Umiejętności
Zarządzanie klientami
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Obszar zarządzanym Regionem woj. Kujawsko- Pomorskie - Bydgoszcz ,Toruń, Włocławek, woj. Wielkopolskie - Konin, Kalisz,Turek , woj. Łódzkie
- Nadzór na pracą Przedstawicieli Handlowych,
- Współpraca i wsparcie PH w osiąganiu założonych celów indywidualnych ,
- Opieka nad Oficjalnymi Dystrybutorami i hurtowniami znajdującymi się na wyznaczonym terenie , -
- Zapewnienie dystrybucji aktualnej oferty produktowej firmy u OD ,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży i innych aktywności u obsługiwanych klientów,
- Monitorowanie terminowych płatności za towary dostarczone oficjalnym OD i bieżąca współpraca w kontakcie z Działem Finansowym, w tym zakresie,
- Organizowanie i kontrola centralnych akcji promocyjnych przygotowanych przez firmę ,
- Organizowanie lokalnych akcji promocyjnych u klientów hurtowych,
- obsługa ,organizowanie akcji, sprzedaż ,podpisywanie umów w sieciach lokalnych i regionalnych.
- Raportowanie planów i wyników pracy zgodnie z obowiązującymi standardami .
Osiągnięcia Sprzedaż : 4Q.2014 r. - realizacji planów na poziomie 114 %, w 1Q.2015r. 132 % ( na stanowisku Regionalnego Kierownika Sprzedaży , )
Osiągnięcia praca jakościowa : 1Q.2015 r. wyróżnienie od działu marketingu i zajęcia II miejsca całego zespołu w ilości wstawionych dodatkowych lokalizacji – stojaków.
- Nadzór na pracą Przedstawicieli Handlowych,
- Współpraca i wsparcie PH w osiąganiu założonych celów indywidualnych ,
- Opieka nad Oficjalnymi Dystrybutorami i hurtowniami znajdującymi się na wyznaczonym terenie , -
- Zapewnienie dystrybucji aktualnej oferty produktowej firmy u OD ,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży i innych aktywności u obsługiwanych klientów,
- Monitorowanie terminowych płatności za towary dostarczone oficjalnym OD i bieżąca współpraca w kontakcie z Działem Finansowym, w tym zakresie,
- Organizowanie i kontrola centralnych akcji promocyjnych przygotowanych przez firmę ,
- Organizowanie lokalnych akcji promocyjnych u klientów hurtowych,
- obsługa ,organizowanie akcji, sprzedaż ,podpisywanie umów w sieciach lokalnych i regionalnych.
- Raportowanie planów i wyników pracy zgodnie z obowiązującymi standardami .
Osiągnięcia Sprzedaż : 4Q.2014 r. - realizacji planów na poziomie 114 %, w 1Q.2015r. 132 % ( na stanowisku Regionalnego Kierownika Sprzedaży , )
Osiągnięcia praca jakościowa : 1Q.2015 r. wyróżnienie od działu marketingu i zajęcia II miejsca całego zespołu w ilości wstawionych dodatkowych lokalizacji – stojaków.
Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci Regionalnych
-aktywna współpraca z klientami indywidualnymi oraz sieciami regionalnymi na powierzonym terenie,
- organizowanie akcji promocyjnych w sieciach lokalnych i regionalnych,
- podpisywanie umów z sieciami lokalnymi i regionalnymi,
- sprzedaż aktualnej oferty produktowej firmy na wyznaczonym terenie,
- zapewnienie odpowiedniego merchandisingu produktów firmy u obsługiwanych klientów,
-kontrola centralnych i organizowanie lokalnych akcji promocyjnych przygotowanych przez firmę ,
-raportowanie planów i wyników pracy z godnie z obowiązującymi standardami ,
- organizowanie akcji promocyjnych w sieciach lokalnych i regionalnych,
- podpisywanie umów z sieciami lokalnymi i regionalnymi,
- sprzedaż aktualnej oferty produktowej firmy na wyznaczonym terenie,
- zapewnienie odpowiedniego merchandisingu produktów firmy u obsługiwanych klientów,
-kontrola centralnych i organizowanie lokalnych akcji promocyjnych przygotowanych przez firmę ,
-raportowanie planów i wyników pracy z godnie z obowiązującymi standardami ,
Przedstawiciel Handlowy
opieka nad punktami sprzedaży detalicznej na powierzonym terenie działania, zapewnienie dystrybucji aktualnej oferty produktowej firmy w detalu na wyznaczonym terenie działania , regularne składanie wizyt zgodnie z planem pracy ,Sprzedaż aktualnej oferty produktowej , organizowanie lokalnych akcji promocyjnych , Raportowanie planów i wyników pracy zgodnie z obowiązującymi standardami ,
Specjalizacje
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Skandynawia
Tematyką grupy jest wszystko co ma związek ze Skandynawią, więc głównie krajami: Szwecją, Norwegią i Danią. Mimo braku bezpośrednich koneksji, możliwe są również rozmowy na temat Finlandii, Islandii
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.