Karolina Kaźmierczak

Karolina Kaźmierczak

Brand Manager CEE Brands : TOPSHOP, TOPMAN, DOROTHYPERKINS

WarszawaKraków, mazowieckie

Podsumowanie

Brand Manager CEE

Alshaya Poland Sp.z o.o.

od stycznia 2013 (od 1 roku i 10 miesięcy)
Junior Brand Manager CEE Brands: TOPSHOP, TOPMAN, DOROTHY PERKINS

Alshaya Poland Sp.z o.o.

sierpień 2010 - grudzień 2012 (przez 2 lata i 5 miesięcy)
*asystowanie przy forcastowaniu sprzedaży, merchandisingu.
*rekomendowanie linii sprzedażowych
*egzekwowanie prawidłowego merchindisngu.
*przygotowanie wyprzedaży.
*kontakt z agencją PR
*kontakt ze stylistami
*planowanie kalendarza eventowego
*monitorowanie cen
*dostosowanie i akceptacja materiałów graficznych
*Przygotowywanie raportów w oparciu o dane sprzedażowe.
*kontakt ze sklepami
*organizowanie eventów.
Kierownik Sklepu MAC Cosmetics

Alshaya Poland Sp.z o.o.

sierpień 2007 - sierpień 2010 (przez 3 lata i 1 miesiąc)
• Zwiększanie sprzedaży i przekraczanie budżetów sklepu poprzez efektywną kontrolę powierzchni sprzedaży, towaru , zarządzania personelem, jak i dostosowanie się do wymagań krakowskiego rynku.

• Utrzymywanie najwyższego poziomu obsługi klienta
Zgodnie z procedurami wewnętrznymi MAC.
(kreatywne podejście do klienta poprzez kreatywne zarządzanie zespołem)

• Korzystanie z wyników sprzedaży i dostępnych raportów w celu właściwego zarządzania towarem

• Informowanie managera operacyjnego o stanie towaru na sklepie( produkty wycofywane, z granicznym terminem ważności, produkty sprzedające się powoli) oraz proponowanie możliwych rozwiązań.

• Aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie wszelkich dodatkowych możliwości promujących produkty, zwiększających sprzedaż jak i świadomość marki wśród klientów.
• Udzielanie opinii i informacji dotyczących produktów, pracy sprzedawców oraz próśb i trudnych pytań klientów.
• Utrzymywanie możliwie najwyższych i najkorzystniejszych standardów w wizualizacji towaru w sklepie, zgodnych z zasadami i wytycznymi marki, w celu uwidocznienia wartości i zapewnieniu jej rozpoznawalności.

• Aktywne poszukiwanie metod ograniczania strat w sklepie oraz wprowadzanie ich w życie.

• Identyfikowanie potencjału każdego pracownika i przydzielanie mu dodatkowych obowiązków wspomagających jego dalszy rozwój zawodowy.

• Zapewnienie zgodnego z prawem polskim i regulaminem firmy obiegu dokumentów administracyjnych. ( przygotowywanie dokumentów do księgowości, list obecności, zamówień towaru, prowadzenie procedur zapewniających minimalizowanie strat towaru)

• Monitowanie stanu technicznego sklepu.

• Wykonywanie obowiązków wizażysty na terenie sklepu.
Make- up artist, stylista

Współpraca z zakresu Charakteryzacji i Wizażu

maj 2005 - sierpień 2007 (przez 2 lata i 4 miesiące)
Przygotowywanie projektów makijaży i
dostosowywanie ich do zmieniającej się wizji artysty.
Pomoc w organizowaniu przestrzeni zdjęciowej,
materiałów scenograficznych oraz elementów stylizacji.
Nawiązywanie współpracy z projektantami .

Współpraca w zakresie wizażu i charakteryzacji:

* Warszawska Agencja Fotograficzna B &W- zdjęcia
Komercyjne.
* Łódzka szkoła filmowa- etiudy- charakteryzacja

* Wizaż i stylizacja do zdjęć z wystawy fotografa Oiko
Petersenna. – GUYS.From Poland With Love,

* Współpraca z fotografami( wizaż , charakteryzacja)
Publikacje – Replika , Fluid Magazine, Gazeta
Wyborcza

* Roczna praktyka charakteryzatorska w Warszawskim
Teatrze Akademickim.

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe » Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Języki

Angielski

biegły

Francuski

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

09 2004 –06 2006 FAM- Francuska Akademia Makijażu
i Efektów Specjalnych w Warszawie
(Dyplom Charakteryzatorski)
09.2002 – 06 2003 Uniwersytet Kardynała Stefana
Wyszyńskiego ( ukończenie
pierwszego roku na kierunku
politologia)

Hobby

Sport, Moda, Handel

Grupy

Zobacz szczegóły »