Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor salonu
- Rekrutacja pracowników i kompleksowe przygotowanie salonu do otwarcia i prawidlowego funkcjonowania
- Nadzór nad wykonywaniem procedur związanych z pracą placówki handlowej
- Nadzór nad wykonaniem planu sprzedaży
- Nadzór nad efektywnością pracy podległego personelu
- Nadzór nad działaniami promocyjnymi i marketingowymi prowadzonymi w podległym salonie
- Organizacja i kontrola akcji promocyjnych
- Analiza rozliczeń sprzedaży
- Kontrola wskaźników handlowych
- Organizacja i zarządzanie budżetem sklepu
- Przygotowanie i przeprowadzenie inwentaryzacji sklepu
- Współpraca z podnajemcami i firmami zewnętrznymi
- Nadzór nad wykonywaniem procedur związanych z pracą placówki handlowej
- Nadzór nad wykonaniem planu sprzedaży
- Nadzór nad efektywnością pracy podległego personelu
- Nadzór nad działaniami promocyjnymi i marketingowymi prowadzonymi w podległym salonie
- Organizacja i kontrola akcji promocyjnych
- Analiza rozliczeń sprzedaży
- Kontrola wskaźników handlowych
- Organizacja i zarządzanie budżetem sklepu
- Przygotowanie i przeprowadzenie inwentaryzacji sklepu
- Współpraca z podnajemcami i firmami zewnętrznymi
Szkolenia i kursy
V.2004 - Coaching, czyli jak aktywnymi metodami nadzorować i doskonalić pracę podwładnych i wprowadzać standardy odpowiedniej postawy podczas obslugi klienta.
I.2005 - Negocjacje w trzech wymiarach, czyli jak skutecznie negocjować i finalizować transakcje.
II.2005 - szkolenie z zakresu rekrutacji
III.2005 - szkolenie pt."Zarządzanie zespołem i rola skutecznego menedżera"
III.2005 - Coaching obsługi klienta, czyli jak zjednywać i profesjonalnie obsługiwać klienta w salonach Empik
IV.2005 - Psychologia szefa, czyli jak motywować podwładnych.
V.2005 - Szkolenie z organizacji czasu pracy.
XI.2005 - Szkolenie pt."Myślę jak klient" czyli jak korzystać z najnowszych Technik Obsługi Klienta (światowe standardy) szkolenie prowadzone przez Chris'a Daffy
I.2005 - Negocjacje w trzech wymiarach, czyli jak skutecznie negocjować i finalizować transakcje.
II.2005 - szkolenie z zakresu rekrutacji
III.2005 - szkolenie pt."Zarządzanie zespołem i rola skutecznego menedżera"
III.2005 - Coaching obsługi klienta, czyli jak zjednywać i profesjonalnie obsługiwać klienta w salonach Empik
IV.2005 - Psychologia szefa, czyli jak motywować podwładnych.
V.2005 - Szkolenie z organizacji czasu pracy.
XI.2005 - Szkolenie pt."Myślę jak klient" czyli jak korzystać z najnowszych Technik Obsługi Klienta (światowe standardy) szkolenie prowadzone przez Chris'a Daffy
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
podróże, książki, taniec nowoczesny
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.
KardasBroker. Twój znajomy broker.
KardasBroker - Twój znajomy broker z Goldenline.pl
Nowe samochody w atrakcyjnych cenach - Kredyty samochodowe - Leasing - Kredyty inwestycyjne.
Grupa tylko dla moich znajomych.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?