Konrad Sokołowski

prawnik, st.insp. BHP i insp. p.poz

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
prawnik
Biuro poselskie w Jeleniej Górze
Udzielanie bezpłatnych porad prawnych z zakresu prawa cywilnego i administracyjnego,jak również przygotowywanie wystąpień do organów administracji, odwołań od decyzji administracyjnych,pisanie pozwów w różnych sprawach cywilnych,w tym również odpowiedzi na pozwy zarówno w postępowaniu zwykłym i uproszczonym.
Logo
Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Konsultant prawny
Przygotowanie dokumentacji prawnej i przeprowadzenie procedury przetargów nieograniczonych w dla Projektów:„Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy”,współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,nr projektu POKL.08.01.02-02-069/09 - w ramach umów zlecenia.
Logo
trener/szkoleniowiec
MGOPS w Gryfowi Śląskim
Prowadzenie szkolenia (doradztwa prawnego)w ramach projektu "RAFIS - Rozwijanie Aktywnych Form Integracji Społecznej w Gminie Gryfów Śląski",w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013;Priorytet VII Promocja integracji społecznej,Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społacznej.
Logo
główny specjalista w dziale gospodarczym
ZPRW w Szklarskiej Porębie (inna jednostka administracji publicznej)
Przeprowadzanie procedur zamówień publicznych z zakresu remontów i inwestycji na obiektach budowlanych, monitorowanie przebiegu realizacji zadań pod kontem wykonania,przepisów prawa budowlanego,przeciwpożarowych, bezpiecznej i higienicznej pracy.Współpraca z inspektorem ds.bhp w zakresie:kontroli warunków wykonywania przez firmy zewnętrzne pracy na terenie placu budowy,a także stosowania przez wykonawców odpowiednich maszyn i urządzeń,środków ochrony indywidualnej i zbiorowej,środków chemicznych, współredagowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz instrukcji bhp pod kontem przepisów prawa,kontrola zgodności procedur wewnętrznych,w tym z zakresu bhp robót budowlanych z wymogami prawnymi oraz informowanie inspektora ds.bhp o stwierdzonych nieprawidłowościach. Sporządzanie:umów cywilnoprawnych,Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,zarządzeń wewnętrznych i regulaminów m.in.pracy komisji przetargowej,Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz innych opinii prawnych w zakresie prawa pracy,instrukcji HACCP.Prowadzenie pełnej dokumentacji:udzielanych zamówień publicznych (jako Sekretarz Komisji przetargowych),stosowanych w Placówce środków chemicznych – karty charakterystyk;wydawanych środków ochrony indywidualnej.Organizowanie przeglądów technicznych urządzeń ciśnieniowych (kotłownia), elektrycznych,hydrantów wewnętrznych,przewodów kominowych,zimowe nadzorowanie prac związanych z usuwaniem śniegu i nawisów lodowych z dachu oraz wyznaczanie stref niebezpiecznych.Prowadzenie kontroli zakupionych środków ochrony indywidualnej dla pracowników ZPRW (konserwatorzy,pracownicy gospodarczy). Współpraca z innymi jednostkami administracji publicznej,w tym m.in.Inspektoratem Nadzoru Budowlanego, Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,Państwową Inspekcjom Sanitarną,Urzędem Dozoru Technicznego, współuczestniczenie w przygotowywaniu wniosków o dotacje unijne,prowadzenie różnego rodzaju ewidencji w tym w formie elektronicznej,opracowywanie w zakresie prowadzonych spraw sprawozdań,opinii,raportów i informacji.
Urząd Gminy Jeżów Sudecki
podinspektor d/s remontów i drogownictwa
Bieżąca obsługa petentów,wykonywanie zadań z zakresu gospodarki przestrzennej oraz inwestycyjno – remontowej na mieniu gminy,w tym na drogach,mostach.Organizowanie z udziałem specjalisty bhp i inspektora p.poż oraz Państwowej Straży Pożarnej przeglądów budynków i urządzeń technicznych (dróg ewakuacyjnych, hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych,itp.),wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi (sporządzanie dokumentacji przetargowych,udział w komisjach przetargowych) oraz współpraca z innymi referatami pod kontem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań z zakresu ochrony środowiska i przyrody,m.in.w sprawach:uwarunkowań i oceny planowanych przedsięwzięć na środowisko,usuwania drzew i krzewów z terenów nieruchomości,a także gospodarki odpadami i wodno – ściekowej.Przygotowywanie postanowień oraz decyzji administracyjnych,projektów aktów prawa miejscowego (uchwał),projektów umów cywilnoprawnych.Rozpatrywanie odwołań i zażaleń na decyzje administracyjne,wydawanie zaświadczeń, sporządzanie wezwań do zapłaty nieuiszczonych opłat planistycznych i korzystania ze środowiska.Prowadzenie różnych ewidencji np.– dróg i mostów;statystyk, sprawozdań,opinii uczestniczenie w rozprawach administracyjnych oraz sesjach Rady Gminy,współpraca z innymi jednostkami administracji publicznej:Wojewódzkim i Powiatowym Inspektorem Ochrony Środowiska,Państwową Inspekcją Sanitarną,Policją,Powiatowymi Wydziałami Architektury i Planowania Przestrzennego,Urzędem Miasta Jelenia Góra oraz urzędami sąsiednich gmin. Przygotowanie i wdrożenie procedur administracyjnych, przeciwdziałanie i zapobieganie skutkom zanieczyszczeń środowiska.
Logo
handlowiec
Zakłady Lniarskie „Orzeł” S.A. w Mysłakowicach.
Obsługa rynków anglojęzycznych podpisywanie umów i kontraktów,analizy sprzedaży,realizacja planów sprzedażowych.
Logo
specjalista d/s wysyłek, eksportu i importu
Beloit Poland S.A./PMPoland S.A. w Jeleniej Górze
Przygotowywanie dokumentów (SAD,EUR.1) i dokonywanie odpraw celnych,prowadzanie korespondencji urzędowej z organami celnymi,sporządzanie odwołań do GUC,NSA, uzgadnianie warunków,terminów realizacji zamówień, współpraca z kooperantami zagranicznymi i polskimi, monitorowanie transportów, przygotowywanie wewnętrznych procedur ISO (9001) odpraw celnych z wymogami prawa, ustalanie wysokości opłat z tytułu cła i podatku VAT.
Logo
specjalista d/s marketingu i zaopatrzenia
Fabryka Płyt Meblowych „Polkat” Sp. z o.o. w Wojcieszowie
Projektowanie strategii sprzedaży prowadzanie negocjacji i kampanii reklamowych,kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,prowadzenie rozmów partnerami strategicznymi,w tym również zagranicznymi,udział w spotkaniach biznesowych i targach meblarskich,logistyka zaopatrzenia.
Logo
Asystent kierownika hotelu
Hotel – Restaurant: „Zum Goldenen FaBchen” (Daun-Eifel) w Niemczech
Praktyka studencka.
Do moich obowiązków należało:obsługa gości hotelowych, drobne prace porządkowe,zaopatrzenie.

