Karolina Kaźmierczak

Karolina Kaźmierczak

Brand Manager CEE Brands : TOPSHOP, TOPMAN, DOROTHYPERKINS

WarszawaKraków, mazowieckie

Podsumowanie

    Brand Manager CEE

    Alshaya Poland Sp.z o.o.

    od stycznia 2013 (od 1 roku i 7 miesięcy)
    Junior Brand Manager CEE Brands: TOPSHOP, TOPMAN, DOROTHY PERKINS

    Alshaya Poland Sp.z o.o.

    sierpień 2010 - grudzień 2012 (przez 2 lata i 5 miesięcy)
    *asystowanie przy forcastowaniu sprzedaży, merchandisingu.
    *rekomendowanie linii sprzedażowych
    *egzekwowanie prawidłowego merchindisngu.
    *przygotowanie wyprzedaży.
    *kontakt z agencją PR
    *kontakt ze stylistami
    *planowanie kalendarza eventowego
    *monitorowanie cen
    *dostosowanie i akceptacja materiałów graficznych
    *Przygotowywanie raportów w oparciu o dane sprzedażowe.
    *kontakt ze sklepami
    *organizowanie eventów.
    Kierownik Sklepu MAC Cosmetics

    Alshaya Poland Sp.z o.o.

    sierpień 2007 - sierpień 2010 (przez 3 lata i 1 miesiąc)
    • Zwiększanie sprzedaży i przekraczanie budżetów sklepu poprzez efektywną kontrolę powierzchni sprzedaży, towaru , zarządzania personelem, jak i dostosowanie się do wymagań krakowskiego rynku.

    • Utrzymywanie najwyższego poziomu obsługi klienta
    Zgodnie z procedurami wewnętrznymi MAC.
    (kreatywne podejście do klienta poprzez kreatywne zarządzanie zespołem)

    • Korzystanie z wyników sprzedaży i dostępnych raportów w celu właściwego zarządzania towarem

    • Informowanie managera operacyjnego o stanie towaru na sklepie( produkty wycofywane, z granicznym terminem ważności, produkty sprzedające się powoli) oraz proponowanie możliwych rozwiązań.

    • Aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie wszelkich dodatkowych możliwości promujących produkty, zwiększających sprzedaż jak i świadomość marki wśród klientów.
    • Udzielanie opinii i informacji dotyczących produktów, pracy sprzedawców oraz próśb i trudnych pytań klientów.
    • Utrzymywanie możliwie najwyższych i najkorzystniejszych standardów w wizualizacji towaru w sklepie, zgodnych z zasadami i wytycznymi marki, w celu uwidocznienia wartości i zapewnieniu jej rozpoznawalności.

    • Aktywne poszukiwanie metod ograniczania strat w sklepie oraz wprowadzanie ich w życie.

    • Identyfikowanie potencjału każdego pracownika i przydzielanie mu dodatkowych obowiązków wspomagających jego dalszy rozwój zawodowy.

    • Zapewnienie zgodnego z prawem polskim i regulaminem firmy obiegu dokumentów administracyjnych. ( przygotowywanie dokumentów do księgowości, list obecności, zamówień towaru, prowadzenie procedur zapewniających minimalizowanie strat towaru)

    • Monitowanie stanu technicznego sklepu.

    • Wykonywanie obowiązków wizażysty na terenie sklepu.
    Make- up artist, stylista

    Współpraca z zakresu Charakteryzacji i Wizażu

    maj 2005 - sierpień 2007 (przez 2 lata i 4 miesiące)
    Przygotowywanie projektów makijaży i
    dostosowywanie ich do zmieniającej się wizji artysty.
    Pomoc w organizowaniu przestrzeni zdjęciowej,
    materiałów scenograficznych oraz elementów stylizacji.
    Nawiązywanie współpracy z projektantami .

    Współpraca w zakresie wizażu i charakteryzacji:

    * Warszawska Agencja Fotograficzna B &W- zdjęcia
    Komercyjne.
    * Łódzka szkoła filmowa- etiudy- charakteryzacja

    * Wizaż i stylizacja do zdjęć z wystawy fotografa Oiko
    Petersenna. – GUYS.From Poland With Love,

    * Współpraca z fotografami( wizaż , charakteryzacja)
    Publikacje – Replika , Fluid Magazine, Gazeta
    Wyborcza

    * Roczna praktyka charakteryzatorska w Warszawskim
    Teatrze Akademickim.

    Specjalizacje

    Sprzedaż - Sieci handlowe » Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

    Języki

    Angielski

    biegły

    Francuski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    09 2004 –06 2006 FAM- Francuska Akademia Makijażu
    i Efektów Specjalnych w Warszawie
    (Dyplom Charakteryzatorski)
    09.2002 – 06 2003 Uniwersytet Kardynała Stefana
    Wyszyńskiego ( ukończenie
    pierwszego roku na kierunku
    politologia)

    Hobby

    Sport, Moda, Handel

    Grupy

    Zobacz szczegóły »