Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Produkcja
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Outlook
usprawnianie procesów
Process Scheduler
Planowanie projektów
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Strategic Sourcing
Negocjacje z dostawcami
Supply Management
Budowanie zepołu
Szkolenie
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Utrzymania Ruchu
AALBERTS SURFACE TECHNOLOGIES HEAT
AAlberts Surface Technologies Heat / Hauck Heat Treatment Sp. z o.o.
Stanowisko: Kierownik / Inżynier utrzymania ruchu
Zakres obowiązków:
• Tworzeniu harmonogramu Preventiwe Maintenance dla maszyn, urządzeń i instalacji budynkowych
• Analizy przyczyn i skutków, planowania działań w celu usunięcia awarii
• Zarządzanie magazynem części zamiennych i stanem części krytycznych
• Wprowadzanie 5s na obszarze działu Maintenance, przebudowa magazynu części zamiennych zgodnie z zasadą 5s
• Nadzór i kontrola przeprowadzanych przeglądów okresowych dotyczących instalacji i urządzeń
• Utrzymywanie kontaktu z dostawcami części w Polsce i za granicą, maszyn oraz firm przeprowadzających serwisy i naprawy, przeprowadzanie licytacji( ofertyzacji) celem optymalizacji kosztów, poszukiwanie nowych firm.
• Nadzór nad planowaniem i wykonywaniem założonych celów budżetowych w zakresie bieżącego utrzymania ruchu, oraz budżetu inwestycyjnego
• Tworzenie rocznych budżetów dla remontów jak i nowych inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją
• Tworzenie budżetu dla bieżących konserwacji i napraw kontrola realizacji tych planów.
• Planowanie, koordynacja prac i nadzór nad podległym personelem
Stanowisko: Kierownik / Inżynier utrzymania ruchu
Zakres obowiązków:
• Tworzeniu harmonogramu Preventiwe Maintenance dla maszyn, urządzeń i instalacji budynkowych
• Analizy przyczyn i skutków, planowania działań w celu usunięcia awarii
• Zarządzanie magazynem części zamiennych i stanem części krytycznych
• Wprowadzanie 5s na obszarze działu Maintenance, przebudowa magazynu części zamiennych zgodnie z zasadą 5s
• Nadzór i kontrola przeprowadzanych przeglądów okresowych dotyczących instalacji i urządzeń
• Utrzymywanie kontaktu z dostawcami części w Polsce i za granicą, maszyn oraz firm przeprowadzających serwisy i naprawy, przeprowadzanie licytacji( ofertyzacji) celem optymalizacji kosztów, poszukiwanie nowych firm.
• Nadzór nad planowaniem i wykonywaniem założonych celów budżetowych w zakresie bieżącego utrzymania ruchu, oraz budżetu inwestycyjnego
• Tworzenie rocznych budżetów dla remontów jak i nowych inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją
• Tworzenie budżetu dla bieżących konserwacji i napraw kontrola realizacji tych planów.
• Planowanie, koordynacja prac i nadzór nad podległym personelem
inżynier procesu zgrzewanie
Zakres obowiązków:
• Nadzór nad procesem zgrzewania TPE z EPDM w formach gorąco- kanałowych
• Bieżąca kontrola procesu
• Rozwiązywanie i poprawa procesu zgrzewania
• Przygotowywanie instrukcji pracy dla operatorów pras i wykańczarek
• Wdrażanie nadzór i kontrola realizacji TPM I i II-go stopnia dla form
• Przygotowywanie prób dla klienta
• Uruchamianie form po zmianach konstrukcyjnych
• Szkolenie operatorów wtryskarek
• Poprawa procesu produkcji - poka yoke, atrybuty
• Project Six Sigma- praca w zespole pod kątem analizy występowania wad i wdrażanie działań naprawczych - zmniejszenie ilości reklamacji oraz braków
• Udział w workoutach dotyczących poprawy procesu
• Tworzenie zamówień w programie Sap
• Bezpośrednia współpraca z odbiorcą produktu- omawianie bieżących problemów u klienta, przyczyn ich powstawiania i przedstawianie planów poprawy.
