Katarzyna Agnieszka Pietrzak

CANAL+ Cyfrowy, starszy specjalista ds. komunikacji
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Canal + platforma
Starszy specjalista ds. komunikacji
Sigma
Account Manager (FMCG&Healthcare)
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, PR korporacyjny i produktowy
- Kompleksowa obsługa dla: Hortex, Indesit Company, Mieszko, Dilmah, Grupa Sobieski, Laboratoire Dermatologique BIODERMA
- Projekty dla: HJ Heinz
Sony Poland
Specjalista ds. PR i Internetu PlayStation
Rochstar
Asystentka
Firma zajmujmuje się produkcją telewizyjną i filmową m.in. programów takich jak „Mamy Cię”,„Szymon Majewski Show”.
Telewizja TVN
Praktykantka
Praca przy magazynie reporterskim „Zdrowie”
Telewizja TVN
Praktykantka
Newsy: wybór i montaż krótkich materiałów informacyjnych
Logo
Praktykantka
Miesięcznik "Elle"

Edukacja

Logo
Kulturoznawstwo, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Centrum Studiów Latynoamerykańskich: Kulturoznawstwo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo, licencjackie
Collegium Civitas

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR

Zainteresowania

Kulinaria, podróże, fotografia, dobre kino, media.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI - miejsce dla inspiracji, stymulacji czasem też prowokacji, eksperymentowania i swobodnej wymiany doświadczeń związanych z inwencją i innym myśleniem. Inspiracja przychodzi najczęście
Fotografia Kulinarna
Fotografia Kulinarna
Fotografia reklamowa Fotografia kulinarna Fotografowanie żywności
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?