Łukasz Jagiełło

Administrator Sieci, Euro-net Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

RTV EURO AGD
Administrator Sieci
Leroy Merlin  Polska
Administrator Sieci
zarządzanie i administrowanie bieżącym funkcjonowaniem oraz infrastrukturą sieci LAN/WAN (Cisco, Motorola, Aero Hive; w tym WIFI);
administrowanie i bieżąca obsługa styku z siecią Internet (proxy/firewall/IPS/IDS; Cisco/Juniper/Palo Alto) oraz systemu antywirusowego firmy (SEP);
obsługa/administracja infrastruktury teleinformatycznej (komunikacja głosowa/telefonia komórkowa/serwerSMS/poczta elektroniczna/system obsługi Call Center);
współpraca z producentami oprogramowania oraz firmami serwisującymi urządzenia;
zapewnienie obsługi technicznej powierzonych systemów;
Leroy Merlin  Polska
Specjalista IT ds. Wsparcia Użytkowników
przygotowanie sprzętu dla jednostek firmy;
koordynacja obsługi zgłoszeń serwisowych sprzętu informatycznego;
pomoc w instalacji sprzętu oraz instalacja oprogramowania w jednostkach sklepowych (zdalnie) oraz Centrali;
kontrola procesów w systemach informatycznych;
przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników systemów informatycznych;
eskalacja nierozwiązanych zgłoszeń użytkowników dla specjalistów IT wyższego szczebla;
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
obsługa awarii zgłaszanych przez Klientów grupy kapitałowej EXATEL;
przyjmowanie reklamacji technicznych od współpracujących operatorów i monitowanie rozwiązania problemu;
współpraca z innymi komórkami EXATEL, TP S.A. i innymi operatorami w zakresie usuwania nieprawidłowości w działaniu sieci;
współpraca ze służbami eksploatacyjnymi, dyspozytorskimi EXATEL, TP S.A. i odwieszeń numerów, włączenia odpowiednich komunikatów dla Abonentów grupy kapitałowej;
zlecanie wykonywania testów poprawności realizacji usług służbom technicznym EXATEL;
dokonywanie aktywacji, dezaktywacji, zawieszeń i odwieszeń numerów, włączenia odpowiednich komunikatów dla Abonentów grupy kapitałowej;
weryfikacja i aktualizacja stanu bazy systemu danych systemu weryfikacji połączeń CLV;
analiza technicznej zasadności reklamacji Abonentów grupy kapitałowej i innych operatorów;
analiza bilingu połączeń wykonywanych bez czynnego numeru abonenta;
współpraca z DOK: zapewnienie ciągłości/jakości świadczenia usług;
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.
Konsultant Biura Obsługi Klienta
- udzielanie fachowej informacji na temat usług, taryf, rachunków klientów;
- odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej;
- kontaktowanie się z innymi komórkami organizacyjnymi celem wyjaśnienia spraw wymagających dalszej analizy;
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych na dokonanie zmian na kontach abonenckich;
- uczestniczenie w procesie sprzedaży przez telefon i akcjach telemarketingowych;
- budowanie i uzupełnianie bazy danych potencjalnych klientów.

Szkolenia i kursy

Cisco Certified Network Professional Routing and Switching (CCNP R&S) - grudzień 2016;
Certified SonicWALL Security Administrator (CSSA);
Dell SonicWALL Network Security Basic Administration (CSSA Level Course) - czerwiec 2016;
Intel Security: McAfee Next Generation Firewall Administration - październik 2015;
Implementing Cisco IP Routing
Cisco Certified Network Associate R&S - sierpień 2014;
Interconnecting Cisco Networking Devices Part 2 - czerwiec 2014;
Cisco Certified Entry Network Technician - luty 2014;
Interconnecting Cisco Networking Devices Part 1 - maj 2013;
vSphere 5.0 Install, Configure, Manage – marzec 2012;
Oracle SQL, PL/SQL basics – lipiec 2011;
6428A Configuring Troubleshooting Windows Server 2008 Terminal Services - marzec 2011;
6427A Configuring and Troubleshooting IIS in Win 2008 - luty 2011;
RH131pro - Red Hat Linux System Administration - październik 2010;
Red Hat Certified Technician - 29/10/2010;
Podstawy ITIL v3 - grudzień 2009;
Skuteczna komunikacja: warsztat dla pracowników działu IT - czerwiec 2010;
MS Excel 2007 Zaawansowany - lipiec 2010;

Edukacja

Logo
Informatyka i Ekonometria, inżynierskie
Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie
Logo
Informatyka i Ekonometria, licencjackie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami

Zainteresowania

informatyka: sieci komputerowe
motoryzacja: F1, karting
telekomunikacja: gsm, smartfony
taniec: salsa kubańska, kizomba

Inne

Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat. B od 2001r.

Grupy

Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
iPhone
iPhone
Grupa miłośników/użytkowników Apple iPhone, iPod i oczywiście iPad
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
RYNEK IT
RYNEK IT
Firmy i specjaliści rynku IT
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
VOLKSWAGEN
VOLKSWAGEN
Dla wszystkich miłośników tej marki !