Umiejętności
Zarządzanie klientami
Rozwój działalności
Zarządzanie zmianą
Coaching
Komunikatywność
Stosunki pracownicze
Human Resources
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Komunikacja mobilna
New Business Development
Rozwój organizacyjny
Project Management
Rekrutacja
Sourcing
Budowanie zepołu
Rekrutacje techniczne
Szkolenie
język angielski
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Advance Consulting
Prowadzenie całości zagadnień związanych z rekrutacją i selekcją pracowników wszystkich branż technicznych, produkcyjnych i inżynierskich.
Negocjowanie umów.
Obsługa rynku pracy Europy Zachodniej: Niemcy, Anglia, Holandia, Belgia, Norwegia.
Organizacja spotkań z klientami firmy.
Nadzór nad pracą biura i rozwiązywanie bieżących tematów w zakresie współpracy z klientami.
Opracowywanie i przeprowadzanie testów zawodowych, kompetencyjnych i językowych.
Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na stronie firmowej i stronach specjalistycznych.
Negocjowanie umów.
Obsługa rynku pracy Europy Zachodniej: Niemcy, Anglia, Holandia, Belgia, Norwegia.
Organizacja spotkań z klientami firmy.
Nadzór nad pracą biura i rozwiązywanie bieżących tematów w zakresie współpracy z klientami.
Opracowywanie i przeprowadzanie testów zawodowych, kompetencyjnych i językowych.
Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na stronie firmowej i stronach specjalistycznych.
Dyrektor ds Rekrutacji Zagranicznej
Nadzór nad całością zagadnień związanych z rekrutacja i selekcją pracowników głównie w branżach technicznych, produkcyjnych i inżynierskich.
Negocjowanie umów.
Obsługa rynku pracy Europy Zachodniej: Anglia, Holandia, Belgia, Norwegia, Niemcy.
Organizacja spotkań z głównymi klientami firmy.
Nadzór nad pracą biura, rekruterów i rozwiązywanie bieżących tematów w zakresie współpracy z klientami.
Opracowywanie testów zawodowych, kompetencyjnych i językowych.
Nadzór i redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na stronie firmowej i stronach specjalistycznych.
Negocjowanie umów.
Obsługa rynku pracy Europy Zachodniej: Anglia, Holandia, Belgia, Norwegia, Niemcy.
Organizacja spotkań z głównymi klientami firmy.
Nadzór nad pracą biura, rekruterów i rozwiązywanie bieżących tematów w zakresie współpracy z klientami.
Opracowywanie testów zawodowych, kompetencyjnych i językowych.
Nadzór i redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na stronie firmowej i stronach specjalistycznych.
Specjalista ds. Rekrutacji Technicznej
PRAN jest wyłącznym rekruterem firmy Randstad Holandia na terenie Polski.
Randstad dostarcza firmie miejsca pracy jako jedyny klient.
Nadzór nad rekrutacją głównie w branżach technicznych, inżynierskich i produkcyjnych.
Organizacja spotkań z firmami będącymi klientami Randstadu.
Odpowiednia selekcja kandydatów na stanowiska techniczne.
Rozmowy kwalifikacyjne.
Opracowywanie testów zawodowych, kompetencyjnych i językowych.
Nadzór i redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na stronie firmowej i stronach specjalistycznych.
Pomoc innym pracownikom w sprawach operacyjnych (np. organizacja transportu do miejsca zamieszkania na terenie Europy Zachodniej).
Randstad dostarcza firmie miejsca pracy jako jedyny klient.
Nadzór nad rekrutacją głównie w branżach technicznych, inżynierskich i produkcyjnych.
Organizacja spotkań z firmami będącymi klientami Randstadu.
Odpowiednia selekcja kandydatów na stanowiska techniczne.
Rozmowy kwalifikacyjne.
Opracowywanie testów zawodowych, kompetencyjnych i językowych.
Nadzór i redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na stronie firmowej i stronach specjalistycznych.
Pomoc innym pracownikom w sprawach operacyjnych (np. organizacja transportu do miejsca zamieszkania na terenie Europy Zachodniej).
Prezes Zarządu
New Lighting Sp. z o.o.
Nadzór oraz odpowiedzialność za działanie całej Firmy produkcyjnej.
Firma zajmuje się produkcją sprzętu oświetleniowego oraz jego dostawami do dużych odbiorców w Polsce oraz w Europie.
