Reklama: Adriana została znaleziona przez rekrutera w GoldenLine. Powtórz jej sukces!
Katarzyna Gronek

offline

Katarzyna Gronek

Kreacja: grafika, reklama, promocja.

Wypowiedzi

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Srom - czyli jak korzystać z pomysłów innych...
    10.03.2010, 12:24

    Chociażby operowanie nie tylko ich konstrukcją haseł, ale i logotypem będącym aluzją do logotypu MC. Aluzją, albo bezczelnym żerowaniem na popularności tego znaku.Katarzyna Gronek edytował(a) ten post dnia 10.03.10 o godzinie 12:24



    Zgłoś | Cytuj

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Srom - czyli jak korzystać z pomysłów innych...
    10.03.2010, 11:22

    "ludzie od reklamy" się przyczepili, bo najwyraźniej już tylko im zależy, żeby coś jeszcze "wyglądało" a nie tylko "było". ;)

    Dla jasności - popieram kampanię, rozumiem i zgadzam się. Ale osobiście uważam, że ważne komunikaty można (nie trzeba!) też lepiej zaprezentować, z pomysłem - własnym, dodam.



    Zgłoś | Cytuj

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Srom - czyli jak korzystać z pomysłów innych...
    10.03.2010, 10:32

    Pani z brzuszkiem mogłaby być, bo w UK aborcję można wykonać do 6-tego miesiąca ciąży. Co nawet mnie, liberalną w tej sferze osobę, trochę zniesmacza. ;)

    Jeśli to dzieło feministek, to -jak zwykle- lipne w jakości. Gdyby te panie się wzięły za siebie, swój medialny wizerunek, estetykę promocji swoich haseł, może miałyby większe "wzięcie" społeczne i bardziej zachęcały do poparcia. Niestety, w tak prymitywnym i niekreatywnym wydaniu konsekwentnie kojarzą się z lekko anarchistycznymi krzykaczkami.



    Zgłoś | Cytuj

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie misteria paschalne
    9.03.2010, 10:42

    Jan D.:
    "prezydent miasta krakowa ,zaprasza"

    gdyby to było

    "wisełka kraków,zaprasza" to jeszcze da się zrozumieć


    Piekne. ;)Katarzyna Gronek edytował(a) ten post dnia 09.03.10 o godzinie 10:42



    Zgłoś | Cytuj

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie misteria paschalne
    9.03.2010, 10:28

    Prawdę powiedziawszy, jest to po prostu brzydkie. Ani zdjęcie ładne, ani kompozycja, ani liternictwo. Chyba brak pomysłu został zastąpiony drastycznością (co też pewnie podlega polemice).



    Zgłoś | Cytuj

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Najważneijszy jest seks?
    9.03.2010, 10:24

    Reklama bardzo ładna - prawdziwa (a przynajmniej ja w to wierzę ;)), estetyczna, nie jest podkoloryzowana, pokazuje dość wiarygodnie "ten seks". Mamy różne pary, mamy różną urodę, rasę. Miłe, bezpretensjonalne hasła. Czego chcieć więcej? Może co najwyżej uzasadnienia, dlaczego akurat Ives Rocher się tak reklamuje. Równie dobrze mogłaby to być jakaś specyficzna kampania społeczna mająca na celu zmienić postrzeganie seksu w naszym kraju. ;)



    Zgłoś | Cytuj

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Nike szokuje?
    3.03.2010, 10:38

    A może budżet ograniczony i wzięli takie materiały, jakie były? ;)

    Już pomijam estetykę tej "kreacji", bo koszulka wygląda jak składak z gałganków przypadkowej maści...Ale ten, delikatnie mówiąc, nietakt w układzie kolorów na rękawach to jakiś przykry żart. Komuś chyba przyświecała idea "mają czerwony, mają biły, to się to jakoś tam zestawi".

    Przykre. Choć z żalem mogę przytaknąć przedmówcy, że na barwy narodowe wypada też sobie zapracować. Może się okazać, że lepiej abyśmy nie zostali rozpoznani...bo taki popis dadzą nasi czarodzieje.



    Zgłoś | Cytuj

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Przemoc domowa - genialna reklama...
    24.04.2009, 20:57

    Z punktu widzenia technicznego, spot dobry. Ale chyba tylko technicznie.

    Przy problemach społecznych trzeba budować świadomość problemu i pokazywać możliwości przeciwdziałania (z pozycji zwykłego sąsiada, a nie np. policjanta). A ten spot? Cóż... pokazuje nam znaną, ładną aktorkę katowaną przez jakiegoś nieznanego, brzydkiego facio-potwora. Tendencyjne, nie sądzicie? Co więcej, spot nam wyłącznie POKAZUJE problem. Nie utrwala standardów postępowania (właściwej reakcji). Dlaczego nikt nie zrobi spotu, który zaczyna się od takiej sceny i pokazuje jak wiele można zmienić REAGUJĄC?

    Cóż... zapewne za mało tej aktorki by było w takim spocie i by się nie "sprzedał". Przepraszam za nieco "ostre" słowa, ale tak to widzę.

    PS.
    Już nie mówiąc o tym, że jak na YT zaraz pod tym spotem widzę komentarze "Keira is so pretty!" "I love Keira!" to mi wszystkie członki opadają...Katarzyna Gronek edytował(a) ten post dnia 24.04.09 o godzinie 20:59



    Zgłoś | Cytuj

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Polska wódka z twarzą Bruce'a Willisa
    24.04.2009, 20:41

    Szymon Olejniczakowski:
    czyżby aspirowali ze swoim produktem o wyższą półkę ?
    Prawdę mówiąc, Sobieski nie musi aspirować - jest reklamowany chociażby w topowych pismach dot. mody, vide "Vogue". ;)



    Zgłoś | Cytuj

  • Katarzyna Gronek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Logo pro bono: podarujmy organizacjom non-profit...
    12.12.2008, 20:18

    Dołączyłam. I to chyba ze dwa razy, skoro strona przyjmowała zgłoszenia mimo komunikatu o braku wyników wyszukiwania. A w stresie, że mnie nie dodało, powtarzałam rejestracje... ;)



    Zgłoś | Cytuj

Wyślij zaproszenie do