Łukasz Karpeta
Specjalista ds. logistyki, Telford Sp z oo
Rzeszów,
podkarpackie
Umiejętności
Komunikacja
Negocjacje kontraktu
Sprzedaż bezpośrednia
Szkolenia pracowników
Marketing
Rozmowy z klientami
pakiet Office (Word, Excel, Access, PowerPoint)
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. logistyki
Telford sp zoo
- Organizacja i nadzór nad transportem towarów
- Utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi klientami
- Działania pro sprzedażowe i marketingowe
- Organizacja pracy biura
- Przygotowywanie dedykowanych ofert (przygotowywanie wycen, kalkulacja kosztów)
- Prowadzenie negocjacji z partnerami aktualnymi i potencjalnymi
- Utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi klientami
- Działania pro sprzedażowe i marketingowe
- Organizacja pracy biura
- Przygotowywanie dedykowanych ofert (przygotowywanie wycen, kalkulacja kosztów)
- Prowadzenie negocjacji z partnerami aktualnymi i potencjalnymi
Kontroler infolinii windykacyjnej
Grupa Cyfrowy Polsat
09.2011 – 03.2013 - stanowisko: Kontroler inf. windykacyjna
02.2011 – 09.2011 - stanowisko: Trener (zespół szkoleniowy inf. windykacyjna)
09.2009 – 02.2011 - stanowisko: konsultant infolinii Windykacyjnej
04.2009 – 09.2009 - stanowisko: konsultant infolinii ogólnej
- Organizacja pracy Konsultantów i Koordynatorów Działu Windykacji
- Nadzór i weryfikacja komunikacji windykacyjnej z Klientem
- Raportowanie błędów
- Wdrażanie i nadzór nad nowymi rozwiązaniami usprawniającymi pracę
- Tworzenie i analiza raportów na potrzeby kierownika działu
- Współpraca z działem IT przy wdrożeniu zmian w systemie procesu windykacji
- Przygotowanie skryptu wdrożenia nowych pracowników do pracy
- Organizacja szkoleń i testów
- Odsłuch i ocena merytoryczna rozmów konsultantów w procesie windykacji
02.2011 – 09.2011 - stanowisko: Trener (zespół szkoleniowy inf. windykacyjna)
09.2009 – 02.2011 - stanowisko: konsultant infolinii Windykacyjnej
04.2009 – 09.2009 - stanowisko: konsultant infolinii ogólnej
- Organizacja pracy Konsultantów i Koordynatorów Działu Windykacji
- Nadzór i weryfikacja komunikacji windykacyjnej z Klientem
- Raportowanie błędów
- Wdrażanie i nadzór nad nowymi rozwiązaniami usprawniającymi pracę
- Tworzenie i analiza raportów na potrzeby kierownika działu
- Współpraca z działem IT przy wdrożeniu zmian w systemie procesu windykacji
- Przygotowanie skryptu wdrożenia nowych pracowników do pracy
- Organizacja szkoleń i testów
- Odsłuch i ocena merytoryczna rozmów konsultantów w procesie windykacji
Szkolenia i kursy
luty 2012
Skuteczne zachowania w biznesie – komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie czasem (szkolenie przez WTK)
kwiecień 2012
Efektywne techniki windykacyjne- asertywna komunikacja z klientem (szkolenie wewnętrzne Cyfrowy Polsat)
Skuteczne zachowania w biznesie – komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie czasem (szkolenie przez WTK)
kwiecień 2012
Efektywne techniki windykacyjne- asertywna komunikacja z klientem (szkolenie wewnętrzne Cyfrowy Polsat)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- Sport: piłka halowa
- Nowe technologie
- Ambitne niezależne kino erotyczne :-) (ciekawe czy ktoś to wogóle czyta)
- Nowe technologie
- Ambitne niezależne kino erotyczne :-) (ciekawe czy ktoś to wogóle czyta)
Inne
- Poczucie humoru,
- Prawo jazdy kat. B, C,
- Dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie, asertywność
- Umiejętność pracy w grupie
- Prawo jazdy kat. B, C,
- Dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie, asertywność
- Umiejętność pracy w grupie