Łukasz Gruszka

Inżynier procesu zgrzewanie
Ząbkowice Śląskie, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie zmianą Produkcja Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Outlook usprawnianie procesów Process Scheduler Planowanie projektów Zarządzanie Sprzedażą Planowanie strategiczne Strategic Sourcing Negocjacje z dostawcami Supply Management Budowanie zepołu Szkolenie Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Utrzymania Ruchu
AALBERTS SURFACE TECHNOLOGIES HEAT
AAlberts Surface Technologies Heat / Hauck Heat Treatment Sp. z o.o.
Stanowisko: Kierownik / Inżynier utrzymania ruchu

Zakres obowiązków:
• Tworzeniu harmonogramu Preventiwe Maintenance dla maszyn, urządzeń i instalacji budynkowych
• Analizy przyczyn i skutków, planowania działań w celu usunięcia awarii
• Zarządzanie magazynem części zamiennych i stanem części krytycznych
• Wprowadzanie 5s na obszarze działu Maintenance, przebudowa magazynu części zamiennych zgodnie z zasadą 5s
• Nadzór i kontrola przeprowadzanych przeglądów okresowych dotyczących instalacji i urządzeń
• Utrzymywanie kontaktu z dostawcami części w Polsce i za granicą, maszyn oraz firm przeprowadzających serwisy i naprawy, przeprowadzanie licytacji( ofertyzacji) celem optymalizacji kosztów, poszukiwanie nowych firm.
• Nadzór nad planowaniem i wykonywaniem założonych celów budżetowych w zakresie bieżącego utrzymania ruchu, oraz budżetu inwestycyjnego
• Tworzenie rocznych budżetów dla remontów jak i nowych inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją
• Tworzenie budżetu dla bieżących konserwacji i napraw kontrola realizacji tych planów.
• Planowanie, koordynacja prac i nadzór nad podległym personelem
Cooper Standard Automotive Polska Sp. z o.o.
inżynier procesu zgrzewanie
Zakres obowiązków:
• Nadzór nad procesem zgrzewania TPE z EPDM w formach gorąco- kanałowych
• Bieżąca kontrola procesu
• Rozwiązywanie i poprawa procesu zgrzewania
• Przygotowywanie instrukcji pracy dla operatorów pras i wykańczarek
• Wdrażanie nadzór i kontrola realizacji TPM I i II-go stopnia dla form
• Przygotowywanie prób dla klienta
• Uruchamianie form po zmianach konstrukcyjnych
• Szkolenie operatorów wtryskarek
• Poprawa procesu produkcji - poka yoke, atrybuty
• Project Six Sigma- praca w zespole pod kątem analizy występowania wad i wdrażanie działań naprawczych - zmniejszenie ilości reklamacji oraz braków
• Udział w workoutach dotyczących poprawy procesu
• Tworzenie zamówień w programie Sap
• Bezpośrednia współpraca z odbiorcą produktu- omawianie bieżących problemów u klienta, przyczyn ich powstawiania i przedstawianie planów poprawy.
• Uczestnictwo w badaniu wydajności procesu w różnych fazach produkcji dla poszczególnych produktów
GE
specjalista ds. Technicznych Utrzymanie Ruchu
GE
Zakres obowiązków:
• Tworzenie instrukcji TPM I-go stopnia, szkolenie, audyty pracowników, nadzór nad realizacją zgłoszeń TPM, kierowanie programem TPM
• Współudział przy tworzeniu harmonogramu Preventiwe Maintenance dla maszyn, urządzeń i instalacji budynkowych
• Przygotowywanie zamówień na części zamienne i serwisy w programie Oracle, śledzenie i przyjęcia zamówień zrealizowanych, kontrola poprawności wystawianych faktur z pozycji programu Sap
• Tworzenie zamówień rocznych na kluczowe pozycje, kontrola zapasów części zamiennych, przebudowa magazynu zgodnie z 5s, wdrożenie struktur zarządzania magazynem
• Wprowadzanie 5s na obszarze działu Maintenance
• Nadzór i kontrola przeprowadzanych przeglądów okresowych dotyczących instalacji i urządzeń
• Utrzymywanie kontaktu z dostawcami części , maszyn oraz firm przeprowadzających serwisy i naprawy, przeprowadzanie licytacji( ofertyzacji) celem optymalizacji kosztów, poszukiwanie nowych firm
• Koordynowanie i nadzór nad kontrahentami zgodnie z programem BHP Kontrahenta odwiedzających i wykonujących prace kontraktorskie (Aktualizacja programu oraz dokumentacji zgodnie z ryzykami wykonywanych prac)
• Praca przy recertyfikacji wewnętrznej procedury bezpieczeństwa GLOBAL STAR
• Przygotowywanie oraz prowadzenie projektów oszczędnościowych, podpisywanie kontraktów na ich realizację i pozyskiwanie budżetu
• Uczestnictwo w workoutach z zakresu optymalizacji kosztów mediów (analiza kosztów inwestycji a przewidywany benefity)
• Uczestnictwo i kierowanie workoutami z zakresu Lean Manufacturing
• Prace związane z przeprowadzaniem transferów linii produkcyjnych z innych zakładów, przygotowywanie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn transferowanych z obszaru Unii Europejskiej
Logo
Kierownik
Sklep sportowy Oscar
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie analiz sprawozdawczo-finansowych
• Zaopatrzenie sieci sklepów sportowych
• Decydowanie o doborze asortymentu
• Kontakt z dostawcami, poszukiwanie nowych firm, przygotowanie zamówień na podstawie analiz sprzedażowych sklepów w danym roku z porównaniem lat poprzednich i szacunkowego wzrostu sprzedaży, stałe monitorowanie poziomu zapasów.
• Optymalizacja kosztów stałych
• Negocjowanie i podpisywanie kontraktów rocznych
• Przygotowywanie planów dostaw zamawianych towarów na podstawie analiz sprzedaży w zadanym okresie
• Przeprowadzanie ofertyzacji cenowych na usługi reklamowo marketingowe, usługi serwisowe oraz remonty budowlane wynajmowanych obiektów
• Ustalanie planów strategii marketingowych oraz dbałość o jej realizację
• Administrowanie sklepu internetowego
• Poszukiwanie nowych rynków sprzedaży celem otwierania nowych punktów handlowych
• Przygotowywanie wizualizacji sklepów, planów zaopatrzenia, na podstawie analizy konkurencji oraz analiz sprzedażowych z pozostałych punktów sprzedaży
• Nadzór nad realizacją bieżących obowiązków pracowników
• Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników zgodnie ze standardami firmy
• Planowanie kosztów i budżetów zakupowych, koordynacja terminów i jakości dostaw. Monitorowanie poziomu zapasów. Współpraca z biurem rachunkowym
• Bezpośrednia obsługa klienta końcowego

Edukacja

Logo
Informatyka stosowana, inżynierskie
Państwowa Wyższa Szkoła Zarządzania w Nysie

Zainteresowania

sporty walki Kick Boxing, rower, pływanie, bieganie