Szkolenia i kursy

19.06.2010 r.- Szkolenie dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej w Ośrodku Szkoleniowo – Doradczy „Exandi” w Zielonej Górze.Tytuł zawodowy inspektor ochrony przeciwpożarowej;
2010 r.– Szkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych – Zaświadczenie z dnia 16.02.2010 r.;
2009 r.– Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w 2009 roku – Certyfikat Nr 11/08/2009;
2005 r.– Język angielski dla średnio zaawansowanych – Certyfikat Nr 17/EFS/2005;
1999 r. – Szkolenie w zakresie prawa celnego – Certyfikat z dnia 30.11.1999 r.;
1998 r. – Seminarium „Nowy kodeks celny ze szczególnym uwzględnieniem aktów wykonawczych”– Zaświadczenie z dnia 17.01.1999 r.;
1985 r.– Prawo jazdy kat. „B”.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, studia podyplomowe
Wyższa Szkoł Medyczna LZDZ w Legnicy
Logo
prawo, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Ekonomika przedsiębiorstw przemysłowych, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Prawo
Prawnik

Zainteresowania

Prawo i ekonomia,techniki negocjacji i motywacji, historia,filozofia,psychologia,polityka;
Literatura – autorzy:J.Heller,A.Mickiewicz,C.K.Norwid, L.C.Douglas,S.Lem oraz literatura fachowa:B.Rączkowski, W.Frankowski,jak również inne komentarze prawne – B.Adamiak,J.Borkowski,Wolter,E.Norek;
Turystyka górska:piesza,rowerowa.Od 1987 roku,posiadacz Złotej odznaki turystycznej „GOT”;
Podróże zagraniczne,nawiązywanie kontaktów;
Muzyka klasyczna:J.S.Bach,A.Vivaldi,F.Chopin, L.V.Beethoven,W.A.Mozart.Ponadto autor słów i melodii „Pieśni Szkoły” i laureat XXXVI Ogólnopolskiego przeglądu recytatorskiego i poezji śpiewanej w Świdnicy w 1990 r.;
Film – ulubieni reżyserzy:W.Allen,J.Jarmusch,R.Polański, Q.Tarantino,J.J.Kolski;
Sport:tenis ziemny,pływanie i nurkowanie;
Fotografia i twórczość artystyczna (publikacje w serwisie internetowym „Poezja Polska” od 2004 r.).

Organizacje

Przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie procedury przetargów nieograniczonych w dla Projektów: „Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr projektu POKL.08.01.02-02-069/09 na zlecenie Karkonoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
w Jeleniej Górze – od 06.2010 r. do 07.2010 r. – umowy zlecenia z dnia 26.06.2010 r. oraz z dnia 07.07.2010 r.;
Prowadzenie szkolenia z zakresu prawa: pracy, administracyjnego, cywilnego w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryfowi Śląskim, dla osób w trudnej sytuacji życiowej (30 godzin) – 2009 r. – umowa zlecenie nr 6/2009/POKL z dnia 26.11.2009 r.;
Udzielanie bezpłatnych porad prawnych z zakresu prawa cywilnego i administracyjnego, jak również przygotowywanie wystąpień do organów administracji, odwołań od decyzji administracyjnych, pisanie pozwów w różnych sprawach cywilnych, w tym również odpowiedzi na pozwy zarówno w postępowaniu zwykłym i uproszczonym – od 09.2008 r. – zaświadczenie z dnia 10.11.2009 r.;
Prowadzenie szkolenia z dotyczącego stosowania prawa celnego, deklaracji skróconych oraz sprawozdawczości Intrastat w Zakładach Przemysłu Odzieżowego „Confex” Sp. z. o.o. w Łomnicy (8 godzin) – 2005 r. – umowa o dzieło nr 23/2005 z dnia 18.08.2005 r.

Inne

Znajomość środowiska Windows,programy:MS Office;obsługa internetu i poczty elektronicznej – programy:Eudora, IcrediMail,The Bat,Thunderbird,Novel Grup Wise;programy specjalistyczne:LEX Polonica,Lex dla Samorządów,Infor LEX,program do zarządzania firmą:Jobscope,program do sporządzania dokumentów celnych WinSAD i Intrastad, programy grafiki komputerowej Corel Draw,program zarządzania danymi Total Commander.
Ponadto:obsługa faksów,kopiarek i innych urządzeń biurowych.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość