Umiejętności
Creative Skills
Event Marketing Strategy
Project Management
Project Team Management
Video Advertising
brand marketing
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Concept Art,
Marketing Influencer
Marketing Video
Doświadczenie zawodowe
Product & Strategy Manager
Abriga
• Prowadziłam warsztaty z zakresu strategii marketingowej
• Tworzyłam strategię marketingową dla nowej marki produktów
• Analizowałam rynek i monitorowałam działania konkurencji
• Opracowywałam koncepcyjnie kompletną identyfikację wizualną
• Kompleksowo zarządzałam marką - od tworzenia koncepcji graficznych produktu i opakowania po kanały oraz sposoby komunikowania produktu do rynku
• Tworzyłam strategię marketingową dla nowej marki produktów
• Analizowałam rynek i monitorowałam działania konkurencji
• Opracowywałam koncepcyjnie kompletną identyfikację wizualną
• Kompleksowo zarządzałam marką - od tworzenia koncepcji graficznych produktu i opakowania po kanały oraz sposoby komunikowania produktu do rynku
Project & Creative Manager
Lemonhills
• Prowadziłam zespół złożony z UI/UX designerów
• Opracowywałam koncepcyjnie projekty graficzne
• Odpowiadałam za projekty reklamowe od fazy koncepcyjnej do wdrożenia na rynek
• Zarządzałam ryzykiem oraz budżetem kampanii reklamowych
• Prowadziłam warsztaty z zakresu strategii marketingowej
• Koncepcyjnie planowałam fazy promowania marki w mediach społecznościowych
• Analizowałam rynek z naciskiem na monitorowanie działań konkurencji
• Opracowywałam koncepcyjnie projekty graficzne
• Odpowiadałam za projekty reklamowe od fazy koncepcyjnej do wdrożenia na rynek
• Zarządzałam ryzykiem oraz budżetem kampanii reklamowych
• Prowadziłam warsztaty z zakresu strategii marketingowej
• Koncepcyjnie planowałam fazy promowania marki w mediach społecznościowych
• Analizowałam rynek z naciskiem na monitorowanie działań konkurencji
Marketing & Creative Manager
Drukomat
• Zarządzałam marką Drukomat, umacniając jej pozycję na rynkach: polskim, czeskim oraz niemieckim
• Prowadziłam zespół graficzny oraz marketingu
• Ściśle współpracowałam z działem sprzedaży i produkcji
• Dużą część kampanii opierałam na influencer marketingu
• Organizowała eventy / warsztaty / wystawy oraz targi branżowe, lokując markę Drukomat jako organizatora
• Z zespołem designerów projektowałam sklep internetowy
• Opracowywałam kamienie milowe oraz kluczowe cele biznesowedla marki
Współpracując z firmą Drukomat stworzyłam nową strategię marketingową, która uwieńczona została autorskim pomysłem powołania do życia festiwalu druku Nacisk. Stworzyłam festiwal skupiający projektantów, wykładowców związanych z designem, po to by istniało wydarzenie, które będzie kojarzone z tą marką. Od zawsze kładłam nacisk na kreatywne dusze, stąd w swojej strategii odwołałam się właśnie do nich. Chciałam pokazać, że ograniczenia projektowe nie istnieją, a największym ograniczeniem jest nasz umysł. Tak właśnie chciałabym rozmawiać ze światem.
• Prowadziłam zespół graficzny oraz marketingu
• Ściśle współpracowałam z działem sprzedaży i produkcji
• Dużą część kampanii opierałam na influencer marketingu
• Organizowała eventy / warsztaty / wystawy oraz targi branżowe, lokując markę Drukomat jako organizatora
• Z zespołem designerów projektowałam sklep internetowy
• Opracowywałam kamienie milowe oraz kluczowe cele biznesowedla marki
Współpracując z firmą Drukomat stworzyłam nową strategię marketingową, która uwieńczona została autorskim pomysłem powołania do życia festiwalu druku Nacisk. Stworzyłam festiwal skupiający projektantów, wykładowców związanych z designem, po to by istniało wydarzenie, które będzie kojarzone z tą marką. Od zawsze kładłam nacisk na kreatywne dusze, stąd w swojej strategii odwołałam się właśnie do nich. Chciałam pokazać, że ograniczenia projektowe nie istnieją, a największym ograniczeniem jest nasz umysł. Tak właśnie chciałabym rozmawiać ze światem.
