Krzysztof Nowaczyk

Student, Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orbis S.A.
Kierownik Recepcji
• Tworzenie oraz zarządzanie 12 osobowym zespołem
• Układanie grafiku oraz planów urlopowych dla zespołu Recepcji
• Wdrażanie oraz egzekwowanie procedur
• Zwiększenie efektywności pracy Recepcji
• Planowanie i zarządzanie budżetem Recepcji
• Tworzenie planu działania Recepcji zgodnie ze standardami audytu wewnętrznego
• Stworzenie planu treningowego dla nowych pracowników
• Kontrola funkcjonowania systemu parkingowego oraz rozliczanie zysków
• Tworzenie programów motywacyjnych dla pracowników recepcji
• Przyznawanie premii pracownikom Recepcji wg wcześniej ustalonych indywidualnych kryteriów premiowania
• Kontrola działania programu lojalnościowego
• Monitorowanie rezerwacji ważnych Gości hotelowych zgodnie z indywidualnymi preferencjami
• Budowanie pozytywnych relacji między Recepcją a działami z nią współpracującymi
• Budowanie trwałych relacji między hotelem a kontrahentami i tour operatorami
• Pisemne oraz słowne rozpatrywanie skarg Gości hotelowych
• Uczestnictwo w projektach budowania relacji oraz umiejętności pracy w grupie.
Logo
Departamental Trainer to Night Manager
One Hyde Park Residence, The Mandarin Hotel Group
• Acting as a Night Manager: in charge of the night shift ensuring all employees perform the tasks assigned to them and coordinate Concierge activities with other departments.
• Implementing new training plan and structure (review and validate SOP’s together with Resident Service Manager and Human Resources) to maximize working efficiency.
• Being in constant contact with a very high profile residents, taking full responsibility for any requests and issues that may arise, dealing with complaints, problem solving and disturbances.
• Monitor and develop team member performance, providing supervision, scheduling, assigning nightly work and conducting training.
• Deliver induction and training to new starters, motivate and coach team members.
• Cover the Concierge desk when necessary including internal and external email and telephone correspondence, making arrangements for residents such as restaurant / hotel reservations etc.
• Maintain a professional and high quality service oriented environment at all times, ensure that the public areas are kept clean and tidy.
Logo
Operational Supervisor to Duty Manager
Millennium & Copthorne Hotels
• Efficiently handling and resolving guest complaints, as is evident by a range of positive guest and management feedback.
• Ensuring that all guest needs, requests, complains and concerns are promptly resolved with courtesy.
• Ensuring effective communication is in place throughout the front office and ensuring excellent inter-departmental communication.
• Piloted and monitored a membership enrolment initiative as an Millennium Loyalty Ambassador.
• In charge of stationery ordering for Front Office department.
• Mentoring associates to take the next step in their development.
• In charge of controlling associates floats.
• Ensure day shift is running smoothly in terms of arrivals and departures, room allocation, house balance and guests enquirries.
• Control guest credit limit and taking required action.
• Deliver induction and new starters training, motivate and coach team members.
• Ensure that all receptionist are delivering constantly excellent service.
• Dedication to customer satisfaction by taking care of guest enquiries and needs.
• Finalizing master / group accounts closures with clients, sales and events departments.
• Implementing new structure to maximize working efficiency.

Szkolenia i kursy

Kurs na pilota wycieczek zakończony egzaminem:
- aktualna licencja oraz legitymacja pilocka

Kurs 1szej pomocy

Edukacja

Logo
Język rosyjski, magisterskie
Instytut Języka rosyjskiego im A. Puszkina w Moskwie
Logo
Turystyka i rekreacja, specjalizacja: turystyka międzynarodowa, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
Logo
Turystyka i rekreacja, specjalizacja: hotelarstwo, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką

Zainteresowania

Podróże
Języki obce
Turystyka górska
Snowboard
Piłka nożna
Jazda na rowerze
Kino współczesne

Organizacje

UEFA EURO 2012 VOLUNTEER
- wolontariusz w dziale Hospitality podczas rozgrywania imprezy w Poznaniu

Inne

Prawo jazdy kat. B

Biegła obsługa komputera (MS Windows, MS Office, Open Office, Internet)

Obługa programu Opera

Aktualna książeczka sanepidu