Umiejętności
Internet
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Digital Specialist
Dla: Samsung
wystawiono
Krystyna jest niezwykle ambitną i żywiołową osobą, która poświęca się całkowicie powierzonym jej zadaniom. Zawsze sumiennie je wykonuje, dbając o jakość i terminowość projektów.
Account Executive
Dla: International Masters Publishers, Microsoft, TP SA, Lavazza, Voxnet, Tesco, Tchibo
współpracownik
wystawiono
Krystyna (wbrew pozorom) to twarda zawodniczka. Totalna profesjonalistka, zawsze skuteczna i konkretna. W sytuacjach stresowych można z niej wykrzesać niezłe pokłady kreatywności. Warte podkreślenia: doskonale opanowała Painta. Jednym słowem - boski akant. Wróżę jej świetlaną przyszłość w świecie reklamy i marketingu.
Project Manager
Dla: APM, ATLAS, Balex Metal, Credin, Saint-Gobain Abrasives, Technic Industry, Topex, Krüger, Wasa, Wienerberger, Shell Gas
wystawiono
Na pierwszy rzut oka nie widać, że ta filigranowa kobieta jest po prostu czołgiem :) Dla Krysi nie ma rzeczy niemożliwych. Kiedy pali się most, ona buduje tratwę. W sytuacjach kryzysowych nie poddaje się, tylko idzie do przodu. I osiąga swój cel!
wystawiono
Krysia to specjalista od Missions Impossible. Nowe zadanie to dla niej zawsze inspirujące wyzwanie, gdzie nie ma rzeczy niemożliwych! Jeśli czegoś nie wie, zagrzebie się w bibliotekach, przegrzeje łącza w sieci i dotrze do potrzebnych informacji. Krysia imponuje zaangażowaniem, determinacją i profesjonalizmem. Swoją energią mogłaby obdzielić cały zespół projektowy. A dodatkowo znajduje czas na poszerzanie wiedzy i fantastyczne hobby – po prostu One Man Army!
wystawiono
Krysia to profesjonalny manager oraz przyjazny współpracownik,
z głową pełną pomysłów i pomocną dłonią. Podziwiam jej umiejętność znalezienia się w każdej sytuacji, entuzjazm w działaniu, zaradność, zaangażowanie w wykonywane zadania i wysoką skuteczność.
Współpraca z Krysią stanowiła dla mnie wnoszącą lekcję, którą chce się pamiętać. Cieszę się, że było mi dane poznawać świat marketingu i reklamy u boku Krysi.
z głową pełną pomysłów i pomocną dłonią. Podziwiam jej umiejętność znalezienia się w każdej sytuacji, entuzjazm w działaniu, zaradność, zaangażowanie w wykonywane zadania i wysoką skuteczność.
Współpraca z Krysią stanowiła dla mnie wnoszącą lekcję, którą chce się pamiętać. Cieszę się, że było mi dane poznawać świat marketingu i reklamy u boku Krysi.
Szkolenia i kursy
"Cross-marketing", Infor Media Polska, Puls Biznesu
"Jak sprawniej zarządzać projektami", Capful
„Jak skutecznie dotrzeć do 80% siły nabywczej rynku. Czyli o skutecznej komunikacji z kobietami”, Garden of Words; organizowane przez „Brief”
"Ergonomia w komunikacji biznesowej" Plum Web Solutions
„Rewolucja w komunikacji: Zdjęcia i obrazy w sieci”, Agora
„Event w marketingu. MICE”, LATAWIEC PARTNER A. NADSTAWNA, EVENT & BUSINESS TRAVEL
„Coaching menadżerski, jako narzędzie rozwoju i zarządzania kompetencjami pracowników”, Norman Benett
„Jak stworzyć skuteczną kampanię na outdoorze?”, Grupa Ströer Sp. zo. o.; „Jak zmienia się planowanie mediów wraz z rozwojem nowych mediów”, Starcom Sp. z o. o.; organizowane przez „Brief”
Zarządzanie projektami (PMBOK, PRINCE-2, SCRUM)- dr Jarosław Milewski, House of Skills
"Przyjazna komunikacja”, Euro-konsulting Sp. z o.o.
