Katarzyna Gardiasz

Project Management, Marketing & Creative Manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Creative Skills Event Marketing Strategy Project Management Project Team Management Video Advertising brand marketing Strategia marketingowa Rozwój produktu Zarządzanie produktem Concept Art, Marketing Influencer Marketing Video

Doświadczenie zawodowe

Logo
Product & Strategy Manager
Abriga
• Prowadziłam warsztaty z zakresu strategii marketingowej
• Tworzyłam strategię marketingową dla nowej marki produktów
• Analizowałam rynek i monitorowałam działania konkurencji
• Opracowywałam koncepcyjnie ​kompletną identyfikację wizualną
• Kompleksowo zarządzałam marką​ - od tworzenia koncepcji graficznych produktu i opakowania po kanały oraz sposoby komunikowania produktu do rynku
Logo
Project & Creative Manager
Lemonhills
• Prowadziłam zespół złożony z UI/UX designerów
• Opracowywałam koncepcyjnie ​projekty graficzne
• Odpowiadałam za ​projekty reklamowe​ od fazy koncepcyjnej do wdrożenia na rynek
• Zarządzałam ryzykiem oraz budżetem kampanii reklamowych
• Prowadziłam warsztaty z zakresu strategii marketingowej
• Koncepcyjnie ​planowałam fazy promowania marki w mediach społecznościowych
• Analizowałam rynek z naciskiem na ​monitorowanie działań konkurencji
Logo
Marketing & Creative Manager
Drukomat
• Zarządzałam marką Drukomat, umacniając jej pozycję na rynkach: polskim, czeskim oraz niemieckim
• Prowadziłam zespół graficzny oraz marketingu
• Ściśle współpracowałam z działem sprzedaży i produkcji
• Dużą część kampanii opierałam na i​nfluencer marketingu
• Organizowała eventy / warsztaty / wystawy oraz targi branżowe, lokując markę Drukomat jako organizatora
• Z zespołem designerów ​projektowałam sklep internetowy
• Opracowywałam kamienie milowe oraz ​kluczowe cele biznesowe​dla marki

Współpracując z firmą Drukomat stworzyłam nową strategię marketingową, która uwieńczona została autorskim pomysłem powołania do życia festiwalu druku Nacisk. Stworzyłam festiwal skupiający projektantów, wykładowców związanych z designem, po to by istniało wydarzenie, które będzie kojarzone z tą marką. Od zawsze kładłam nacisk na kreatywne dusze, stąd w swojej strategii odwołałam się właśnie do nich. Chciałam pokazać, że ograniczenia projektowe nie istnieją, a największym ograniczeniem jest nasz umysł. Tak właśnie chciałabym rozmawiać ze światem.
Logo
Project Manager
Grupa Wirtualna Polsk
• Zarządzałam projektami IT
• Ściśle współpracowałam z zespołem graficznym, IT, marketingu, analiz sprzedaży oraz dziennikarzy w celu zwiększenia efektywności oraz konwersji prowadzonych kampanii reklamowych
• Planowałam i prowadziłam kampanie dla klientów zewnętrznych
• Tworzyłam oraz moderowałam konkursy jako część kampanii zasięgowych
• Budowałam koncepcje nowych formatów reklamowych, a następnie wdrażałam te formaty wspólnie z działem IT
• Analizowałam konwersję formatów reklamowych,​ aby następnie podnieść ich skuteczność
Money.pl
Project Manager I Kierownik Działu Reklamy
• Prowadziłam zespół project managerów
• Współpracowałam bezpośrednio z zespołem graficznym, IT, marketingu i sprzedaży oraz z redakcją dziennikarzy ekonomicznych, aby oferować klientom zewnętrznym ​najbardziej skuteczne i nowoczesne formy reklamowe
• Wspierałam dział sprzedaży w ofertowaniu kluczowych klientów dla serwisu
• Opracowywałam koncepcje reklamowe, bazując na briefie od klienta, tj. ​kampanie zasięgowe, wizerunkowe, sprzedażowe
• Analizowałam konwersje kampanii, aby zwiększyć ich efektywność
• Wdrażałam kampanie efektywnościowe, zbierając leady dla klientów zewnętrznych
Nasza Klasa sp. z o.o.
Project Manager I Kierownik Działu Reklamy
• Wspólnie z zespołem grafików, marketingu oraz sprzedaży umacniałam na rynku online ​markę jednego z najgłośniejszych start-upów pierwszej dekady lat milenijnych
• Zarządzałam projektami wewnętrznymi
• Analizowałam rynek i działania konkurencji
• Tworzyłam ​długofalowe strategie marketingowe dla Naszej Klasy
• Komunikowałam markę w raczkujących jeszcze wtedy mediach społecznościowych
• Budżetowałam kampanie i zarządzałam ryzykiem
• Odpowiadałam za wdrażanie nowych funkcjonalności zwiększających konwersję portalu
• Opracowywałam strategię rozwoju produktu reklamowego
• Prowadziłam zespół project managerów, grafików oraz IT
• Współpracowałam bezpośrednio z zespołem marketingu i sprzedaży aby oferować klientom zewnętrznym ​najbardziej skuteczne i nowoczesne formy reklamowe
I-dotcom Sp. z o.o.
Project Manager
• Tworzyłam koncepcje działań reklamowych dla serwisu online
• Monitorowałam kampanie sprzedażowe i analizowałam konwersję
• Zarządzałam projektami sklepów internetowych
• Budowałam strategię rozwoju produktu
• Odpowiadałam za komunikację pomiędzy zespołami grafików, IT, marketingu oraz sprzedaży
• Wdrażałam i opracowywałam nowe funkcjonalności dla serwisów

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

abc aranżacji wnętrz
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
ARCHITEKTURA WNęTRZ
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
ClearWeb
ClearWeb
Miłośników spotkań z cyklu ClearWeb, a także patronów medialnych, partnerów, sponsorów, prelegentów i innych - zapraszamy!
Design w Polsce
Design w Polsce
Zapraszam do dyskusji projektantów, artystów, wykonawców i wszystkich których interesuje design przedmiotów wyposażenia i dekoracji wnętrz.
DKF
DKF
Grupa dla osób związanych z ruchem Dyskusyjnych Klubów Filmowych w Polsce. Powołana w celu łączenia: ludzi, pomysłów, idei, kampanii, projektów etc.
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
e commerce 2009
e commerce 2009
Grupa osób zainteresowanych tematyką oraz konferencją e-commerce 2009
fashion victims
fashion victims
tutaj znamy się na modzie :P
Galerie Sztuki
Galerie Sztuki
Zapraszam wszystkich, którzy są właścicielami galerii, twórców wystawiających w galeriach, gości odwiedzających galerie dla odpoczynku w atmosferze artystycznego przekazu
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.