Dostawy do marketów: Castorama, NOMI, OBI, IKEA Black&Red&White w Polsce oraz ich odpowiedników w Europie zachodniej wymusza systematyczne stosowanie najwyższych standardów zarządzania w Firmie.
W trakcie mojej prezesury Firma rozrosła się o nowe rynki zbytu, nowy zakład produkcyjny, zmodernizowałem oraz wprowadziłem nowe struktury w dziale produkcyjnym, magazynowo-spedycyjnym a także w zakresie działań merketingowo-handlowych. Wprowadziłem system informatyczny koordynujący działania pomiędzy centralą i produkcją prototypów w Gdańsku a magazynem, spedycją i linią produkcyjną w oddalonym zakładzie produkcyjnym w Nowem nad Wisłą. System pozwolił na zredukowanie istotnych kosztów obsługi personalnej, podniesienie efektywności Firmy oraz zwiększenie jej potencjału produkcyjnego.
Firma zajmuje się produkcją sprzętu oświetleniowego oraz jego dostawami do dużych odbiorców w Polsce oraz w Europie.
Dostawy do marketów: Castorama, NOMI, OBI, IKEA Black&Red&White w Polsce oraz ich odpowiedników w Europie zachodniej wymusza systematyczne stosowanie najwyższych standardów zarządzania w Firmie.
W trakcie mojej prezesury Firma rozrosła się o nowe rynki zbytu, nowy zakład produkcyjny, zmodernizowałem oraz wprowadziłem nowe struktury w dziale produkcyjnym, magazynowo-spedycyjnym a także w zakresie działań merketingowo-handlowych. Wprowadziłem system informatyczny koordynujący działania pomiędzy centralą i produkcją prototypów w Gdańsku a magazynem, spedycją i linią produkcyjną w oddalonym zakładzie produkcyjnym w Nowem nad Wisłą. System pozwolił na zredukowanie istotnych kosztów obsługi personalnej, podniesienie efektywności Firmy oraz zwiększenie jej potencjału produkcyjnego.
Dyrektor Oddziału w Polsce
Advance Personnel
Brytyjska Firma Advance Personnel Ltd założona w 1997 roku, prowadząca rekrutację polskich pracowników dla firm na terenie Zjednoczonego Królestwa oraz Irlandii, podjęła decyzję o utworzeniu Oddziału Firmy w Polsce.
Całość działań związanych z utworzeniem Oddziału.
Zakres obowiązków związanych z uruchomieniem firmy:
• znalezienie odpowiedniej lokalizacji,
• urządzenie biura rekrutacyjnego (przeprowadzenie remontu, umeblowanie, zakup i konfigurację sieci komputerowej, organizacja i wyposażenie biura),
• rejestracja przedsiębiorstwa (KRS, Urząd Skarbowy, Regon, Ministerstwo Gospodarki, Urzędy Pracy itp.),
• rzeczywiste uruchomienie firmy rekrutacyjnej mające na celu konkretne wyjazdy pracowników do brytyjskich pracodawców na odpowiednie stanowiska pracy.
Obecnie nadzoruję oraz osobiście prowadzę rekrutację pracowników wszelkich zawodów i specjalności, w przeważającej części – technicznych i produkcyjnych.
Zakres prac obowiązków operacyjnych:
• bieżące uaktualnianie ofert pracy znajdujących się na stronie firmowej. Aktualnych stanowisk jest około 60-70. (www.advancepersonnel.co.uk)
• codzienna działalność rekrutacyjna,
• uczestnictwo Oddziału we wszystkich targach branżowych (aktywna działalność w BPCC, tworzenie prezentacji i wykłady na targach pracy),
• obsługa księgowa Oddziału,
• zamieszczanie aktualnych informacji na temat Firmy oraz jej oferty w prasie oraz internecie.
• w przypadku organizacji wyjazdu większej ilości pracowników biorę również udział we wspólnej podróży do miejsca zatrudnienia oraz przedstawieniu pracowników w zakładzie pracy.
Udział w działaniach operacyjnych firmy na terenie Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii i Francji. Zakres obowiązków w czasie tych działań to:
• udział w spotkaniach z klientami firmy na terenie wyżej wymienionych krajów,
• udział w negocjacjach, określenie realności powodzenia planowanego projektu rekrutacyjnego lub innych technicznych projektów (inżynierskich) na terenie Polski,
• udział w realizacji procedur związanych z zatrudnieniem pracowników w Europie Zachodniej (pozwolenia na pracę, weryfikacja wypełnionych formularzy urzędowych (podatki, ubezpieczenia itp.), organizacja transportu do pracy).
