Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Buyer
- Tworzenie strategi oferty produktowej w zakresie powierzonych kategorii, zgodnie ze strategią Firmy, trendami rynkowymi oraz wyznaczonymi celami biznesowymi;
- Udział w tworzeniu i realizacja budżetów sprzedaży, marży i zapasu;
- praca w oparciu OTB
- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców;
- negocjowanie warunków współpracy z dostawcami;
- dbałość o ciągłe poszerzanie i aktualizację oferty w zakresie polityki asortymentowej, cen zakupu, dostępności towaru i wszelkich innych uzgodnionych warunków;
- organizacja akcji promocyjnych, współtworzenie gazetek promocyjnych oraz promocji wewnętrznych; bieżąca współpraca z działem marketingu;
- negocjacje warunków promocji i budżetów marketingowych z dostawcami;
- opracowywanie strategi cenowej podległym kategoriom;
- monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, marży, struktury zapasów;
- ścisła współpraca z działem operacyjnym w zakresie realizacji bieżących planów sprzedaży, podejmowania działań optymalizujących sprzedaż i marżę;
- współudział w tworzeniu i inicjowaniu procesu sprzedaży dostępnego asortymentowego;
- analiza wpływu promocji sprzedaży i kampanii marketingowych na wyniki sprzedaży, marży i zapasu;
- współpraca z Działem Store Planning w zakresie przygotowania layoutów w poszczególnych sklepach;
- monitoring konkurencji, trendów rynkowych, nowości produktowych i badań NPD
- udział w projektach związanych z zarządzanymi kategoriami.
- Udział w tworzeniu i realizacja budżetów sprzedaży, marży i zapasu;
- praca w oparciu OTB
- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców;
- negocjowanie warunków współpracy z dostawcami;
- dbałość o ciągłe poszerzanie i aktualizację oferty w zakresie polityki asortymentowej, cen zakupu, dostępności towaru i wszelkich innych uzgodnionych warunków;
- organizacja akcji promocyjnych, współtworzenie gazetek promocyjnych oraz promocji wewnętrznych; bieżąca współpraca z działem marketingu;
- negocjacje warunków promocji i budżetów marketingowych z dostawcami;
- opracowywanie strategi cenowej podległym kategoriom;
- monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, marży, struktury zapasów;
- ścisła współpraca z działem operacyjnym w zakresie realizacji bieżących planów sprzedaży, podejmowania działań optymalizujących sprzedaż i marżę;
- współudział w tworzeniu i inicjowaniu procesu sprzedaży dostępnego asortymentowego;
- analiza wpływu promocji sprzedaży i kampanii marketingowych na wyniki sprzedaży, marży i zapasu;
- współpraca z Działem Store Planning w zakresie przygotowania layoutów w poszczególnych sklepach;
- monitoring konkurencji, trendów rynkowych, nowości produktowych i badań NPD
- udział w projektach związanych z zarządzanymi kategoriami.
KEY ACCOUNT MANAGER
Prowadzenie projektu magazynowego - od szukania potencjalnych podmiotów do negocjacji i wybór partnera,
Analiza rynku i potrzeb oraz szukanie ofert dla zakładki Cała Polska oraz Twoja Firma,
Pozyskiwanie nowych kontrahentów,
Koordynacja procesu marketingowego w zakładce Cała Polska oraz Twoja Firma
Konsekwentne i aktywne zdobywanie nowych klientów.
Obsługa klientów związana z negocjacjami, ustaleniem warunków współpracy oraz stałym nadzorem nad jej właściwym przebiegiem.
Stałe powiększanie sprzedaży na podległym terenie (zasięg krajowy).
Realizacja założonego budżetu sprzedaży.
Prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami sprzedażowymi firmy.
Budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
Praca w systemach CMS i CRM.
