Krzysztof Herudziński
Regionalny Kierownik Sprzedaży, Podravka Polska Sp. z o.o.
Piotrków Trybunalski,
łódzkie
Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Zarządzanie podległym kanałem dystrybucji: hurt, sieci lokalne, dystrybucja,
• Zarządzanie zespołem sprzedaży
• Wdrażanie programów trade marketingowych
• Zarządzanie budżetem promocyjnym i sprzedażowym
• Negocjacje umów sieciowych i dystrybucyjnych
• Tworzenie i wdrażanie programów wspierających sprzedaż z uwzględnieniem sytuacji rynkowej i regionalizacji
• Zarządzanie zespołem sprzedaży
• Wdrażanie programów trade marketingowych
• Zarządzanie budżetem promocyjnym i sprzedażowym
• Negocjacje umów sieciowych i dystrybucyjnych
• Tworzenie i wdrażanie programów wspierających sprzedaż z uwzględnieniem sytuacji rynkowej i regionalizacji
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Kamis S.A. - Amber Spark S.A.
• Zarządzanie podległym kanałem dystrybucji: hurt, sieci lokalne, dystrybucja, gastronomia
• Zarządzanie zespołem sprzedaży
• Wdrażanie programów trade marketingowych
• Zarządzanie budżetem promocyjnym i sprzedażowym
• Negocjacje umów sieciowych i dystrybucyjnych
• Tworzenie i wdrażanie programów wspierających sprzedaż z uwzględnieniem sytuacji rynkowej i regionalizacji
• Zarządzanie zespołem sprzedaży
• Wdrażanie programów trade marketingowych
• Zarządzanie budżetem promocyjnym i sprzedażowym
• Negocjacje umów sieciowych i dystrybucyjnych
• Tworzenie i wdrażanie programów wspierających sprzedaż z uwzględnieniem sytuacji rynkowej i regionalizacji
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Reprezentowanie firmy na podległym terenie
• Zarządzanie Regionalnymi Koordynatorami Sprzedaży oraz grupą około 15 Przedstawicieli Handlowych
• Rekrutacja i szkolenie podległych Przedstawicieli Handlowych i Regionalnych Koordynatorów Sprzedaży
• Sporządzanie analiz, raportów jak i planowanie sprzedaży
• Planowanie i zarządzanie budżetem
• Negocjowanie umów dystrybucyjnych
• Prowadzenie projektów związanych z wdrażaniem nowych produktów oraz koordynowanie pracy grupy projektowej
• Budowanie oferty produktowej i serwisowej dla klientów firmy. Programy relacyjno-lojalnościowe
• Udział przy ustalaniu strategii rozwoju firmy
• Zarządzanie Regionalnymi Koordynatorami Sprzedaży oraz grupą około 15 Przedstawicieli Handlowych
• Rekrutacja i szkolenie podległych Przedstawicieli Handlowych i Regionalnych Koordynatorów Sprzedaży
• Sporządzanie analiz, raportów jak i planowanie sprzedaży
• Planowanie i zarządzanie budżetem
• Negocjowanie umów dystrybucyjnych
• Prowadzenie projektów związanych z wdrażaniem nowych produktów oraz koordynowanie pracy grupy projektowej
• Budowanie oferty produktowej i serwisowej dla klientów firmy. Programy relacyjno-lojalnościowe
• Udział przy ustalaniu strategii rozwoju firmy
Szkolenia i kursy
• Prowadzenie rozmowy handlowej – PROFES IV.2012
• Prezentacje i wystąpienia publiczne – PROFES V.2012
• Coaching – PROFES VI.2012
• Zarządzanie przez cele – PROFES IX.2012
• Skuteczny menedżer – PROFES X.2012
• Profesjonalny feedback menedżerski – PROFES XI.2012
• SZKOŁA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ – Kierunek : Zarządzanie Działem Sprzedaży McHayes&StewardGroup 09,2009 – 02,2010
• „RKS Manager czy Sprzedawca” McHayes&StewardGroup 2008
• „Kongres sprzedaży FMCG 2008”
• Prezentacje i wystąpienia publiczne – PROFES V.2012
• Coaching – PROFES VI.2012
• Zarządzanie przez cele – PROFES IX.2012
• Skuteczny menedżer – PROFES X.2012
• Profesjonalny feedback menedżerski – PROFES XI.2012
• SZKOŁA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ – Kierunek : Zarządzanie Działem Sprzedaży McHayes&StewardGroup 09,2009 – 02,2010
• „RKS Manager czy Sprzedawca” McHayes&StewardGroup 2008
• „Kongres sprzedaży FMCG 2008”
Edukacja
Zainteresowania
- historia
- informatyka
- informatyka
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Forum Zarządzania
Nieformalne Stowarzyszenie Menedżerów. Forum wymiany doświadczeń i uwag na temat polskich przedsiębiorstw i problemów z jakimi borykają cię osoby odpowiedzialne za zarządzanie przedsiębiorstwem.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Giełda - analizy - podsumowania
Grupa dedykowana do ludzi zainteresoanych, zaanagżowanych w inwestycje na rynkach kapitałowych, szczeólnie na GPW.