Działalność na terenie Polski obejmuje kontakty z polskimi klientami oraz oferowanie im identycznych usług rekrutacyjnych jak w przypadku klientów w krajach Europy Zachodniej.
Całość działań związanych z utworzeniem Oddziału.
Zakres obowiązków związanych z uruchomieniem firmy:
• znalezienie odpowiedniej lokalizacji,
• urządzenie biura rekrutacyjnego (przeprowadzenie remontu, umeblowanie, zakup i konfigurację sieci komputerowej, organizacja i wyposażenie biura),
• rejestracja przedsiębiorstwa (KRS, Urząd Skarbowy, Regon, Ministerstwo Gospodarki, Urzędy Pracy itp.),
• rzeczywiste uruchomienie firmy rekrutacyjnej mające na celu konkretne wyjazdy pracowników do brytyjskich pracodawców na odpowiednie stanowiska pracy.
Obecnie nadzoruję oraz osobiście prowadzę rekrutację pracowników wszelkich zawodów i specjalności, w przeważającej części – technicznych i produkcyjnych.
Zakres prac obowiązków operacyjnych:
• bieżące uaktualnianie ofert pracy znajdujących się na stronie firmowej. Aktualnych stanowisk jest około 60-70. (www.advancepersonnel.co.uk)
• codzienna działalność rekrutacyjna,
• uczestnictwo Oddziału we wszystkich targach branżowych (aktywna działalność w BPCC, tworzenie prezentacji i wykłady na targach pracy),
• obsługa księgowa Oddziału,
• zamieszczanie aktualnych informacji na temat Firmy oraz jej oferty w prasie oraz internecie.
• w przypadku organizacji wyjazdu większej ilości pracowników biorę również udział we wspólnej podróży do miejsca zatrudnienia oraz przedstawieniu pracowników w zakładzie pracy.
Udział w działaniach operacyjnych firmy na terenie Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii i Francji. Zakres obowiązków w czasie tych działań to:
• udział w spotkaniach z klientami firmy na terenie wyżej wymienionych krajów,
• udział w negocjacjach, określenie realności powodzenia planowanego projektu rekrutacyjnego lub innych technicznych projektów (inżynierskich) na terenie Polski,
• udział w realizacji procedur związanych z zatrudnieniem pracowników w Europie Zachodniej (pozwolenia na pracę, weryfikacja wypełnionych formularzy urzędowych (podatki, ubezpieczenia itp.), organizacja transportu do pracy).
Działalność na terenie Polski obejmuje kontakty z polskimi klientami oraz oferowanie im identycznych usług rekrutacyjnych jak w przypadku klientów w krajach Europy Zachodniej.
Specjalista ds. Rekrutacji
Rekrutacja pracowników sektora inżynierskiego.
Zakres obowiązków:
• działania związane z pozyskiwaniem kandydatów o odpowiednich kwalifikacjach.
• weryfikacja edukacji oraz doświadczenia zawodowego,
• weryfikacja stopnia znajomości języka angielskiego.
• wizyty u brytyjskich pracodawców w celu pozyskania nowych miejsc pracy,
• uczestnictwo w targach pracy (Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Kraków, Warszawa, Łódź...)
a. przygotowanie firmy do targów pracy,
b. organizacja materiałów reklamowych (ulotki, foldery, prezentacje Power Point)
c. przygotowywanie oraz wygłaszanie odczytów i prezentacji,
d. rozmowy z kandydatami oraz weryfikacja i segregacja CV,
• organizacja spotkań informacyjnych dla absolwentów Wyższych Uczelni (Politechnika Gdańska, Wyższa Szkoła Morska w Gdyni),
• organizacja spotkań informacyjnych dla uczestników kursów zawodowych (SEP, Junkers, ZDZ, NOT)
Zakres obowiązków:
• działania związane z pozyskiwaniem kandydatów o odpowiednich kwalifikacjach.
• weryfikacja edukacji oraz doświadczenia zawodowego,
• weryfikacja stopnia znajomości języka angielskiego.
• wizyty u brytyjskich pracodawców w celu pozyskania nowych miejsc pracy,
• uczestnictwo w targach pracy (Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Kraków, Warszawa, Łódź...)
a. przygotowanie firmy do targów pracy,
b. organizacja materiałów reklamowych (ulotki, foldery, prezentacje Power Point)
c. przygotowywanie oraz wygłaszanie odczytów i prezentacji,
d. rozmowy z kandydatami oraz weryfikacja i segregacja CV,
• organizacja spotkań informacyjnych dla absolwentów Wyższych Uczelni (Politechnika Gdańska, Wyższa Szkoła Morska w Gdyni),
• organizacja spotkań informacyjnych dla uczestników kursów zawodowych (SEP, Junkers, ZDZ, NOT)
Szef Produkcji
Best Binder Polska
Przedmiotem działania firmy jest produkcja segregatorów firmowych, etui, pudełek, registrów, opakowań wykrojnikowych itp.
Zakres obowiązków szefa produkcji:
• nadzór nad produkcją zakładu,
• tworzenie harmonogramów produkcyjnych,
• projektowanie procesów na wszystkich etapach produkcji przedmiotu działalności firmy,
• prowadzenie polityki personalnej w dziale produkcji (rekrutacja pracowników),
• organizacja zaopatrzenia w narzędzia,
• tworzenie oraz sprawowanie kontroli nad planem remontów okresowych maszyn oraz nad naprawami bieżącymi.
Zakres obowiązków szefa produkcji:
• nadzór nad produkcją zakładu,
• tworzenie harmonogramów produkcyjnych,
• projektowanie procesów na wszystkich etapach produkcji przedmiotu działalności firmy,
• prowadzenie polityki personalnej w dziale produkcji (rekrutacja pracowników),
• organizacja zaopatrzenia w narzędzia,
• tworzenie oraz sprawowanie kontroli nad planem remontów okresowych maszyn oraz nad naprawami bieżącymi.
Kierownik Oddziału Gdańskiego
Samodzielne prowadzenie Oddziału firmy zajmującej się szeroko pojętą branżą inżynierską, głównie systemami dźwigowymi, systemami lin stalowych i konstrukcjami stalowymi. Na podległym obszarze prowadzę:
• najszerzej rozumiane działania handlowe oraz koordynację prac instalacyjnych na obiektach, na których realizujemy nasze kontrakty.
• współpracę z biurami projektów,
• ofertowanie do Generalnych Wykonawców inwestycji,
• opracowywanie projektów i ofert dla Inwestorów,
• koordynację i kontrolę realizacji instalacji,
• negocjacje i zawieranie wszelkich kontraktów oraz umów.
Maksymalna wartość kontraktów: 135.000.000 PLN
• najszerzej rozumiane działania handlowe oraz koordynację prac instalacyjnych na obiektach, na których realizujemy nasze kontrakty.
• współpracę z biurami projektów,
• ofertowanie do Generalnych Wykonawców inwestycji,
• opracowywanie projektów i ofert dla Inwestorów,
• koordynację i kontrolę realizacji instalacji,
• negocjacje i zawieranie wszelkich kontraktów oraz umów.
Maksymalna wartość kontraktów: 135.000.000 PLN
Kierownik Oddziału Gdańskiego
Samodzielne prowadzenie Oddziału firmy zajmującej się głównie systemami awaryjnego zasilania energetycznego. Na podległym obszarze prowadzę:
• najszerzej rozumiane działania handlowe oraz koordynację prac podległego mi serwisu technicznego (instalatorzy i serwisanci),
• współpracę z biurami projektów,
• ofertowanie do Generalnych Wykonawców inwestycji,
• opracowywanie projektów i ofert dla Inwestorów,
• koordynację i kontrolę realizacji instalacji,
• szkolenia użytkowników,
• negocjacje i zawieranie wszelkich kontraktów oraz umów gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Maksymalna wartość kontraktów: 800.000 €
• najszerzej rozumiane działania handlowe oraz koordynację prac podległego mi serwisu technicznego (instalatorzy i serwisanci),
• współpracę z biurami projektów,
• ofertowanie do Generalnych Wykonawców inwestycji,
• opracowywanie projektów i ofert dla Inwestorów,
• koordynację i kontrolę realizacji instalacji,
• szkolenia użytkowników,
• negocjacje i zawieranie wszelkich kontraktów oraz umów gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Maksymalna wartość kontraktów: 800.000 €
Doradca techniczny działu okablowania strukturalnego KRONE – LINK.
