Umiejętności
Zarządzanie klientami
Zarządzanie Marką
Identyfikacja i branding
Komunikacja biznesowa
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Komunikacja korporacyjna
Zarządzanie relacjami z klientem
Strategia marketingowa
Zarządzanie ludźmi
wizualizacja marki
zarządzanie kapitałem intelektualnym
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Właścicielka, Doradca
PURE CONCEPT | Zarządzanie marką. Outsourcing marketingowy
Audyty marketingowe: audyt komunikacji marki oraz audyt organizacji działu marketingu
Strategie i planowanie marketingowe
Rozwój biznesu i wsparcie sprzedaży
Zarządzanie kluczowymi relacjami
Komunikacja marketingowa
Wizualizacja marki
KLIENCI, KTÓRZY MI ZAUFALI:
AB Service , ANDA Realty Capital, BESI / Haitong Bank SA, BIG STAR, Business Power, CAG sp. z o.o. sp.k., CH M1 Łódź, CH Magnolia Wrocław, Consortio Lex, EY (Ernst&Young), Future Centre Training Corporation, Gregorowicz-Ziemba Krakowiak Gąsiorowski, Grzywaczewski Napiórkowska i Partnerzy, GWW Ladziński, Cmoch i Wspólnicy, Horwath HTL, Hotel Solutions Partner, ITA Doradztwo Podatkowe, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Jatczak i Wspólnicy, KS Steel Logistics, Layer-Janiga Kancelaria Prawno-Podatkowa, Legal Link, Largo sp. z o.o., M.Furtek i Wspólnicy, Marriott International, Menard Doswell Polska, Mikada – BIMplan, My Company Polska (Tarsago Media Group), PWS ProMedia (Magazyn Hotelarz), Show System, Starostwo Powiatowe w Legionowie, Stopczyk & Mikulski, Ślązak Zapiór i Wspólnicy, TimeFrame Software, TPA (dawniej: TPA Horwath), Trust S.A., Urowska i Wspólnicy, Urząd Miasta Legionowo, USP Zdrowie, Wierciński Kwieciński Baehr, Ziemski & Partners
Strategie i planowanie marketingowe
Rozwój biznesu i wsparcie sprzedaży
Zarządzanie kluczowymi relacjami
Komunikacja marketingowa
Wizualizacja marki
KLIENCI, KTÓRZY MI ZAUFALI:
AB Service , ANDA Realty Capital, BESI / Haitong Bank SA, BIG STAR, Business Power, CAG sp. z o.o. sp.k., CH M1 Łódź, CH Magnolia Wrocław, Consortio Lex, EY (Ernst&Young), Future Centre Training Corporation, Gregorowicz-Ziemba Krakowiak Gąsiorowski, Grzywaczewski Napiórkowska i Partnerzy, GWW Ladziński, Cmoch i Wspólnicy, Horwath HTL, Hotel Solutions Partner, ITA Doradztwo Podatkowe, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Jatczak i Wspólnicy, KS Steel Logistics, Layer-Janiga Kancelaria Prawno-Podatkowa, Legal Link, Largo sp. z o.o., M.Furtek i Wspólnicy, Marriott International, Menard Doswell Polska, Mikada – BIMplan, My Company Polska (Tarsago Media Group), PWS ProMedia (Magazyn Hotelarz), Show System, Starostwo Powiatowe w Legionowie, Stopczyk & Mikulski, Ślązak Zapiór i Wspólnicy, TimeFrame Software, TPA (dawniej: TPA Horwath), Trust S.A., Urowska i Wspólnicy, Urząd Miasta Legionowo, USP Zdrowie, Wierciński Kwieciński Baehr, Ziemski & Partners
senior associate, Marketing & Zarządzanie wiedzą
Strategie i budżety marketingowe - przygotowanie i wdrażanie oraz realizacja planów działań;
Kompleksowe projekty z zakresu wsparcia sprzedaży usług;
Współpraca z zespołami międzynarodowymi w ramach firmy globalnej i koordynacja działań w zakresie marketingu i zarządzania wiedzą;
Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą: badania i analizy rynku, benchmarking, sporządzanie cyklicznych raportów dotyczących klientów oraz identyfikacja możliwości sprzedażowych;
Administracja, projektowanie, wdrażanie i zarządzanie modułami databazowymi w aplikacji Lotus Notes wspierającymi procesy zarządzania wiedzą i projektami;
Projekty wydawnicze oraz organizacja eventów (konferencje, warsztaty, roadshows zagraniczne, rocznice itp.)
