Katarzyna Szortyka

Trainings Manager, IOD, Lean Coordinator, Adjunct Assistant Professor
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word OCI Organizowanie spotkań Outlook Outsourcing P2P SAP ERP Workflow Applications Microsoft Visio Microsoft PowerPoint Prowadzenie szkoleń Księgowość Obsługa klienta prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. Symfonia Handel TachoScan angielski B2+ 4TRANS Dynamics AX Motywowanie zespołu Service Now SPSS Statistica Elastyczność w działaniu motywowanie i rozwój pracowników Prowadzenie rozmów biznesowych, organizowanie pracy własnej i zespołu O2C praca z ludźmi Przejmowanie nowych procesów - transition Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne Prowadzenie spotkań clicktime Priorytetyzacja pracy

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Norian Accounting sp z o.o.
Training Manager
- koordynacja i organizacja szkoleń
- implementacja metodologii Lean - Lean Coordinator
- pełnienie roli Inspektora Ochrony Danych Osobowych
OpusCapita
Finance Excellence and Transformation Lead
- O2C Process ownership
- supporting P2P teams
- driving business transformation
- identifying and leading process transformation and RPA initiatives
- ensuring proper Key Performance Indicators are set, monitoring and reporting process performance against KPIs
- defining process changes and capability investments which continuously increase maturity of process and sustain each level of maturity
- designing proper time registration in ClickTime
- identifying RPA initiatives
OpusCapita
O2C Global Process Owner
- O2C Process ownership
- ensuring appropriate process design, including correct business requirements and ensuring that there is optimal fit between process, employees, technology (tool) and steering
- ensuring that process and governance structure is fit-for-purpose and integrating process into line organisation
- taking 'big picture', overseeing and ensuring integration between specific process and other service management processes
- maintaining O2C process integration with other processes
- identyfying Critical Sucess Factors and Key Performance Indicators
- ensuring continuous process improvements
- conducting trainings
Logo
AP Team Leader
OpusCapita Sp. z o.o. (Itella Information Sp. z o.o.), Toruń
- Kierowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu/-ów (pracownicy lokalni, globalni, zdalni)
- Motywowanie i wspieranie podwładnych w celu osiągnięcia założonych celów oraz poziomu efektywności (KPI, SLA)
- Przejęcia procesów wcześniej obsługiwanych samodzielnie przez klientów z Finlandii i Słowacji – zobowiązania (AP), należności (AR), płatności (PMTS)
- Dokumentowanie procesu pracy zgodnie ze standardami centrów BPO/SSC: procedury, instrukcje, opisy procesów, podział pracy
- Proponowanie zmian i automatyzacji do procesu
- Utrzymywanie kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Wyjaśnianie błędów do klientów
- Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
- Przygotowywanie raportów dla klientów i menedżerów
- Utrzymywanie kontaktu oraz współpraca z innymi zespołami zlokalizowanymi w Polsce oraz w innych krajach (Finlandia, Estonia, Szwecja, Niemcy)
- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- Odpowiedzialność za zatrudnienie i rozwój pracowników, budowanie zespołów
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników i menedżerów
Logo
Księgowa w dziale zobowiązań (AP Accountant)
OpusCapita Sp. z o.o. (Itella Information Sp. z o.o.), Toruń
- Obsługa klientów: fińskich i szwedzkiego należących do grupy kapitałowej
- Główne obowiązki: kontrola formalno – rachunkowa faktur zakupu oraz księgowanie, wyjaśnianie niezgodności z klientami, procesowanie wezwań do zapłaty, dokonywanie uzgodnień między systemami obiegu dokumentów i systemami finansowo-księgowymi (SAP, AX)
Logo
Młodsza księgowa w dziale zobowiązań (AP Junior Accountant)
OpusCapita Sp. z o.o. (Itella Information Sp. z o.o.), Toruń
- Obsługa klientów: fińskich, szwedzkiego i norweskiego należących do grupy kapitałowej
- Główne obowiązki: kontrola formalno – rachunkowa faktur zakupu oraz księgowanie, wyjaśnianie niezgodności z klientami, procesowanie wezwań do zapłaty
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Praktykantka - prowadzenie zajęć ze studentami
Prowadzenie konwersatorium - zajęć przygotowujących studentów do egzaminu licencjackiego w zakresie ekonomii, finansów i księgowości.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Asystentka w projekcie badawczym
Przeprowadzanie wywiadów kwestionariuszowych oraz wprowadzenie danych z kwestionariuszy do bazy danych przy wykorzystaniu programu SPSS Statistica, modyfikacja bazy danych.
Logo
Asystentka w różnych działach
Przedsiębiorstwo Dystrybucji Alkoholi AGIS SA
Praca w: księgowości, dziale zasobów ludzkich i logistyki (tworzenie bazy danych Tacho).
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Asystentka w projekcie badawczym
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Przeprowadzanie wywiadów kwestionariuszowych oraz wprowadzenie danych z kwestionariuszy do bazy danych przy wykorzystaniu programu SPSS Statistica, modyfikacja bazy danych.
Logo
Specjalista ds. rejestracji danych i obsługi klienta
BHP24 Sp. z o.o.
- Obsługa klienta indywidualnego oraz podmiotów gospodarczych
- Ofertowanie papierowe i elektroniczne
- Fakturowanie
- Podtrzymywanie kontaktów biznesowych z firmami
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
- Tworzenie harmonogramu szkoleń
- Obsługa administracyjna kursów
Logo
Praktykantka
Urząd Skarbowy
Logo
Praktykantka
Kujawski Bank Spółdzielczy

