Krzysztof Kasperkiewicz

Kierownik Działu Marketingu, DAGMA Sp. z o.o.
Jaworzno, śląskie

Umiejętności

Copywriting Marketing Public Relations Negocjacje organizacja wydarzeń Zarządzanie zespołem Wsparcie sprzedaży Komunikacja wewnętrzna Komunikacja komunikaty prasowe relacje z mediami fotografia portretowa Planowanie eventów

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DAGMA Sp. z o.o.
Kierownik Działu Marketingu
Zarządzam średniej wielkości zespołem marketerów, pracującym jak agencja typu full-service, odpowiedzialnym m.in. za kampanie adwords, social media, kampanie reklamowe w mediach każdego typu, tworzenie treści, politykę informacyjną, działania Public Relations, tworzenie stron WWW oraz grafikę.

Odpowiadam za bliską współpracę z producentami rozwiązań IT, ustalam z vendorami cele i budżety funduszy MDF, ustalam plany marketingowe dla poszczególnych marek, świedczę pełny zakres aktywności Public Relations dla marek własnych oraz dla dystrybuowanych rozwiązań. Realizuję działania social media. Odpowiadam za działania mające zwiększyć sprzedaż, w tym m.in. lead generation, webinaria, promocje i konkursy dla klientów, partnerów oraz dla działu sprzedaży. Monitoruję efektywność prowadzonych działań, planuję i realizuję kampanie reklamowe, organizuję wydarzenia, wspieram dział sprzedaży. Ustalam i realizuję stretegie komunikacyjne dla marek własnych oraz dla dystrybuowanych rozwiązań.
DAGMA Sp. z o.o.
specjalista ds. marketingu i PR
Opracowywanie informacji prasowych oraz kompleksowe działania media relations, współpraca z producentami w zakresie public relations dla oferowanych produktów, nawiązywanie i negocjowanie warunków współpracy marketingowej i reklamowej z mediami, opracowywanie i realizacja projektów marketingowych dla dystrybuowanych marek, przygotowywanie oraz organizacja eventów dla dziennikarzy, samodzielne projektowanie materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi oraz grafikami, współpraca z drukarniami offsetowymi oraz cyfrowymi, nadzorowanie druku oraz kontrola jakości zamówionych materiałów reklamowych, aktualizacja stron firmowych.
DAGMA Sp. z o.o.
zastępca kierownika działu marketing
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Citiphone Officer
Telefoniczna obsługa klienta detalicznego, realizacja zleceń również od klientów anglojęzycznych.
Wirtualnemedia.pl
researcher - dziennikarz
Wyszukiwanie informacji nt. nowinek technologicznych w zagranicznych serwisach internetowych i przygotowywanie na tej podstawie informacji prasowych w języku polskim, publikowanych w serwisie wirtualnemedia.pl.

Szkolenia i kursy

ESET Public Relations and Communications Training (2013r.)
Kurs j. angielskiego na poziomie FCE zakończony zdanym egzaminem Cambridge ESOL (2009r.)
Trudne rozmowy z pracownikami (2009r.)
Techniki pozyskiwania i obsługi klienta (2007r.)
Sztuka prowadzenia prezentacji (2006r.)

Edukacja

Logo
Komunikacja perswazyjna, studia podyplomowe
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Zainteresowania

media,
fotografika (portretowa, reportażowa) - zadeklarowany canonier,
własny blog - www.photofeeling.wordpress.com,
książki - political fiction (T. Clancy), literatura grozy (S.King, G.Masterton, R.Cook), kryminały (J. Deaver),
nowe technologie,
NLP,
gaming - RTS, TPS, FPS,
karting.

Inne

Prawo jazdy kategorii B,
Zdolność pracy pod presją czasu,
Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
Biegłe posługiwanie się aplikacjami pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
Bardzo dobra znajomość programu CorelDraw,
Obsługa CMS stron firmowych.

Grupy

BARRACUDA NETWORKS
BARRACUDA NETWORKS
Grupa dla Partnerów Barracuda Networks oraz Użytkowników i osób...
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w branży IT i New Media
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
MOWA CIAŁA
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR kryzysowy
PR kryzysowy
Tematyka podejmowana przez grupę dotyczy zarządzania antykryzysowego oraz kryzysowego - w ramach PR.
Rozwój osobisty z NLP
Rozwój osobisty z NLP
Rozwój osobisty, czyli o tym jak więcej, lepiej, szybciej i pełniej.