Szkolenia pracowników z komunikacji biznesowej i medialnej.
Kompleksowe projekty z zakresu wsparcia sprzedaży usług;
Współpraca z zespołami międzynarodowymi w ramach firmy globalnej i koordynacja działań w zakresie marketingu i zarządzania wiedzą;
Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą: badania i analizy rynku, benchmarking, sporządzanie cyklicznych raportów dotyczących klientów oraz identyfikacja możliwości sprzedażowych;
Administracja, projektowanie, wdrażanie i zarządzanie modułami databazowymi w aplikacji Lotus Notes wspierającymi procesy zarządzania wiedzą i projektami;
Projekty wydawnicze oraz organizacja eventów (konferencje, warsztaty, roadshows zagraniczne, rocznice itp.)
Szkolenia pracowników z komunikacji biznesowej i medialnej.
kierownik sekcji marketingu
Opracowanie i realizacja strategii marketingowej dla EY w Poznaniu;
Planowanie, realizacja oraz ewaluacja marketingowych projektów - lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych;
Budowa i realizacja strategii marketingowej oraz promocja marki D.Janczak i Wspólnicy sp.k., firmy prawnej współpracującej z Ernst & Young oraz Grupy Energetycznej Ernst & Young.
Współpraca z siecią firm prawnych Ernst & Young Global (EYLaw) w zakresie marketingu usług, sprzedaży produktów oraz dedykowanych projektów,
Wsparcie działań w zakresie obsługi kluczowych klientów,
Projekty wydawnicze: publikacje merytoryczne oraz wydawnictwa promocyjne,
Organizacja współpracy ze środowiskami międzynarodowymi oraz instytucjami.
Współpraca z mediami i organizacjami studenckimi.
Szkolenia pracowników z komunikacji biznesowej i medialnej.
Planowanie, realizacja oraz ewaluacja marketingowych projektów - lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych;
Budowa i realizacja strategii marketingowej oraz promocja marki D.Janczak i Wspólnicy sp.k., firmy prawnej współpracującej z Ernst & Young oraz Grupy Energetycznej Ernst & Young.
Współpraca z siecią firm prawnych Ernst & Young Global (EYLaw) w zakresie marketingu usług, sprzedaży produktów oraz dedykowanych projektów,
Wsparcie działań w zakresie obsługi kluczowych klientów,
Projekty wydawnicze: publikacje merytoryczne oraz wydawnictwa promocyjne,
Organizacja współpracy ze środowiskami międzynarodowymi oraz instytucjami.
Współpraca z mediami i organizacjami studenckimi.
Szkolenia pracowników z komunikacji biznesowej i medialnej.
Projekty
LEGALLYWISE, LAYER-JANIGA Kancelaria Prawno-Podatkowa oraz LEGAL LINK LAYER-JANIGA; Kraków
Cykle szkoleń “Normy dla Węgla” oraz “Nowa Akcyza na Węgiel” - doradztwo w zakresie koncepcji, organizacja, wsparcie sprzedaży, logistyka i kontakty z uczestnikami oraz firmami zewnętrznymi i partnerami, identyfikacja wizualna projektów, komunikacja marketingowa (social media, broszury, materiały, notki prasowe, prezentacje), zarządzanie zgłoszeniami i płatnościami
Budowanie wizerunku marki Legal Link poprzez tworzenie strategii, a także planowanie, koordynowanie, realizowanie i rozliczanie działań marketingowych na wszystkich etapach
Kreacja identyfikacji wizualnej dla marek Layer-Janiga Kancelaria Prawno-Podatkowa oraz Legal Link Layer-Janiga - od logotypów i ksiąg znaku przez szablony firmowe po doradztwo w zakresie serwisu www (treść i layout).
