Łukasz Karpeta

Łukasz Karpeta

Specjalista ds. logistyki, Telford Sp z oo
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Komunikacja Negocjacje kontraktu Sprzedaż bezpośrednia Szkolenia pracowników Marketing Rozmowy z klientami pakiet Office (Word, Excel, Access, PowerPoint)

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. logistyki
Telford sp zoo
- Organizacja i nadzór nad transportem towarów
- Utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi klientami
- Działania pro sprzedażowe i marketingowe
- Organizacja pracy biura
- Przygotowywanie dedykowanych ofert (przygotowywanie wycen, kalkulacja kosztów)
- Prowadzenie negocjacji z partnerami aktualnymi i potencjalnymi
Europ Assistance Polska Sp. Z o.o.
Koordynator Pomocy
Utrzymanie prawidłowych relacji z Klientami.
Organizacja i zlecanie pomocy assistance.
Dbanie o wizerunek Firmy.
Logo
Key Account Manager
Bio Invest Group
- Organizacja pracy biura
- Utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi klientami
- Działania pro sprzedażowe i marketingowe
- Przygotowywanie dedykowanych ofert
- Prowadzenie negocjacji z partnerami aktualnymi i potencjalnymi
Logo
Kierownik biura
Kancelaria Doradztwa Prawnego Experto Credite sp z o.o.
- Zarządzanie biurem
- Obsługa korespondencji
- Przygotowanie schematu procesu windykacji i prewencji
- Wdrażanie działań windykacyjnych
- Raportowanie skuteczności działań windykacyjnych
Grupa Cyfrowy Polsat
Kontroler infolinii windykacyjnej
Grupa Cyfrowy Polsat
09.2011 – 03.2013 - stanowisko: Kontroler inf. windykacyjna
02.2011 – 09.2011 - stanowisko: Trener (zespół szkoleniowy inf. windykacyjna)
09.2009 – 02.2011 - stanowisko: konsultant infolinii Windykacyjnej
04.2009 – 09.2009 - stanowisko: konsultant infolinii ogólnej

- Organizacja pracy Konsultantów i Koordynatorów Działu Windykacji
- Nadzór i weryfikacja komunikacji windykacyjnej z Klientem
- Raportowanie błędów
- Wdrażanie i nadzór nad nowymi rozwiązaniami usprawniającymi pracę
- Tworzenie i analiza raportów na potrzeby kierownika działu
- Współpraca z działem IT przy wdrożeniu zmian w systemie procesu windykacji
- Przygotowanie skryptu wdrożenia nowych pracowników do pracy
- Organizacja szkoleń i testów
- Odsłuch i ocena merytoryczna rozmów konsultantów w procesie windykacji

Szkolenia i kursy

luty 2012
Skuteczne zachowania w biznesie – komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie czasem (szkolenie przez WTK)

kwiecień 2012
Efektywne techniki windykacyjne- asertywna komunikacja z klientem (szkolenie wewnętrzne Cyfrowy Polsat)

Edukacja

Logo
ekonomia w mikroprzedsiębiorstwie, licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Logo
technik urządzeń audiowizualnych, średnie
Zespół Szkół Elektronicznych
Logo
liceum techniczne, średnie
Zespół Szkół Elektronicznych

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

- Sport: piłka halowa
- Nowe technologie
- Ambitne niezależne kino erotyczne :-) (ciekawe czy ktoś to wogóle czyta)

Inne

- Poczucie humoru,
- Prawo jazdy kat. B, C,
- Dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie, asertywność
- Umiejętność pracy w grupie