Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Recepcji
• Tworzenie oraz zarządzanie 12 osobowym zespołem
• Układanie grafiku oraz planów urlopowych dla zespołu Recepcji
• Wdrażanie oraz egzekwowanie procedur
• Zwiększenie efektywności pracy Recepcji
• Planowanie i zarządzanie budżetem Recepcji
• Tworzenie planu działania Recepcji zgodnie ze standardami audytu wewnętrznego
• Stworzenie planu treningowego dla nowych pracowników
• Kontrola funkcjonowania systemu parkingowego oraz rozliczanie zysków
• Tworzenie programów motywacyjnych dla pracowników recepcji
• Przyznawanie premii pracownikom Recepcji wg wcześniej ustalonych indywidualnych kryteriów premiowania
• Kontrola działania programu lojalnościowego
• Monitorowanie rezerwacji ważnych Gości hotelowych zgodnie z indywidualnymi preferencjami
• Budowanie pozytywnych relacji między Recepcją a działami z nią współpracującymi
• Budowanie trwałych relacji między hotelem a kontrahentami i tour operatorami
• Pisemne oraz słowne rozpatrywanie skarg Gości hotelowych
• Uczestnictwo w projektach budowania relacji oraz umiejętności pracy w grupie.
• Układanie grafiku oraz planów urlopowych dla zespołu Recepcji
• Wdrażanie oraz egzekwowanie procedur
• Zwiększenie efektywności pracy Recepcji
• Planowanie i zarządzanie budżetem Recepcji
• Tworzenie planu działania Recepcji zgodnie ze standardami audytu wewnętrznego
• Stworzenie planu treningowego dla nowych pracowników
• Kontrola funkcjonowania systemu parkingowego oraz rozliczanie zysków
• Tworzenie programów motywacyjnych dla pracowników recepcji
• Przyznawanie premii pracownikom Recepcji wg wcześniej ustalonych indywidualnych kryteriów premiowania
• Kontrola działania programu lojalnościowego
• Monitorowanie rezerwacji ważnych Gości hotelowych zgodnie z indywidualnymi preferencjami
• Budowanie pozytywnych relacji między Recepcją a działami z nią współpracującymi
• Budowanie trwałych relacji między hotelem a kontrahentami i tour operatorami
• Pisemne oraz słowne rozpatrywanie skarg Gości hotelowych
• Uczestnictwo w projektach budowania relacji oraz umiejętności pracy w grupie.
Departamental Trainer to Night Manager
One Hyde Park Residence, The Mandarin Hotel Group
• Acting as a Night Manager: in charge of the night shift ensuring all employees perform the tasks assigned to them and coordinate Concierge activities with other departments.
• Implementing new training plan and structure (review and validate SOP’s together with Resident Service Manager and Human Resources) to maximize working efficiency.
• Being in constant contact with a very high profile residents, taking full responsibility for any requests and issues that may arise, dealing with complaints, problem solving and disturbances.
• Monitor and develop team member performance, providing supervision, scheduling, assigning nightly work and conducting training.
• Deliver induction and training to new starters, motivate and coach team members.
• Cover the Concierge desk when necessary including internal and external email and telephone correspondence, making arrangements for residents such as restaurant / hotel reservations etc.
• Maintain a professional and high quality service oriented environment at all times, ensure that the public areas are kept clean and tidy.
• Implementing new training plan and structure (review and validate SOP’s together with Resident Service Manager and Human Resources) to maximize working efficiency.
• Being in constant contact with a very high profile residents, taking full responsibility for any requests and issues that may arise, dealing with complaints, problem solving and disturbances.
• Monitor and develop team member performance, providing supervision, scheduling, assigning nightly work and conducting training.
• Deliver induction and training to new starters, motivate and coach team members.
• Cover the Concierge desk when necessary including internal and external email and telephone correspondence, making arrangements for residents such as restaurant / hotel reservations etc.
• Maintain a professional and high quality service oriented environment at all times, ensure that the public areas are kept clean and tidy.
Operational Supervisor to Duty Manager
Millennium & Copthorne Hotels
• Efficiently handling and resolving guest complaints, as is evident by a range of positive guest and management feedback.
• Ensuring that all guest needs, requests, complains and concerns are promptly resolved with courtesy.
• Ensuring effective communication is in place throughout the front office and ensuring excellent inter-departmental communication.
• Piloted and monitored a membership enrolment initiative as an Millennium Loyalty Ambassador.
• In charge of stationery ordering for Front Office department.
• Mentoring associates to take the next step in their development.
• In charge of controlling associates floats.
• Ensure day shift is running smoothly in terms of arrivals and departures, room allocation, house balance and guests enquirries.
• Control guest credit limit and taking required action.
• Deliver induction and new starters training, motivate and coach team members.
• Ensure that all receptionist are delivering constantly excellent service.
• Dedication to customer satisfaction by taking care of guest enquiries and needs.
• Finalizing master / group accounts closures with clients, sales and events departments.
• Implementing new structure to maximize working efficiency.
• Ensuring that all guest needs, requests, complains and concerns are promptly resolved with courtesy.
• Ensuring effective communication is in place throughout the front office and ensuring excellent inter-departmental communication.
• Piloted and monitored a membership enrolment initiative as an Millennium Loyalty Ambassador.
• In charge of stationery ordering for Front Office department.
• Mentoring associates to take the next step in their development.
• In charge of controlling associates floats.
• Ensure day shift is running smoothly in terms of arrivals and departures, room allocation, house balance and guests enquirries.
• Control guest credit limit and taking required action.
• Deliver induction and new starters training, motivate and coach team members.
• Ensure that all receptionist are delivering constantly excellent service.
• Dedication to customer satisfaction by taking care of guest enquiries and needs.
• Finalizing master / group accounts closures with clients, sales and events departments.
• Implementing new structure to maximize working efficiency.
Szkolenia i kursy
Kurs na pilota wycieczek zakończony egzaminem:
- aktualna licencja oraz legitymacja pilocka
Kurs 1szej pomocy
- aktualna licencja oraz legitymacja pilocka
Kurs 1szej pomocy
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zainteresowania
Podróże
Języki obce
Turystyka górska
Snowboard
Piłka nożna
Jazda na rowerze
Kino współczesne
Języki obce
Turystyka górska
Snowboard
Piłka nożna
Jazda na rowerze
Kino współczesne
Organizacje
UEFA EURO 2012 VOLUNTEER
- wolontariusz w dziale Hospitality podczas rozgrywania imprezy w Poznaniu
- wolontariusz w dziale Hospitality podczas rozgrywania imprezy w Poznaniu
Inne
Prawo jazdy kat. B
Biegła obsługa komputera (MS Windows, MS Office, Open Office, Internet)
Obługa programu Opera
Aktualna książeczka sanepidu
Biegła obsługa komputera (MS Windows, MS Office, Open Office, Internet)
Obługa programu Opera
Aktualna książeczka sanepidu