• Uczestnictwo w badaniu wydajności procesu w różnych fazach produkcji dla poszczególnych produktów
• Nadzór nad procesem zgrzewania TPE z EPDM w formach gorąco- kanałowych
• Bieżąca kontrola procesu
• Rozwiązywanie i poprawa procesu zgrzewania
• Przygotowywanie instrukcji pracy dla operatorów pras i wykańczarek
• Wdrażanie nadzór i kontrola realizacji TPM I i II-go stopnia dla form
• Przygotowywanie prób dla klienta
• Uruchamianie form po zmianach konstrukcyjnych
• Szkolenie operatorów wtryskarek
• Poprawa procesu produkcji - poka yoke, atrybuty
• Project Six Sigma- praca w zespole pod kątem analizy występowania wad i wdrażanie działań naprawczych - zmniejszenie ilości reklamacji oraz braków
• Udział w workoutach dotyczących poprawy procesu
• Tworzenie zamówień w programie Sap
• Bezpośrednia współpraca z odbiorcą produktu- omawianie bieżących problemów u klienta, przyczyn ich powstawiania i przedstawianie planów poprawy.
• Uczestnictwo w badaniu wydajności procesu w różnych fazach produkcji dla poszczególnych produktów
specjalista ds. Technicznych Utrzymanie Ruchu
Zakres obowiązków:
• Tworzenie instrukcji TPM I-go stopnia, szkolenie, audyty pracowników, nadzór nad realizacją zgłoszeń TPM, kierowanie programem TPM
• Współudział przy tworzeniu harmonogramu Preventiwe Maintenance dla maszyn, urządzeń i instalacji budynkowych
• Przygotowywanie zamówień na części zamienne i serwisy w programie Oracle, śledzenie i przyjęcia zamówień zrealizowanych, kontrola poprawności wystawianych faktur z pozycji programu Sap
• Tworzenie zamówień rocznych na kluczowe pozycje, kontrola zapasów części zamiennych, przebudowa magazynu zgodnie z 5s, wdrożenie struktur zarządzania magazynem
• Wprowadzanie 5s na obszarze działu Maintenance
• Nadzór i kontrola przeprowadzanych przeglądów okresowych dotyczących instalacji i urządzeń
• Utrzymywanie kontaktu z dostawcami części , maszyn oraz firm przeprowadzających serwisy i naprawy, przeprowadzanie licytacji( ofertyzacji) celem optymalizacji kosztów, poszukiwanie nowych firm
• Koordynowanie i nadzór nad kontrahentami zgodnie z programem BHP Kontrahenta odwiedzających i wykonujących prace kontraktorskie (Aktualizacja programu oraz dokumentacji zgodnie z ryzykami wykonywanych prac)
• Praca przy recertyfikacji wewnętrznej procedury bezpieczeństwa GLOBAL STAR
• Przygotowywanie oraz prowadzenie projektów oszczędnościowych, podpisywanie kontraktów na ich realizację i pozyskiwanie budżetu
• Uczestnictwo w workoutach z zakresu optymalizacji kosztów mediów (analiza kosztów inwestycji a przewidywany benefity)
• Uczestnictwo i kierowanie workoutami z zakresu Lean Manufacturing
• Prace związane z przeprowadzaniem transferów linii produkcyjnych z innych zakładów, przygotowywanie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn transferowanych z obszaru Unii Europejskiej
• Tworzenie instrukcji TPM I-go stopnia, szkolenie, audyty pracowników, nadzór nad realizacją zgłoszeń TPM, kierowanie programem TPM
• Współudział przy tworzeniu harmonogramu Preventiwe Maintenance dla maszyn, urządzeń i instalacji budynkowych
• Przygotowywanie zamówień na części zamienne i serwisy w programie Oracle, śledzenie i przyjęcia zamówień zrealizowanych, kontrola poprawności wystawianych faktur z pozycji programu Sap
• Tworzenie zamówień rocznych na kluczowe pozycje, kontrola zapasów części zamiennych, przebudowa magazynu zgodnie z 5s, wdrożenie struktur zarządzania magazynem
• Wprowadzanie 5s na obszarze działu Maintenance
• Nadzór i kontrola przeprowadzanych przeglądów okresowych dotyczących instalacji i urządzeń
• Utrzymywanie kontaktu z dostawcami części , maszyn oraz firm przeprowadzających serwisy i naprawy, przeprowadzanie licytacji( ofertyzacji) celem optymalizacji kosztów, poszukiwanie nowych firm
