Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
- Współtworzenie strategii marketingowej dla poszczególnych grup produktowych
- Współtworzenie kampanii marki Crizal 1+1
- Odpowiedzialność za kampanie B2B
- Marketing cyfrowy: zarządzanie stronami www (firmowa oraz produktowe), odpowiedzialność za social media (Facebook, YouTube), przygotowywanie oraz cykliczna wysyłka e-Newsletter’ów.
- Zarządzanie i współpraca z zewnętrznymi agencjami (media, PR, agencje reklamowe, drukarnie).
- Analizy sprzedażowe/raportowanie: przygotowywanie raportów sprzedażowych oraz prezentacji produktowych dla grup sprzedażowych oraz kadry zarządzającej, partnerów biznesowych a także przedstawicieli firmy za granicą.
- Bliska współpraca sprzedażowa oraz marketingowa z pracownikami Firmy z siedzibą w Wiedniu oraz Paryżu.
- Współtworzenie kampanii marki Crizal 1+1
- Odpowiedzialność za kampanie B2B
- Marketing cyfrowy: zarządzanie stronami www (firmowa oraz produktowe), odpowiedzialność za social media (Facebook, YouTube), przygotowywanie oraz cykliczna wysyłka e-Newsletter’ów.
- Zarządzanie i współpraca z zewnętrznymi agencjami (media, PR, agencje reklamowe, drukarnie).
- Analizy sprzedażowe/raportowanie: przygotowywanie raportów sprzedażowych oraz prezentacji produktowych dla grup sprzedażowych oraz kadry zarządzającej, partnerów biznesowych a także przedstawicieli firmy za granicą.
- Bliska współpraca sprzedażowa oraz marketingowa z pracownikami Firmy z siedzibą w Wiedniu oraz Paryżu.
Marketing Coordinator Orthopedics
Stryker Polska Sp z o.o. (www.stryker.com)
- Kontrola budżetów marketingowych.
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy projektach graficznych zaproszeń, kalendarzy, reklam prasowych etc.
- Budowanie relacji z klientami poprzez koordynowanie projektów szkoleniowych/eventów na terenie Europy.
- Liczne kontakty z PM i przedstawicielami firmy w Europie.
- Organizacja licznych warsztatów dla klientów na terenie Polski, kursów zagranicznych w centrach szkoleniowych firmy w Europie i USA, konferencji zagranicznych (w tym szacowanie i kontrola budżetów kongresowych).
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy projektach graficznych zaproszeń, kalendarzy, reklam prasowych etc.
- Budowanie relacji z klientami poprzez koordynowanie projektów szkoleniowych/eventów na terenie Europy.
- Liczne kontakty z PM i przedstawicielami firmy w Europie.
- Organizacja licznych warsztatów dla klientów na terenie Polski, kursów zagranicznych w centrach szkoleniowych firmy w Europie i USA, konferencji zagranicznych (w tym szacowanie i kontrola budżetów kongresowych).
Marketing Assistant in Nephrology and Oncology Department
AMGEN Sp. z o.o. (www.amgen.com)
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie projektów graficznych oraz produkcji ulotek, gadżetów reklamowych, systemów konferencyjnych, reklam prasowych: poszukiwanie i wybór nowych dostawców, negocjacje
cenowe, kreacja pomysłów, koordynacja produkcji, kontrola zamówień i budżetów, rozliczenia całości produkcji, logistyka materiałów,
- Logistyka konferencji zagranicznych - współpraca z agencjami eventowymi, szacowanie i kontrola budżetów kongresowych,
- Logistyka konferencji lokalnych: współpraca z agencjami eventowymi oraz z agencjami reklamowymi przy projektach stoisk; koordynacja produkcji
systemów wystawienniczych i materiałów na stoisko,
- Kontrola budżetów marketingowych: obsługa finansów z zakresu budżetu Sales & Marketing (SAP), kontrola realizacji budżetów oraz szacowanie planowanych wydatków we współpracy z Product Managerem; analiza
poziomu wydatków w danym cyklu promocyjnym,
cenowe, kreacja pomysłów, koordynacja produkcji, kontrola zamówień i budżetów, rozliczenia całości produkcji, logistyka materiałów,
- Logistyka konferencji zagranicznych - współpraca z agencjami eventowymi, szacowanie i kontrola budżetów kongresowych,
- Logistyka konferencji lokalnych: współpraca z agencjami eventowymi oraz z agencjami reklamowymi przy projektach stoisk; koordynacja produkcji
systemów wystawienniczych i materiałów na stoisko,
- Kontrola budżetów marketingowych: obsługa finansów z zakresu budżetu Sales & Marketing (SAP), kontrola realizacji budżetów oraz szacowanie planowanych wydatków we współpracy z Product Managerem; analiza
poziomu wydatków w danym cyklu promocyjnym,
Specjalista ds. Marketingu
CANDI Consulting (www.candi.pl)
- Obsługa kluczowych klientów firmy głównie z branży FMCG: Marcpol, Auchan, Lewiatan
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów szkoleniowych: działania promocyjne i sprzedażowe,
kontakty z prasą branżową.