Doradca ds. marketingu, events manager
Zakres obowiązków
Odpowiedzialna za: Cykle szkoleń “Normy dla Węgla” oraz “Nowa Akcyza na Węgiel” - doradztwo w zakresie koncepcji, organizacja, wsparcie sprzedaży, logistyka i kontakty z uczestnikami oraz firmami zewnętrznymi i partnerami, identyfikacja wizualna projektów, komunikacja marketingowa (social media, broszury, materiały, notki prasowe, prezentacje), zarządzanie zgłoszeniami i płatnościami
Budowanie wizerunku marki Legal Link poprzez tworzenie strategii, a także planowanie, koordynowanie, realizowanie i rozliczanie działań marketingowych na wszystkich etapach
Kreacja identyfikacji wizualnej dla marek Layer-Janiga Kancelaria Prawno-Podatkowa oraz Legal Link Layer-Janiga - od logotypów i ksiąg znaku przez szablony firmowe po doradztwo w zakresie serwisu www (treść i layout).
BIG STAR LIMITED
Kreowanie wizerunku marki poprzez tworzenie strategii, planowanie, realizowanie, koordynowanie i rozliczanie działań na wszystkich etapach (ATL, BTL, internet)
Restrukturyzację, rekrutację i zarządzanie Działem Marketingu
Zarządzanie procesem kreacji, tworzenie koncepcji kreatywnych, prowadzenie i rozliczanie projektów
Nadzór nad zgodnością pracy działu kreatywnego (graficy, fotograf, visual merchandisers) ze wszystkimi założeniami projektów marketingowych
Bieżącą współpracę z innymi działami firmy, w tym w szczególności z Działem Sprzedaży oraz Sklepem Internetowym
Współpracę z firmami zewnętrznymi, w tym agencjami reklamowymi
Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, raportowanie i kontrolę efektywności działań marketingowych.
Marketing Project Manager
Zakres obowiązków
Odpowiedzialna za: Kreowanie wizerunku marki poprzez tworzenie strategii, planowanie, realizowanie, koordynowanie i rozliczanie działań na wszystkich etapach (ATL, BTL, internet)
Restrukturyzację, rekrutację i zarządzanie Działem Marketingu
Zarządzanie procesem kreacji, tworzenie koncepcji kreatywnych, prowadzenie i rozliczanie projektów
Nadzór nad zgodnością pracy działu kreatywnego (graficy, fotograf, visual merchandisers) ze wszystkimi założeniami projektów marketingowych
Bieżącą współpracę z innymi działami firmy, w tym w szczególności z Działem Sprzedaży oraz Sklepem Internetowym
Współpracę z firmami zewnętrznymi, w tym agencjami reklamowymi
Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, raportowanie i kontrolę efektywności działań marketingowych.
TPA Horwath / Horwath HTL
Współpracę w zakresie marketingu, PR & business development w ramach grupy TPA Horwath, w tym Horwath HTL
Strategiczne planowanie marketingowe, budżetowanie, zarządzanie i realizację projektów dla wszystkich obszarów doradczych w Polsce, w tym projektów eventowych
Zarządzanie komunikacją marketingową, w tym działania skierowane do grup klienckich, pracowników, mediów oraz organizacji i społeczności; budowanie świadomości marki w social mediach oraz poprzez www
Wsparcie sprzedaży: planowanie oraz wdrażanie kampanii wspierających promocję i sprzedaż nowych produktów doradczych (m.in. konferencje, mailingi, social media, warsztaty, śniadania biznesowe)
Eventy firmowe (planowanie, organizacja, zarządzanie budżetem, komunikacja, identyfikacja, zapewnienie oprawy muzycznej, oświetleniowej, catering), w tym jubileusz, otwarcia biur
Identyfikację wizualną, w tym opracowanie i wdrażanie standardów, kreację reklamową, a także przygotowanie/opracowanie materiałów marketingowych
Koordynację wydań publikacji merytorycznych (raportów branżowych, przewodników); redakcja i opracowanie graficzne
Interim Marketing Manager, head od marketing
Zakres obowiązków
Odpowiedzialna za:Współpracę w zakresie marketingu, PR & business development w ramach grupy TPA Horwath, w tym Horwath HTL
Strategiczne planowanie marketingowe, budżetowanie, zarządzanie i realizację projektów dla wszystkich obszarów doradczych w Polsce, w tym projektów eventowych