Project Manager
Grupa Wirtualna Polsk
• Zarządzałam projektami IT
• Ściśle współpracowałam z zespołem graficznym, IT, marketingu, analiz sprzedaży oraz dziennikarzy w celu zwiększenia efektywności oraz konwersji prowadzonych kampanii reklamowych
• Planowałam i prowadziłam kampanie dla klientów zewnętrznych
• Tworzyłam oraz moderowałam konkursy jako część kampanii zasięgowych
• Budowałam koncepcje nowych formatów reklamowych, a następnie wdrażałam te formaty wspólnie z działem IT
• Analizowałam konwersję formatów reklamowych, aby następnie podnieść ich skuteczność
• Ściśle współpracowałam z zespołem graficznym, IT, marketingu, analiz sprzedaży oraz dziennikarzy w celu zwiększenia efektywności oraz konwersji prowadzonych kampanii reklamowych
• Planowałam i prowadziłam kampanie dla klientów zewnętrznych
• Tworzyłam oraz moderowałam konkursy jako część kampanii zasięgowych
• Budowałam koncepcje nowych formatów reklamowych, a następnie wdrażałam te formaty wspólnie z działem IT
• Analizowałam konwersję formatów reklamowych, aby następnie podnieść ich skuteczność
Project Manager I Kierownik Działu Reklamy
• Prowadziłam zespół project managerów
• Współpracowałam bezpośrednio z zespołem graficznym, IT, marketingu i sprzedaży oraz z redakcją dziennikarzy ekonomicznych, aby oferować klientom zewnętrznym najbardziej skuteczne i nowoczesne formy reklamowe
• Wspierałam dział sprzedaży w ofertowaniu kluczowych klientów dla serwisu
• Opracowywałam koncepcje reklamowe, bazując na briefie od klienta, tj. kampanie zasięgowe, wizerunkowe, sprzedażowe
• Analizowałam konwersje kampanii, aby zwiększyć ich efektywność
• Wdrażałam kampanie efektywnościowe, zbierając leady dla klientów zewnętrznych
• Współpracowałam bezpośrednio z zespołem graficznym, IT, marketingu i sprzedaży oraz z redakcją dziennikarzy ekonomicznych, aby oferować klientom zewnętrznym najbardziej skuteczne i nowoczesne formy reklamowe
• Wspierałam dział sprzedaży w ofertowaniu kluczowych klientów dla serwisu
• Opracowywałam koncepcje reklamowe, bazując na briefie od klienta, tj. kampanie zasięgowe, wizerunkowe, sprzedażowe
• Analizowałam konwersje kampanii, aby zwiększyć ich efektywność
• Wdrażałam kampanie efektywnościowe, zbierając leady dla klientów zewnętrznych
Project Manager I Kierownik Działu Reklamy
• Wspólnie z zespołem grafików, marketingu oraz sprzedaży umacniałam na rynku online markę jednego z najgłośniejszych start-upów pierwszej dekady lat milenijnych
• Zarządzałam projektami wewnętrznymi
• Analizowałam rynek i działania konkurencji
• Tworzyłam długofalowe strategie marketingowe dla Naszej Klasy
• Komunikowałam markę w raczkujących jeszcze wtedy mediach społecznościowych
• Budżetowałam kampanie i zarządzałam ryzykiem
• Odpowiadałam za wdrażanie nowych funkcjonalności zwiększających konwersję portalu
• Opracowywałam strategię rozwoju produktu reklamowego
• Prowadziłam zespół project managerów, grafików oraz IT
• Współpracowałam bezpośrednio z zespołem marketingu i sprzedaży aby oferować klientom zewnętrznym najbardziej skuteczne i nowoczesne formy reklamowe
• Zarządzałam projektami wewnętrznymi
• Analizowałam rynek i działania konkurencji
• Tworzyłam długofalowe strategie marketingowe dla Naszej Klasy
• Komunikowałam markę w raczkujących jeszcze wtedy mediach społecznościowych
• Budżetowałam kampanie i zarządzałam ryzykiem
• Odpowiadałam za wdrażanie nowych funkcjonalności zwiększających konwersję portalu
• Opracowywałam strategię rozwoju produktu reklamowego
• Prowadziłam zespół project managerów, grafików oraz IT
• Współpracowałam bezpośrednio z zespołem marketingu i sprzedaży aby oferować klientom zewnętrznym najbardziej skuteczne i nowoczesne formy reklamowe
Project Manager
• Tworzyłam koncepcje działań reklamowych dla serwisu online
• Monitorowałam kampanie sprzedażowe i analizowałam konwersję
• Zarządzałam projektami sklepów internetowych
• Budowałam strategię rozwoju produktu
• Odpowiadałam za komunikację pomiędzy zespołami grafików, IT, marketingu oraz sprzedaży
• Wdrażałam i opracowywałam nowe funkcjonalności dla serwisów
• Monitorowałam kampanie sprzedażowe i analizowałam konwersję
• Zarządzałam projektami sklepów internetowych
• Budowałam strategię rozwoju produktu
• Odpowiadałam za komunikację pomiędzy zespołami grafików, IT, marketingu oraz sprzedaży
• Wdrażałam i opracowywałam nowe funkcjonalności dla serwisów
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
ClearWeb
Miłośników spotkań z cyklu ClearWeb, a także patronów medialnych, partnerów, sponsorów, prelegentów i innych - zapraszamy!
Design w Polsce
Zapraszam do dyskusji projektantów, artystów, wykonawców i wszystkich których interesuje design przedmiotów wyposażenia i dekoracji wnętrz.
DKF
Grupa dla osób związanych z ruchem Dyskusyjnych Klubów Filmowych w Polsce. Powołana w celu łączenia: ludzi, pomysłów, idei, kampanii, projektów etc.
Galerie Sztuki
Zapraszam wszystkich, którzy są właścicielami galerii, twórców wystawiających w galeriach, gości odwiedzających galerie dla odpoczynku w atmosferze artystycznego przekazu