- Kontakty z agencjami reklamowymi/drukarniami.
- Badanie satysfakcji klienta, analizy marketingowe
- Sprzedaż i promocja produktów firmy
- Okresowo zatrudnianie i nadzór pracy praktykantów działu marketingu.
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów szkoleniowych: działania promocyjne i sprzedażowe,
kontakty z prasą branżową.
- Kontakty z agencjami reklamowymi/drukarniami.
- Badanie satysfakcji klienta, analizy marketingowe
- Sprzedaż i promocja produktów firmy
- Okresowo zatrudnianie i nadzór pracy praktykantów działu marketingu.
Szkolenia i kursy
- Szkolenie mediowe - podejście i proces planowania; social media
- Sposoby promocji w Internecie, w które warto inwestować w czasach kryzysu
- Efektywność osobista i zarządzanie czasem pracy
- Train the Trainers
- Telefoniczna i listowna obsługa klienta
- Sposoby promocji w Internecie, w które warto inwestować w czasach kryzysu
- Efektywność osobista i zarządzanie czasem pracy
- Train the Trainers
- Telefoniczna i listowna obsługa klienta
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- Triatlon: trzykrotny finisher na dystansie 1/2 IM
- Bieganie: trzykrotny finisher na dystansie maratońskim; uczestniczka wielu biegów ulicznych
- Kung Fu: zawodniczka z 10-letnim stażem, członek Kadry Polski, utytułowana zawodniczka klubu "Red Tiger".
- Bieganie: trzykrotny finisher na dystansie maratońskim; uczestniczka wielu biegów ulicznych
- Kung Fu: zawodniczka z 10-letnim stażem, członek Kadry Polski, utytułowana zawodniczka klubu "Red Tiger".
Inne
II klasa SITZ (Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Snowboardu) - listopad 2010
III klasa SITZ (Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Snowboardu) - listopad 2011
OSIĄGNIĘCIA SPORTOWE:
Mistrzostwa Polski PZKF/WS Święto Wiosny (rok 2000)
- II miejsce w konkurencji Formy Północne Tradycyjne
- II miejsce w konkurencji Broń Różna Tradycyjna
1-wszy Puchar Polski w Formach przy Muzyce w Ślesinie (rok 1999)
- II miejsce i tytuł Wicemistrza Polski 99 w konkurencji Formy przy Muzyce z Bronią
- II miejsce i tytuł Wicemistrza Polski 99 w konkurencji Formy przy Muzyce bez Broni
2-gie Mistrzostwa Polski w Formach przy Muzyce (rok 1999)
- II miejsce i tytuł Wicemistrza Polski 99 w konkurencji Formy Miękkie bez Broni
- III miejsce i tytuł Drugiego Wicemistrza Polski 99 w konkurencji Formy Miękkie z Bronią
1-wsze Mistrzostwa Polski w Formach przy Muzyce (1998)
- II miejsce i tytuł Wicemistrza Polski 98 w konkurencji Formy Miękkie bez Broni
- III miejsce i tytuł Drugiego Wicemistrza Polski 98 w konkurencji Formy Miękkie z Bronią
III klasa SITZ (Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Snowboardu) - listopad 2011
OSIĄGNIĘCIA SPORTOWE:
Mistrzostwa Polski PZKF/WS Święto Wiosny (rok 2000)
- II miejsce w konkurencji Formy Północne Tradycyjne
- II miejsce w konkurencji Broń Różna Tradycyjna
1-wszy Puchar Polski w Formach przy Muzyce w Ślesinie (rok 1999)
- II miejsce i tytuł Wicemistrza Polski 99 w konkurencji Formy przy Muzyce z Bronią
- II miejsce i tytuł Wicemistrza Polski 99 w konkurencji Formy przy Muzyce bez Broni
2-gie Mistrzostwa Polski w Formach przy Muzyce (rok 1999)
- II miejsce i tytuł Wicemistrza Polski 99 w konkurencji Formy Miękkie bez Broni
- III miejsce i tytuł Drugiego Wicemistrza Polski 99 w konkurencji Formy Miękkie z Bronią
1-wsze Mistrzostwa Polski w Formach przy Muzyce (1998)
- II miejsce i tytuł Wicemistrza Polski 98 w konkurencji Formy Miękkie bez Broni
- III miejsce i tytuł Drugiego Wicemistrza Polski 98 w konkurencji Formy Miękkie z Bronią
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.