Katarzyna Soberka

Katarzyna Soberka

Dealer Support, OCS
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management Rekrutacja Praca w zespole Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Wizaż

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Customer Service Sp. z o.o.
Starszy Doradca Klienta
*Kompleksowa weryfikacja umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
*Funkcja vice team leadera
*Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
*Merytoryczne wsparcie handlowców mające na celu usprawnienie procesu sprzedaży, co przyczynia się do zadowolenia klienta
* Telefoniczna obsługa pełnomocników handlowych sprzedających usługi Orange na rynku biznesowym
* Manualna weryfikacja transakcji kierowanych z aplikacji Optipos do OTSA POK
* Aktywacja kontraktów w procesie B2B Logistic
* Rejestracja danych i raportowanie
*szkolenie nowych konsultantów
Kan Sp z o.o. (TATUUM)
Asystent sprzedaży
*obsługa Klientów
*obsługa kasy fiskalnej
*realizacja wytyczonych co miesięcznych celów sprzedażowych
*sprzedaż kolekcji marki wraz z doborem asortymentu
*visual merchandising oparty na bieżących trendach
*systematyczny nadzór magazynu

Edukacja

Logo
Wizaż i Charakteryzacja, średnie
Make up Star
Logo
Politologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

-wizaż ( czynnie i biernie)
-muzyka (od klasyki po hip -hop)
-film

Inne

Entuzjastka pięknych makijaży i wszystkiego co z nimi związane.
Uwielbia podróże, zwłaszcza te hiszpańskie z klimatem energicznego flamenco i pysznych tapas.