Umiejętności
Active Directory
On-call Support
Vulnerability Management
Zarządzanie incydentami
IBM Lotus Notes
Group Policy Management
Wirtualizacja (VMware, Hyper-V)
Change Menagement - Zarządzanie zmianą
Diagnoza i naprawa komputerów (Hardware/Software)
Troubleshooting OS and Network performance issues.
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Inżynier ds. Windows Server
• Administracja i obsługa serwerów Windows (2003 - 2012 R2)
• Praca w środowisku wirtualnym - VMWare ESX/ESXi
• Budowa, konfiguracja i zarządzanie serwerami Microsoft Windows
• Przeprowadzanie zmian na serwerach
• Troubleshooting, optymalizacja i rozwiązywanie incydentów
• Backup i restore danych przy użyciu narzędzi Tivoli
• Compliance and Vulnerability Management
• Współpraca z innymi zespołami w celu rozwiązywania problemów
• Windows Server Failover Cluster Troubleshooting
• Windows Server Update Services (WSUS) Troubleshooting
• On-call support
• Praca w środowisku GxP
Obsługa narzędzi:
• HP Service Manager
• HP Asset Manager
• NOKIA VitalQIP Release 8.1
• HEAT Desktop & Server Management (DSM 7)
• Praca w środowisku wirtualnym - VMWare ESX/ESXi
• Budowa, konfiguracja i zarządzanie serwerami Microsoft Windows
• Przeprowadzanie zmian na serwerach
• Troubleshooting, optymalizacja i rozwiązywanie incydentów
• Backup i restore danych przy użyciu narzędzi Tivoli
• Compliance and Vulnerability Management
• Współpraca z innymi zespołami w celu rozwiązywania problemów
• Windows Server Failover Cluster Troubleshooting
• Windows Server Update Services (WSUS) Troubleshooting
• On-call support
• Praca w środowisku GxP
Obsługa narzędzi:
• HP Service Manager
• HP Asset Manager
• NOKIA VitalQIP Release 8.1
• HEAT Desktop & Server Management (DSM 7)
Windows Administrator oraz Team Leader
• Administracja i obsługa serwerów Windows (2003 - 2012 R2)
• Praca w środowisku wirtualnym - VMWare ESX/ESXi
• Budowa, konfiguracja i zarządzanie serwerami Microsoft Windows
• Backup i restore danych przy użyciu narzędzi Tivoli
• On-call support
• Patching serwerów Windows przy użyciu narzędzia IBM Endpoint Manager (IEM)
• Health checking serwerów Windows
• Naprawa dewiacji na serwerach
• Troubleshooting, optymalizacja i rozwiązywanie incydentów
• Deploying oraz zarządzanie Symantec Endpoint Protection
• Pomoc zespołom w rozwiązywaniu problemów dotyczących hardware'u i oprogramowania
• Follow up odnośnie projektów zespołów Midrange
• Badanie nakładu pracy i pomoc w dysponowaniu zasobami ludzkimi
• Przeprowadzanie codziennych spotkań z zespołem
• Bycie pierwszą linią w kontaktach dotyczących zadań z wysokim priorytetem czy eskalacji
• Udział w codziennych spotkaniach ACAB w celu zapewnienia wysokiej jakości zmianom w infrastrukturze (change)
Znajomość narzędzi:
• RES Automation Manager
• IBM BigFix
• Symantec Endpoint Protection
• Service Now, Service Center, Maximo
• Praca w środowisku wirtualnym - VMWare ESX/ESXi
• Budowa, konfiguracja i zarządzanie serwerami Microsoft Windows
• Backup i restore danych przy użyciu narzędzi Tivoli
• On-call support
• Patching serwerów Windows przy użyciu narzędzia IBM Endpoint Manager (IEM)
• Health checking serwerów Windows
• Naprawa dewiacji na serwerach
• Troubleshooting, optymalizacja i rozwiązywanie incydentów
• Deploying oraz zarządzanie Symantec Endpoint Protection
• Pomoc zespołom w rozwiązywaniu problemów dotyczących hardware'u i oprogramowania
• Follow up odnośnie projektów zespołów Midrange
• Badanie nakładu pracy i pomoc w dysponowaniu zasobami ludzkimi
• Przeprowadzanie codziennych spotkań z zespołem
• Bycie pierwszą linią w kontaktach dotyczących zadań z wysokim priorytetem czy eskalacji
• Udział w codziennych spotkaniach ACAB w celu zapewnienia wysokiej jakości zmianom w infrastrukturze (change)
Znajomość narzędzi:
• RES Automation Manager
• IBM BigFix
• Symantec Endpoint Protection
• Service Now, Service Center, Maximo
Starszy sprzedawca oraz coach
• Obsługa klientów w zakresie sprzedaży, definiowania potrzeb i realizacji reklamacji
• Pozyskiwanie klientów biznesowych
• Wsparcie i rozwiązywanie problemów technicznych oprogramowania oraz sprzętu
• Tworzenie zamówień, działania marketingowe polegające na promowaniu salonu
• Szkolenie handlowców z zakresu procesów sprzedażowych oraz standardów obsługi klienta
• Pozyskiwanie klientów biznesowych
• Wsparcie i rozwiązywanie problemów technicznych oprogramowania oraz sprzętu
• Tworzenie zamówień, działania marketingowe polegające na promowaniu salonu
• Szkolenie handlowców z zakresu procesów sprzedażowych oraz standardów obsługi klienta
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Programiści WWW
Tworzysz strony internetowe? DOŁĄCZ DO NAS !!!
Tematyka grupy to: PHP, ASP.NET, HTML5, grafika, bazy danych, pozycjonowanie, oraz wszelkie tematy związane z tworzeniem serwisów www.