Zarządzanie komunikacją marketingową, w tym działania skierowane do grup klienckich, pracowników, mediów oraz organizacji i społeczności; budowanie świadomości marki w social mediach oraz poprzez www
Wsparcie sprzedaży: planowanie oraz wdrażanie kampanii wspierających promocję i sprzedaż nowych produktów doradczych (m.in. konferencje, mailingi, social media, warsztaty, śniadania biznesowe)
Eventy firmowe (planowanie, organizacja, zarządzanie budżetem, komunikacja, identyfikacja, zapewnienie oprawy muzycznej, oświetleniowej, catering), w tym jubileusz, otwarcia biur
Identyfikację wizualną, w tym opracowanie i wdrażanie standardów, kreację reklamową, a także przygotowanie/opracowanie materiałów marketingowych
Koordynację wydań publikacji merytorycznych (raportów branżowych, przewodników); redakcja i opracowanie graficzne
Szkolenia i kursy
2015 Rynek hotelowy. Wyceny / Horwath HTL
2015 Angażujący Liderzy / Aon Hewitt
2013 - 2014: TPA Total Academy: Effective management of subordinates; Leadeship; Team management | Harvard Business Review Polska & ICAN Institute
2013: Liderzy Biznesu: Efektywna komunikacja publiczna z uwzględnieniem sytuacji kryzysowych | Media Partners Academy
2012: Teoria gier
2012: Delegowanie dla kadry zarządzającej
2004 - 2005: Europejski Instytut Rozwoju Kadr - Studium komunikacji;
1999 - 2004: Uczestnictwo w szkoleniach i seminariach Ernst & Young z zakresu m.in.: Opcji rozwoju, Podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz VAT, Zamówień publicznych w prawie Unii Europejskiej, Unijnych zasad w zakresie fuzji i przejęć, Nowego prawa konsumenckiego, E-podpisu i e-biznesu, Prawa pracy oraz praw własności intelektualnej i prawa autorskiego, Obowiązków członków zarządu;
1998 - 2001: Cykl szkoleń: Teoria i praktyka efektywnej komunikacji publicznej, Efektywna komunikacja biznesowa, Komunikacja medialna - executive level - Partners International Inc. Ltd.;
czerwiec 1999: Szkolenie Developing a New Sales Culture - The Maclean Partnership;
1997: Capital Expo: PR Training.
2015 Angażujący Liderzy / Aon Hewitt
2013 - 2014: TPA Total Academy: Effective management of subordinates; Leadeship; Team management | Harvard Business Review Polska & ICAN Institute
2013: Liderzy Biznesu: Efektywna komunikacja publiczna z uwzględnieniem sytuacji kryzysowych | Media Partners Academy
2012: Teoria gier
2012: Delegowanie dla kadry zarządzającej
2004 - 2005: Europejski Instytut Rozwoju Kadr - Studium komunikacji;
1999 - 2004: Uczestnictwo w szkoleniach i seminariach Ernst & Young z zakresu m.in.: Opcji rozwoju, Podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz VAT, Zamówień publicznych w prawie Unii Europejskiej, Unijnych zasad w zakresie fuzji i przejęć, Nowego prawa konsumenckiego, E-podpisu i e-biznesu, Prawa pracy oraz praw własności intelektualnej i prawa autorskiego, Obowiązków członków zarządu;
1998 - 2001: Cykl szkoleń: Teoria i praktyka efektywnej komunikacji publicznej, Efektywna komunikacja biznesowa, Komunikacja medialna - executive level - Partners International Inc. Ltd.;
czerwiec 1999: Szkolenie Developing a New Sales Culture - The Maclean Partnership;
1997: Capital Expo: PR Training.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Nowe technologie
gry komputerowe
projektowanie (systemy identyfikacji wizualnej, grafika www, architektura wnętrz, biżuteria)
zarządzanie wiedzą
podróże
gry komputerowe
projektowanie (systemy identyfikacji wizualnej, grafika www, architektura wnętrz, biżuteria)
zarządzanie wiedzą
podróże
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Connected Thinking
Bezpłatne wykłady, networking, wspólne projekty, realizacje, business cooperation, partnerstwo, ogłoszenia o współpracy oraz realizacjach.
Zapraszam na forum i do współpracy,
Krzysztof Wacławek
"
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.