Firma „C & C Partners” Sp. z o.o. zajmuje się zagadnieniami telekomunikacji, okablowania strukturalnego oraz w branży testerów okablowania strukturalnego. Zakres zadań doradcy technicznego:
• bezpośredni kontakt z klientami, odbiorcami końcowymi, udzielanie im konsultacji technicznych,
• sporządzanie ofert,
• prowadzenie szkoleń certyfikacyjnych dla instalatorów okablowania strukturalnego,
• przeprowadzanie odbiorów technicznych sieci przez nich wykonanych,
• reprezentacja firmy na licznych targach, wystawach, sympozjach i pokazach.
• bezpośredni kontakt z klientami, odbiorcami końcowymi, udzielanie im konsultacji technicznych,
• sporządzanie ofert,
• prowadzenie szkoleń certyfikacyjnych dla instalatorów okablowania strukturalnego,
• przeprowadzanie odbiorów technicznych sieci przez nich wykonanych,
• reprezentacja firmy na licznych targach, wystawach, sympozjach i pokazach.
Właściciel
Info-MAK
Głównym klientem firmy była „DGT” Sp. z o.o., największy w Polsce producent systemów telekomunikacyjnych oraz cyfrowych central telefonicznych.
„INFO-MAK” był regionalnym koordynatorem sprzedaży wszystkich produktów „DGT” Sp. z o.o. na terenie północno – wschodniej Polski , odpowiedzialnym za restrukturyzację sieci sprzedaży, współpracę z działającymi oraz nowo pozyskanymi Przedstawicielami Handlowymi i serwisami obsługi central. Jako właściciel firmy byłem osobiście rozliczany z realizacji polityki „DGT” na swoim terenie.
„INFO-MAK” posiadał siedzibę w Kętrzynie oraz oddział w Gdańsku.
„INFO-MAK” był regionalnym koordynatorem sprzedaży wszystkich produktów „DGT” Sp. z o.o. na terenie północno – wschodniej Polski , odpowiedzialnym za restrukturyzację sieci sprzedaży, współpracę z działającymi oraz nowo pozyskanymi Przedstawicielami Handlowymi i serwisami obsługi central. Jako właściciel firmy byłem osobiście rozliczany z realizacji polityki „DGT” na swoim terenie.
„INFO-MAK” posiadał siedzibę w Kętrzynie oraz oddział w Gdańsku.
Właściciel
KOKON Odlewnictwo Metali Kolorowych
Praca polegająca na prowadzeniu całej firmy tj.:
• organizacja zaopatrzenia,
• organizacja zbytu,
• organizacja produkcji,
• prowadzenie księgowości,
• pozyskiwanie nowych klientów (udział w targach, wystawach itp.).
Firma posiada odbiorców w kraju i za granicą.
• organizacja zaopatrzenia,
• organizacja zbytu,
• organizacja produkcji,
• prowadzenie księgowości,
• pozyskiwanie nowych klientów (udział w targach, wystawach itp.).
Firma posiada odbiorców w kraju i za granicą.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Inne
Zdolności organizatorskie
Umiejętność pracy zespołowej i kierowania zespołem
Zdolność do pracy w stresie.
Umiejętność analizowania faktów.
Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych.
Duża łatwość nawiązywania kontaktów.
Biegła znajomość komputera.
Ukierunkowanie na osiągnięcie zamierzonego celu.
Optymizm i entuzjazm w działaniu.
Umiejętność pracy zespołowej i kierowania zespołem
Zdolność do pracy w stresie.
Umiejętność analizowania faktów.
Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych.
Duża łatwość nawiązywania kontaktów.
Biegła znajomość komputera.
Ukierunkowanie na osiągnięcie zamierzonego celu.
Optymizm i entuzjazm w działaniu.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
HRO Recruitment
HRO Recruitment to dostawca usług z obszaru rekrutacji na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. Naszą misją jest wsparcie Klientów w określeniu potrzeb oraz realizacji planów rekr
Verita PR
Stworzenie Verita PR było odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na firmę oferującą więcej
niż tylko usługi rekrutacyjne. W oparciu o wieloletnie doświadczenie i pasję do pracy
z talentami, wzbogacili