Krzysztof Siurnicki

przedstawiciel handlowy/Dział klientów kluczowych, EXPRESS Sp. z o.o. Sp.k.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Microsoft Office Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Express
przedstawiciel handlowy w dziale klientów kluczowych
Express
asystent w dziale klientów kluczowych
Express
asystent w dziale samochodów używanych
- przygotowywanie oraz sprzedaż aut poleasingowych
Bank Millennium S.A.
młodszy doradca ds. kart płatniczo-kredytowych

Edukacja

Logo
POLITOLOGIA-- specjalizacja-- Bezpieczeństwo Narodowe, licencjackie
Collegium Varsoviense

Specjalizacje

Sprzedaż
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

-motoryzacja
-sport
-historia
-muzyka
-paint-ball (woodsball)

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BMW
BMW
Entuzjaści i posiadacze samochodów marki BMW.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FLOTA czyli wszystko o autach firmowych
FLOTA czyli wszystko o autach firmowych
jak sprawnie nadzorować flotą w firmie.
Ford
Ford
Dla wszystkich miłośników tej marki !
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
motocross
motocross
Motocross (MX, MotoX, cross) - fani off-roadu!
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupa miłośników czterech kółek :)
PAINTBALL
PAINTBALL
Grupa dla wszystkich majacych hopla na punkcie tego sportu .... :)
Piłka halowa
Piłka halowa
Grupa stworzona dla miłośników kopania ... lubisz grać w piłkę nożną na hali, oglądać, bądź po prostu się interesujesz - to jest miejsce dla Ciebie
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
PlayStation 3
PlayStation 3
Grupa dla posiadaczy tej konsoli :)
POKER w Internecie i nie tylko
POKER w Internecie i nie tylko
Wszystko o pokerze - sporcie, który podbił świat w XXI wieku - online i offline.