• Koordynowanie i nadzór nad kontrahentami zgodnie z programem BHP Kontrahenta odwiedzających i wykonujących prace kontraktorskie (Aktualizacja programu oraz dokumentacji zgodnie z ryzykami wykonywanych prac)
• Praca przy recertyfikacji wewnętrznej procedury bezpieczeństwa GLOBAL STAR
• Przygotowywanie oraz prowadzenie projektów oszczędnościowych, podpisywanie kontraktów na ich realizację i pozyskiwanie budżetu
• Uczestnictwo w workoutach z zakresu optymalizacji kosztów mediów (analiza kosztów inwestycji a przewidywany benefity)
• Uczestnictwo i kierowanie workoutami z zakresu Lean Manufacturing
• Prace związane z przeprowadzaniem transferów linii produkcyjnych z innych zakładów, przygotowywanie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn transferowanych z obszaru Unii Europejskiej
Kierownik
Sklep sportowy Oscar
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie analiz sprawozdawczo-finansowych
• Zaopatrzenie sieci sklepów sportowych
• Decydowanie o doborze asortymentu
• Kontakt z dostawcami, poszukiwanie nowych firm, przygotowanie zamówień na podstawie analiz sprzedażowych sklepów w danym roku z porównaniem lat poprzednich i szacunkowego wzrostu sprzedaży, stałe monitorowanie poziomu zapasów.
• Optymalizacja kosztów stałych
• Negocjowanie i podpisywanie kontraktów rocznych
• Przygotowywanie planów dostaw zamawianych towarów na podstawie analiz sprzedaży w zadanym okresie
• Przeprowadzanie ofertyzacji cenowych na usługi reklamowo marketingowe, usługi serwisowe oraz remonty budowlane wynajmowanych obiektów
• Ustalanie planów strategii marketingowych oraz dbałość o jej realizację
• Administrowanie sklepu internetowego
• Poszukiwanie nowych rynków sprzedaży celem otwierania nowych punktów handlowych
• Przygotowywanie wizualizacji sklepów, planów zaopatrzenia, na podstawie analizy konkurencji oraz analiz sprzedażowych z pozostałych punktów sprzedaży
• Nadzór nad realizacją bieżących obowiązków pracowników
• Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników zgodnie ze standardami firmy
• Planowanie kosztów i budżetów zakupowych, koordynacja terminów i jakości dostaw. Monitorowanie poziomu zapasów. Współpraca z biurem rachunkowym
• Bezpośrednia obsługa klienta końcowego
• Przygotowywanie analiz sprawozdawczo-finansowych
• Zaopatrzenie sieci sklepów sportowych
• Decydowanie o doborze asortymentu
• Kontakt z dostawcami, poszukiwanie nowych firm, przygotowanie zamówień na podstawie analiz sprzedażowych sklepów w danym roku z porównaniem lat poprzednich i szacunkowego wzrostu sprzedaży, stałe monitorowanie poziomu zapasów.
• Optymalizacja kosztów stałych
• Negocjowanie i podpisywanie kontraktów rocznych
• Przygotowywanie planów dostaw zamawianych towarów na podstawie analiz sprzedaży w zadanym okresie
• Przeprowadzanie ofertyzacji cenowych na usługi reklamowo marketingowe, usługi serwisowe oraz remonty budowlane wynajmowanych obiektów
• Ustalanie planów strategii marketingowych oraz dbałość o jej realizację
• Administrowanie sklepu internetowego
• Poszukiwanie nowych rynków sprzedaży celem otwierania nowych punktów handlowych
• Przygotowywanie wizualizacji sklepów, planów zaopatrzenia, na podstawie analizy konkurencji oraz analiz sprzedażowych z pozostałych punktów sprzedaży
• Nadzór nad realizacją bieżących obowiązków pracowników
• Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników zgodnie ze standardami firmy
• Planowanie kosztów i budżetów zakupowych, koordynacja terminów i jakości dostaw. Monitorowanie poziomu zapasów. Współpraca z biurem rachunkowym
• Bezpośrednia obsługa klienta końcowego
Zainteresowania
sporty walki Kick Boxing, rower, pływanie, bieganie