Szkolenia i kursy

2016/09 PRINCE2 Foundation, GR633051040KS

2016/05 Visio

2015/06 (2 dni) ‘Excel dla średniozaawansowanych’ – szkolenie przeprowadzone przez Langolian

2014/05 (2 dni) ‘Zarządzanie zespołem, organizacja pracy własnej i innych z elementami efektywnego prowadzenia spotkań’ - szkolenie przeprowadzone przez KDK Info Sp. z o.o.

2011/11 (2 dni) ‘Nowoczesne systemy zarządzania jakością – audit wewnętrzny’ – szkolenie przygotowujące do wykonywania auditów wewnętrznych, przeprowadzone przez Europejskie Centrum Współpracy Młodzieży

2009/09 - 2010/03 Modułowy kurs dla samodzielnych księgowych bilansistów
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Oddział w Toruniu

'Kredyty od podstaw', 'Inwestowanie od podstaw. Giełda i fundusze inwestycyjne' – szkolenia organizowane przez Herman Education w Toruniu
'Gra motywacyjna', 'Praca zespołowa - przeprowadzone przez Bank Millennium
'Przedsiębiorczość i Wiedza Drogą do Sukcesu'

Edukacja

Logo
Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo teleinformatyczne w biznesie, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Ekonomia, doktoranckie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Ekonomia, specjalność: ekonomia menedżerska, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

Czytanie książek – zdobywanie nowej wiedzy, relaks
Gotowanie – przygotowywanie pysznych posiłków dla bliskich osób
Zwiedzanie – poznawanie innych kultur, podziwianie zabytków architektury i przyrody

Inne

Prawo jazdy kat. B

2009/11 - 2013/09 Czynny udział w 10 konferencjach krajowych i międzynarodowych z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania; wystąpienia na 5 z nich.

2009/11 – 2013/09 - 8 publikacji o charakterze badawczo – naukowym. Tytuły publikacji: Wykorzystanie systemów Business Intelligence w przedsiębiorstwie, Wirtualizacja działalności przedsiębiorstwa i płynące z niej zagrożenia, Zwinne przedsiębiorstwo wirtualne jako przedsiębiorstwo przyszłości, Wyzwania gospodarki opartej na wiedzy, Polska na drodze do innowacyjnego rozwoju w warunkach globalizacji i członkostwa w Unii Europejskiej, Heurystyka jako nauka o twórczym rozwiązywaniu problemów, Ocena zaawansowania społeczeństwa informacyjnego w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, Harmonizacja CIT w krajach Unii Europejskiej.

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
ABI
ABI
Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji