Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta indywidualnego
- bieżąca obsługa Klientów
- sprzedaż produktów i usług bankowych przeznaczonych dla klientów indywidualnych
- sporządzanie i dbanie o dobry przepływ bieżącej dokumentacji bankowej między oddziałem a centralą
- rejestrowanie wniosków w systemach bankowych
- otwieranie rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego klienta, realizacja przelewów oraz lokat terminowych
- sprzedaż produktów i usług bankowych przeznaczonych dla klientów indywidualnych
- sporządzanie i dbanie o dobry przepływ bieżącej dokumentacji bankowej między oddziałem a centralą
- rejestrowanie wniosków w systemach bankowych
- otwieranie rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego klienta, realizacja przelewów oraz lokat terminowych
Doradca Klienta
realizacja planu sprzedaży w placówce
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych
- raportowanie podejmowanych działań sprzedażowych kierownikowi placówki
- kompleksowa, zgodna za standardami, bieżąca obsługa klienta: rozpoznawanie potrzeb klientów, udzielanie rzetelnej, wyczerpującej informacji na temat produktów oferowanych przez bank, obsługa produktów bankowych w systemie informatycznym banku zgodnie z obowiązującymi procedurami
- budowanie i utrzymanie trwałych i bliskich kontaktów z klientami banku
- minimalizowanie ryzyka kredytowego poprzez rzetelną ocene oraz weryfikację klienta wnioskującego o kredyt
- zachowanie kompletności, poprawności i porządku w prowadzonej dokumentacji bankowej
- stałe podnoszenie własnych kwalifikacji, w szczególności: aktywny udział w szkoleniach,
- właściwe reprezentowanie banku i dbałość o jego jak najlepszy wizerunek, w tym przestrzeganie standardów wizualizacyjnych dotyczacych wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych, wyglądu własnego
- realizowanie innych zadań i obowiązków powierzonych przez bezpośredniego przełożonego
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych
- raportowanie podejmowanych działań sprzedażowych kierownikowi placówki
- kompleksowa, zgodna za standardami, bieżąca obsługa klienta: rozpoznawanie potrzeb klientów, udzielanie rzetelnej, wyczerpującej informacji na temat produktów oferowanych przez bank, obsługa produktów bankowych w systemie informatycznym banku zgodnie z obowiązującymi procedurami
- budowanie i utrzymanie trwałych i bliskich kontaktów z klientami banku
- minimalizowanie ryzyka kredytowego poprzez rzetelną ocene oraz weryfikację klienta wnioskującego o kredyt
- zachowanie kompletności, poprawności i porządku w prowadzonej dokumentacji bankowej
- stałe podnoszenie własnych kwalifikacji, w szczególności: aktywny udział w szkoleniach,
- właściwe reprezentowanie banku i dbałość o jego jak najlepszy wizerunek, w tym przestrzeganie standardów wizualizacyjnych dotyczacych wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych, wyglądu własnego
- realizowanie innych zadań i obowiązków powierzonych przez bezpośredniego przełożonego
Szkolenia i kursy
ukończony kurs walutowy
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
film,kulinaria, podróże, kolarstwo górskie
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.