Krzysztof Golik

Krzysztof Golik

Customer Service Representative, Volex Poland sp. z o.o.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Volex Poland sp. z o.o.
Customer Service Representative
•Obowiązki analogiczne do Customer Service Administrator poniżej
Volex Poland sp. z o.o.
Customer Service Administrator
•Osoba kontaktowa dla klientów w procesie obsługi zamówień
•Łącznik między klientami a lokalizacją produkcyjną
•Zarządzanie zamówieniami i negocjacje z klientem w zakresie zmian i priorytetów
•Tworzenie dokumentacji niezbędnej do obsługi zamówień
•Współpraca pomiędzy jednostkami organizacyjnymi firmy w celu osiągnięcia największej wydajności obsługi zamówień
•Przestrzeganie zasad biznesowych i procesowych w celu zapewnienia obsługi i potrzeb klienta
Volex Poland sp. z o.o.
Specjalsta ds realizacji zamówień i Planista produkcji / Order Management specialist and Production
Wszystkie poprzednie obowiązki oraz dodatkowo:
• Tworzenie planów produkcyjnych

Lider zespołu (Supply Chain Leader)
• Koordynowanie pracy i przewodzenie zespołowi odpowiedzialnemu za klienta Philips Medical
• Wdrażanie nowego systemu obsługi zamówień opartego na module MRP
Volex Poland sp. z o.o.
Specjalsta ds. realizacji zamówien / Order Management specialist and Production Controller
• Śledzenie stanu zamówień klienta oraz koordynowanie informacji
w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień
• Prowadzenie spotkań operacyjnych dotyczących stanu realizacji zamówień dla wybranych klientów
• Współtworzenie planów produkcyjnych
• Współtworzenie, testowanie i wykonywanie raportów dotyczących realizacji zamówień klienta
• Codzienne uzgodnienia z regionalną centralą w Irlandii sposobu obsługi zamówień specjalnych i priorytetowych
• Koordynowanie i kompilowanie informacji dla specjalistów do spraw kluczowych klientów i na potrzeby innych działów
• Zastępowanie specjalisty do spraw celnych podczas nieobecności

Lider podprojektu w projekcie transferu produkcji z Chorwacji - transfer i wdrożenie części produkcji z Volex Croatia do Volex Poland
• Transfer I wdrożenie części produkcji z Volex Croatia do Volex Poland
Logo
Specjalsta ds. rozwoju / Business Development Specialist
Pro-Lab Toruń
• Kontakt z klientem i prowadzenie negocjacji handlowych
• Usprawnianie procesu produkcyjnego
Logo
Monter urządzeń laboratoryjnych / Laboratory Devises Assembler
Pro-Lab Toruń S.C.
• Praca w zakładzie produkcyjnym oraz montaż urządzeń
Bank Pocztowy S.A.
Referent / Office worker
• Praca w Wydziale Operacyjno Rachunkowym (Centrum Rachunków Skonsolidowanych)
• Praca w Wydziale Obsługi Klienta i Wydziale Operacyjno Rachunkowym Centrum Giro

Szkolenia i kursy

Negocjacje z trudnym klientem
Komunikacja z elementami negocjacji, asertywności i prowadzenia zebrań
Profesjonalna obsługa kontrahenta z elementami kreowania wizerunku firmy oraz radzenia sobie ze stresem
Pozyskiwanie klienta i utrzymanie jego lojalności
Kurs obsługi komputera
Kurs pierwszej pomocy

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Zarządzanie Systemami Logistycznymi, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Ochrona środowiska, magisterskie
Akademia Techniczno-Rolnicza im. J.J.Śniadeckich w Bydgoszczy
Logo
Projektowanie i ochrona krajobrazu, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ochrony Środowiska

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Inne

Znajomość zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w przedsiębiorstwach przemysłowych (BPCS, ERPLx)
Dobra znajomość obsługi i działania komputera oraz programów pracujących w środowisku Windows (m. in. MS Office w języku polskim i angielskim, Lotus Notes), podstawy Auto CADa
Obsługa urządzeń biurowych (fax, ksero, itp.)
Prawo jazdy kat. B (od 1998r.) i praktyka w prowadzeniu samochodu