Łukasz Domeracki

Łukasz Domeracki

Specjalista, Orange Polska

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

    Jestem osobą z kilkuletnim doświadczeniem w pracy w firmie telekomunikacyjnej. Przechodziłem przez szczeble kariery począwszy od pracy w pionie informatyki, przez departament projektów, wydział współpracy międzyoperatorskiej, aż po wydział zarządzania procesami. Na wszystkich stanowiskach poznawałem szczegóły pracy w Telekomunikacji Polskiej. Nauczyłem się organizować swój czas pracy oraz podejmować często trudne decyzje. Posiadam wiedzę w zakresie polskiego rynku telekomunikacyjnego oraz trendów rozwoju technologii. Mam też dużą praktykę dotyczącą współpracy z Klientami Operatorami.
    Specjalista ds. Zarządzania Procesami Dostarczania i Utrzymania

    Orange Polska

    od października 2012 (od 1 roku i 7 miesięcy)
    Przygotowywanie procedur na potrzeby nowych ofert telekomunikacyjnych w ORANGE oraz usług świadczonych dla Operatorów,
    Modyfikacja/aktualizacja procedur i procesów w celu poprawienia jakości dostarczania usług telekomunikacyjnych,
    Udział w projektach dotyczących wdrożenia nowych ofert telekomunikacyjnych w zakresie przygotowania procesu umożliwiającego realizację/dostarczenie usługi Klientowi,
    Weryfikacja obowiązujących procedur celem kontroli prawidłowego ich stosowania,
    Rozwiązywanie bieżących problemów procesowych dotyczących dostarczania usług.
    Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Klientów - Operatorów krajowych

    Orange Polska

    sierpień 2006 - październik 2012 (przez 6 lat i 3 miesiące)
    Administrowanie danymi w systemie informatycznym „Bazy Numerów Przeniesionych” (BNP) Telekomunikacji Polskiej,
    Utrzymywanie kontaktów z Klientami Operatorami w zakresie realizacji usług telekomunikacyjnych,
    Realizacja dostępów do systemów informatycznych potrzebnych do realizacji zamówień na dane usługi, dla Operatorów,
    Wsparcie dla Operatorów po rozpoczęciu użytkowania systemów informatycznych w zakresie składania zamówień na usługi telekomunikacyjne w Telekomunikacji Polskiej,
    Przygotowywanie wymagań biznesowych poprawiających funkcjonowanie systemu „Bazy Numerów Przeniesionych”,
    Prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników w zakresie korzystania z systemów informatycznych dotyczących składania zamówień na usługi telekomunikacyjne,
    Przygotowywanie wymagań biznesowych do modyfikacji systemów informatycznych TP,
    Utrzymanie i poprawa biznesowych relacji z operatorami w zakresie migracji usług telekomunikacyjnych,
    Rozwiązywanie zagadnień dotyczących składanych zamówień Klientów Operatorów z zakresu przenoszenia numerów.
    Procownik IT

    Telekomunikacja Polska S.A.

    czerwiec 2005 - lipiec 2006 (przez 1 rok i 2 miesiące)
    Dystrybucja oraz redystrybucja sprzętu komputerowego w ramach Telekomunikacji Polskiej,
    Instalowanie systemów operacyjnych oraz oprogramowania zgodnych z potrzebami użytkowników,
    Weryfikacja i zatwierdzanie dokumentów dotyczących wydawania i przyjmowania sprzętu komputerowego.
    Referent administracyjny

    Jednostka Wojskowa

    luty 1999 - czerwiec 2005 (przez 6 lat i 5 miesięcy)
    Administrowanie budynków wojskowych tj. zarządzanie ekipami technicznymi, sprzątającymi i utrzymującymi zieleń (nadzorowanie pracy 20 osobowego zespołu),
    Tworzenie ofert usługowych dla firm zewnętrznych i nadzorowanie realizacji,
    Organizowanie przeprowadzek działów w ramach jednostki wojskowej (nadzorowanie sprawnego i bezpiecznego transportu dokumentów i sprzętu).

    Edukacja

    Turystyka i Rekreacja, magisterskie

    Wyższa Szkoła Ekonomiczna ALMAMER

    październik 2003 - czerwiec 2008 (przez 4 lata i 9 miesięcy)

    Specjalizacje

    Sprzedaż » IT/Telekomunikacja

    Języki

    Angielski

    dobry

    Niemiecki

    podstawowy