działań marketingowych w Internecie z zakresu:
a. Public Relations (kontakty z dziennikarzami, dbanie o publicity usług),
b. Promocji (barterowe kampanie, materiały promocyjne),
c. Sprzedaży (programy afiliacyjne),
d. Marketingu Partyzanckiego (kampanie wirusowe).
2. Opracowanie i realizowanie strategii marketingowej firmy
3. Kontakty z kluczowymi Partnerami Spółki – (m.in. mBank, Panorama Firm, Interia.pl, InterNetia.pl, agencje interaktywne) - negocjacje warunków realizacji projektów
4. Pozyskanie oraz obsługa ponad 100 Klientów bezpośrednich Spółki (ponad 70% nawiązało stałą współpracę)
5. Projektowanie i implementacja działań marketingowych w Internecie z zakresu:
a. Public Relations (kontakty z dziennikarzami, dbanie o publicity usług),
b. Promocji (barterowe kampanie, materiały promocyjne),
c. Sprzedaży (programy afiliacyjne),
d. Marketingu Partyzanckiego (kampanie wirusowe).
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Żeglarstwo (patent sternika jachtowego), wyczynowe katamarany (własny 18stopowy katamaran „Kocury Dwa”), windsurfing, filmy z Jamesem Bondem, książki Juliusza Verne’a i świeży chleb z masłem.
Organizacje
Niezależne Zrzeszenie Studentów Szkoły Głównej Handlowej
PRZEWODNICZĄCY
1. Kierowanie jedną z najaktywniejszych organizacji studenckich w Warszawie
2. Pełnienie obowiązków zbliżonych zakresem do zarządzania mała firmą
PRZEWODNICZĄCY
1. Kierowanie jedną z najaktywniejszych organizacji studenckich w Warszawie
2. Pełnienie obowiązków zbliżonych zakresem do zarządzania mała firmą
Inne
OSIĄGNIĘCIA POZAZAWODOWE
4-miesięczny rejs jachtem przez Ocean Atlantycki i Karaiby: Teneryfa, Cabo Verde, Martynika, Dominika, Guadelupa, Saintes, Nevis, St.Martin, Kuba
Grudzień 2006 – Kwiecień 2007
www.kocury.wordpress.com
3-miesięczna wyprawa do Azji (i Afryki): Kambodża, Wietnam, Tajlandia, Malezja, Borneo + 5-tygodni windsurfingu w Egipcie
www.kocury.wordpress.com
PORTFOLIO, czyli wybrane projekty którymi kierowałem:
1. Modna Nokia www.nokia.com.pl/trendynokia - Jeden z najczęściej nagradzanych polskich projektów interaktywnych: Webby Awards 2006 - Finalista, Kreatura 2005, Cresta Awards 2005 - finalista, Klub Twórców Reklamy KTR 2005 - srebrna nagroda, Złote Orły 2005 – wyróżnienie, FWA.com – Site of the Day
2. Platforma mobilnych blogów - www.moBlog.pl
Największy serwis społecznościowy zbudowany wokół marki (Nokia) Golden Arrow 2006 – Główna Nagroda, wewnętrzna nagroda korporacji Nokia za największą innowację marketingową 2006 w Europie
3. Druga Strona K2 www.k2.pl/drugastrona
WebStar 2006, Kreatura 2006/2007, Złote Orły – nominacja, Golden Drum – nominacja, FWA site of the day, KTR 2007 nagroda srebrna, Webby Awards - honoree certificate
4. Złote Czasy www.zloteczasy.pl
FWA.com – Site of the Day, WebStar 2006 - nominacja
5. www.UdaSie.pl dla Coca-Cola
6. www.k2.pl Nagroda Akademii WebStar 2008 - najlepsza strona firmowa roku
…. i kilkadziesiąt innych.
4-miesięczny rejs jachtem przez Ocean Atlantycki i Karaiby: Teneryfa, Cabo Verde, Martynika, Dominika, Guadelupa, Saintes, Nevis, St.Martin, Kuba
Grudzień 2006 – Kwiecień 2007
www.kocury.wordpress.com
3-miesięczna wyprawa do Azji (i Afryki): Kambodża, Wietnam, Tajlandia, Malezja, Borneo + 5-tygodni windsurfingu w Egipcie
www.kocury.wordpress.com
PORTFOLIO, czyli wybrane projekty którymi kierowałem:
1. Modna Nokia www.nokia.com.pl/trendynokia - Jeden z najczęściej nagradzanych polskich projektów interaktywnych: Webby Awards 2006 - Finalista, Kreatura 2005, Cresta Awards 2005 - finalista, Klub Twórców Reklamy KTR 2005 - srebrna nagroda, Złote Orły 2005 – wyróżnienie, FWA.com – Site of the Day
2. Platforma mobilnych blogów - www.moBlog.pl
Największy serwis społecznościowy zbudowany wokół marki (Nokia) Golden Arrow 2006 – Główna Nagroda, wewnętrzna nagroda korporacji Nokia za największą innowację marketingową 2006 w Europie
3. Druga Strona K2 www.k2.pl/drugastrona
WebStar 2006, Kreatura 2006/2007, Złote Orły – nominacja, Golden Drum – nominacja, FWA site of the day, KTR 2007 nagroda srebrna, Webby Awards - honoree certificate
4. Złote Czasy www.zloteczasy.pl
FWA.com – Site of the Day, WebStar 2006 - nominacja
5. www.UdaSie.pl dla Coca-Cola
6. www.k2.pl Nagroda Akademii WebStar 2008 - najlepsza strona firmowa roku
…. i kilkadziesiąt innych.
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów