Krzysztof Kobyliński

Krzysztof Kobyliński

Kierownik Salonu Sprzedaży, Orange

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

Kierownik Salonu Sprzedaży

Orange Polska

od lutego 2013 (od 1 roku i 9 miesięcy)
Rozliczanie zespołu z realizacji priorytetów sprzedażowych.
Koordynowanie pracy Salonu.
Robienie odpraw z pracownikami.
Wdrażanie nowych pracowników.
Organizacja szkoleń.
Rozliczanie inwentaryzacji, refundacji towaru.
Junior Project Manager

Orange Customer Service Sp. z o.o.

październik 2012 - styczeń 2013 (przez 4 miesiące)
Współprowadzenie flagowego programu Orange o nazwie Customer Promise wdrażanego w salonach sprzedaży oraz infoliniach dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych, w tym nadzór nad szkoleniami bezpośrednimi oraz zdalnymi, komunikacją projektu, sporządzanie raportów oraz prezentacji, organizacja spotkań na poszczególnych szczeblach organizacji. Dodatkowo opiniowanie projektów TTM dla Klientów Indywidualnych.
Assistant Program Menager

Orange Customer Service Sp. z o.o.

sierpień 2012 - wrzesień 2012 (przez 2 miesiące)
Praca na stanowisku Asystenta w zakresie wszystkich streamów Programu, umawianie spotkań, nadzór na kalendarzem, organizacja wyjazdów. Prowadzenie oraz nadzór nad szkoleniami z flagowego projektu z ramienia Misji Klient. Sporządzanie raportów oraz prezentacji.
Assistant Project Manager

Orange Customer Service Sp. z o.o.

maj 2012 - sierpień 2012 (przez 4 miesiące)
Praca na stanowisku Asystenta w zakresie streamu Szkolenia, umawianie spotkań, nadzór na kalendarzem, organizacja wyjazdów. Prowadzenie oraz nadzór nad szkoleniami z flagowego projektu z ramienia Misji Klient. Sporządzanie raportów oraz prezentacji.
Konsultant ds. Obsługi Klienta

Orange Polska

luty 2008 - kwiecień 2012 (przez 4 lata i 3 miesiące)
Praca na stanowisku sprzedawcy, zastępowanie kierownika w obowiązkach podczas nieobecności. Bezpośrednia obsługa klienta, sprzedażowa oraz po sprzedażowa, realizacja planu sprzedażowego na poziomie min. 100%
Recepcjonista/Kasjer

Orange Polska

luty 2007 - styczeń 2008 (przez 1 rok)
Praca na recepcji oraz kasie przy komputerze, udzielanie informacji o ofertach klientom, zmiana w wizualizacji w salonie, umawianie klienta na spotkanie, nadzór nad obiegiem dokumentów, raportowanie umów, aneksów, przyjmowanie dostaw, sprzedaż towaru oraz przyjmowanie rachunków, wysyłka i odbiór paczek kurierskich.

Edukacja

Zarządzanie - specjalność Reklama, licencjackie

Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

wrzesień 2009 - wrzesień 2012 (przez 3 lata i 1 miesiąc)

Języki

Angielski

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

Prawo jazdy kat. B

Hobby

taniec, pływanie, podróże „z dnia na dzień”, muzyka, filmy, fotografia, komiksy, kino

Grupy

Zobacz szczegóły »