Umiejętności
Copywriting
Marketing
Public Relations
Negocjacje
organizacja wydarzeń
Zarządzanie zespołem
Wsparcie sprzedaży
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja
komunikaty prasowe
relacje z mediami
fotografia portretowa
Planowanie eventów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
Zarządzam średniej wielkości zespołem marketerów, pracującym jak agencja typu full-service, odpowiedzialnym m.in. za kampanie adwords, social media, kampanie reklamowe w mediach każdego typu, tworzenie treści, politykę informacyjną, działania Public Relations, tworzenie stron WWW oraz grafikę.
Odpowiadam za bliską współpracę z producentami rozwiązań IT, ustalam z vendorami cele i budżety funduszy MDF, ustalam plany marketingowe dla poszczególnych marek, świedczę pełny zakres aktywności Public Relations dla marek własnych oraz dla dystrybuowanych rozwiązań. Realizuję działania social media. Odpowiadam za działania mające zwiększyć sprzedaż, w tym m.in. lead generation, webinaria, promocje i konkursy dla klientów, partnerów oraz dla działu sprzedaży. Monitoruję efektywność prowadzonych działań, planuję i realizuję kampanie reklamowe, organizuję wydarzenia, wspieram dział sprzedaży. Ustalam i realizuję stretegie komunikacyjne dla marek własnych oraz dla dystrybuowanych rozwiązań.
Odpowiadam za bliską współpracę z producentami rozwiązań IT, ustalam z vendorami cele i budżety funduszy MDF, ustalam plany marketingowe dla poszczególnych marek, świedczę pełny zakres aktywności Public Relations dla marek własnych oraz dla dystrybuowanych rozwiązań. Realizuję działania social media. Odpowiadam za działania mające zwiększyć sprzedaż, w tym m.in. lead generation, webinaria, promocje i konkursy dla klientów, partnerów oraz dla działu sprzedaży. Monitoruję efektywność prowadzonych działań, planuję i realizuję kampanie reklamowe, organizuję wydarzenia, wspieram dział sprzedaży. Ustalam i realizuję stretegie komunikacyjne dla marek własnych oraz dla dystrybuowanych rozwiązań.
specjalista ds. marketingu i PR
Opracowywanie informacji prasowych oraz kompleksowe działania media relations, współpraca z producentami w zakresie public relations dla oferowanych produktów, nawiązywanie i negocjowanie warunków współpracy marketingowej i reklamowej z mediami, opracowywanie i realizacja projektów marketingowych dla dystrybuowanych marek, przygotowywanie oraz organizacja eventów dla dziennikarzy, samodzielne projektowanie materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi oraz grafikami, współpraca z drukarniami offsetowymi oraz cyfrowymi, nadzorowanie druku oraz kontrola jakości zamówionych materiałów reklamowych, aktualizacja stron firmowych.
researcher - dziennikarz
Wyszukiwanie informacji nt. nowinek technologicznych w zagranicznych serwisach internetowych i przygotowywanie na tej podstawie informacji prasowych w języku polskim, publikowanych w serwisie wirtualnemedia.pl.
Szkolenia i kursy
ESET Public Relations and Communications Training (2013r.)
Kurs j. angielskiego na poziomie FCE zakończony zdanym egzaminem Cambridge ESOL (2009r.)
Trudne rozmowy z pracownikami (2009r.)
Techniki pozyskiwania i obsługi klienta (2007r.)
Sztuka prowadzenia prezentacji (2006r.)
Kurs j. angielskiego na poziomie FCE zakończony zdanym egzaminem Cambridge ESOL (2009r.)
Trudne rozmowy z pracownikami (2009r.)
Techniki pozyskiwania i obsługi klienta (2007r.)
Sztuka prowadzenia prezentacji (2006r.)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
media,
fotografika (portretowa, reportażowa) - zadeklarowany canonier,
własny blog - www.photofeeling.wordpress.com,
książki - political fiction (T. Clancy), literatura grozy (S.King, G.Masterton, R.Cook), kryminały (J. Deaver),
nowe technologie,
NLP,
gaming - RTS, TPS, FPS,
karting.
fotografika (portretowa, reportażowa) - zadeklarowany canonier,
własny blog - www.photofeeling.wordpress.com,
książki - political fiction (T. Clancy), literatura grozy (S.King, G.Masterton, R.Cook), kryminały (J. Deaver),
nowe technologie,
NLP,
gaming - RTS, TPS, FPS,
karting.
Inne
Prawo jazdy kategorii B,
Zdolność pracy pod presją czasu,
Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
Biegłe posługiwanie się aplikacjami pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
Bardzo dobra znajomość programu CorelDraw,
Obsługa CMS stron firmowych.
Zdolność pracy pod presją czasu,
Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
Biegłe posługiwanie się aplikacjami pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
Bardzo dobra znajomość programu CorelDraw,
Obsługa CMS stron firmowych.
Grupy
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR kryzysowy
Tematyka podejmowana przez grupę dotyczy zarządzania antykryzysowego oraz kryzysowego - w ramach PR.