Umiejętności
Budżety
Analiza konkurencji
Bazy danych
Angielski
Microsoft Office
Praca w zespole
Prezentacja danych w PowerPoint
Przeprowadzanie badań marketingowych zewnętrznych i wewnętrznych
Biegła umiejętność przeprowadzania analiz za pomocą programów Excel i Access
Współpraca z zewnętrzynymi agencjami badań marketingowych
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Wspomagania Sprzedaży
- przeprowadzanie badań marketingowych oraz analiza wewnętrzych i zewnętrznych danych sprzedażowych i rynkowych,
- współpraca z zewnętrznymi agencjami badawczymi,
- przygotowywanie oraz przeprowadzanie promocji sprzedażowych oraz innych narzędzi wspierających sprzedaż,
- budżetowanie sprzedaży,
- wspomaganie działu sprzedaży odnośnie analizy danych oraz systemów motywacyjnych,
- przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu w ww. zakresie (także w jęz. angielskim)
- współpraca z odpowiednimi osobami w zagranicznych oddziałach firmy.
- współpraca z zewnętrznymi agencjami badawczymi,
- przygotowywanie oraz przeprowadzanie promocji sprzedażowych oraz innych narzędzi wspierających sprzedaż,
- budżetowanie sprzedaży,
- wspomaganie działu sprzedaży odnośnie analizy danych oraz systemów motywacyjnych,
- przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu w ww. zakresie (także w jęz. angielskim)
- współpraca z odpowiednimi osobami w zagranicznych oddziałach firmy.