„Lovemarks – przyszłość po markach”, Saatchi & Saatchi Poland Sp. zo. o.; „Strategia Hollistic Difference w praktyce”, Agencja Publicis Sp. z o. o.; organizowane przez „Brief”
Zasady tworzenia kampanii reklamowych
Psychologia rynku
Psychologia zachowań konsumenckich
Podstawy teorii organizacji i zarządzania
Praktyczne umiejętności doradcy zawodowego
Ekonomia eksperymentalna w Centrum Ekonomii Eksperymentalnej, OLYMPUS - Szkoła Wyższa im. Romualda Kudlińskiego, Warszawa
"Jak sprawniej zarządzać projektami", Capful
„Jak skutecznie dotrzeć do 80% siły nabywczej rynku. Czyli o skutecznej komunikacji z kobietami”, Garden of Words; organizowane przez „Brief”
"Ergonomia w komunikacji biznesowej" Plum Web Solutions
„Rewolucja w komunikacji: Zdjęcia i obrazy w sieci”, Agora
„Event w marketingu. MICE”, LATAWIEC PARTNER A. NADSTAWNA, EVENT & BUSINESS TRAVEL
„Coaching menadżerski, jako narzędzie rozwoju i zarządzania kompetencjami pracowników”, Norman Benett
„Jak stworzyć skuteczną kampanię na outdoorze?”, Grupa Ströer Sp. zo. o.; „Jak zmienia się planowanie mediów wraz z rozwojem nowych mediów”, Starcom Sp. z o. o.; organizowane przez „Brief”
Zarządzanie projektami (PMBOK, PRINCE-2, SCRUM)- dr Jarosław Milewski, House of Skills
"Przyjazna komunikacja”, Euro-konsulting Sp. z o.o.
„Lovemarks – przyszłość po markach”, Saatchi & Saatchi Poland Sp. zo. o.; „Strategia Hollistic Difference w praktyce”, Agencja Publicis Sp. z o. o.; organizowane przez „Brief”
Zasady tworzenia kampanii reklamowych
Psychologia rynku
Psychologia zachowań konsumenckich
Podstawy teorii organizacji i zarządzania
Praktyczne umiejętności doradcy zawodowego
Ekonomia eksperymentalna w Centrum Ekonomii Eksperymentalnej, OLYMPUS - Szkoła Wyższa im. Romualda Kudlińskiego, Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
wszystko co wiąże się z pozytywną mocą i energią - konie, motoryzacja, rajdy, wyścigi, gokarty, F1, żelazne ptaki, rowerowanie, czytanie książek, majsterkowanie, podróżowanie, taniec (m. in. salsa)
Organizacje
od 2003 - członkostwo w Servas Poland (od 2011 - członek Komisji Rewizyjnej)
2004-2006 - ASPE TONUS - Akademickie Stowarzyszenie Psychologii Ekonomicznej - przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
2004-2006 - ASPE TONUS - Akademickie Stowarzyszenie Psychologii Ekonomicznej - przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Inne
SPSS 12.0.
Microsoft Visio 2007
Axure RP Pro 5.0.
Mind Mapping
prawo jazdy kat. B
Microsoft Visio 2007
Axure RP Pro 5.0.
Mind Mapping
prawo jazdy kat. B
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Artykuły promocyjne gadżety upominki B2B
dla tych którzy zamawiają, szukają, potrzebują lub będą potrzebowali artykułów promocyjnych dla swojej firmy, gadżetów (od t-shirtów po ipody) czyli dla wszystkich:) oraz dla tych którzy projektują, w
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
Biznes Azja Chiny
Chiny. Import z Chin, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości w Chinach, usługi inspekcyjne w Chinach, obsługa importu z Chin