Analiza rynku i potrzeb oraz szukanie ofert dla zakładki Cała Polska oraz Twoja Firma,
Pozyskiwanie nowych kontrahentów,
Koordynacja procesu marketingowego w zakładce Cała Polska oraz Twoja Firma
Konsekwentne i aktywne zdobywanie nowych klientów.
Obsługa klientów związana z negocjacjami, ustaleniem warunków współpracy oraz stałym nadzorem nad jej właściwym przebiegiem.
Stałe powiększanie sprzedaży na podległym terenie (zasięg krajowy).
Realizacja założonego budżetu sprzedaży.
Prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami sprzedażowymi firmy.
Budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
Praca w systemach CMS i CRM.
kupiec
Wyszukiwanie dostawców, surowców, analiza ich ofert pod kątem współpracy;
Wysyłanie zapytań ofertowych zgodnie z zapotrzebowaniem;
Negocjacje handlowe, cenowe, terminów dostaw, ustalanie warunków umów z dostawcami;
Współpraca z działem marketingu – wdrażanie nowych projektów;
Prowadzenie działań zgodnie z harmonogramem wdrożeniowym nowych projektów;
Praca w systemie WF-MAG
Kontrola i analiza zapasów pod kątem utrzymania odpowiedniego poziomu stanów magazynowych;
Uaktualnianie bazy danych dostawców i produktów;
Sporządzanie analiz i raportów dla kierownika;
Wysyłanie zapytań ofertowych zgodnie z zapotrzebowaniem;
Negocjacje handlowe, cenowe, terminów dostaw, ustalanie warunków umów z dostawcami;
Współpraca z działem marketingu – wdrażanie nowych projektów;
Prowadzenie działań zgodnie z harmonogramem wdrożeniowym nowych projektów;
Praca w systemie WF-MAG
Kontrola i analiza zapasów pod kątem utrzymania odpowiedniego poziomu stanów magazynowych;
Uaktualnianie bazy danych dostawców i produktów;
Sporządzanie analiz i raportów dla kierownika;
Category Manager Luggage and Accesories
- Planowanie zakupów, struktury i wybór gam na poszczególne sezony na rynku akcesoriów tekstylnych.
- Zarządzanie stokiem i procesami logistycznymi od wyboru produktu do dostarczenia na sklep.
- Analiza ilościowa i jakościowa wyników handlowych; i na tej podstawie dokonywanie zakupów na sezony następne
- Bieżące monitorowanie podległych rynków i konkurencji
- Optymalizacja jakości zapasów, monitorowanie i projekcje stanów magazynowych
- Wybór produktów, negocjacje i kontakty z dostawcami
- Współtworzenie strategii promocyjnej wraz z działem marketingu
- Współudział w tworzeniu budżetu zakupów
- Zaopatrywanie magazynu centralnego oraz sklepów w odpowiednie ilości, zgodnie z potencjałami
- Zarządzanie stokiem i procesami logistycznymi od wyboru produktu do dostarczenia na sklep.
- Analiza ilościowa i jakościowa wyników handlowych; i na tej podstawie dokonywanie zakupów na sezony następne
- Bieżące monitorowanie podległych rynków i konkurencji
- Optymalizacja jakości zapasów, monitorowanie i projekcje stanów magazynowych
- Wybór produktów, negocjacje i kontakty z dostawcami
- Współtworzenie strategii promocyjnej wraz z działem marketingu
- Współudział w tworzeniu budżetu zakupów
- Zaopatrywanie magazynu centralnego oraz sklepów w odpowiednie ilości, zgodnie z potencjałami
Szkolenia i kursy
Kurs instruktora jazdy konnej.
Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami – doskonalenie technik negocjacji
Kursy z technik negocjacji - kwiecień, maj 2007
Szkolenie „Skuteczny kupiec” prowadzone przez Precision Consulting Polska 2012.
Szkolenie: „Skuteczny manager” (sztuka negocjacji w małym palcu) PC Polska 2012
„Negocjacje zakupowe z firmami o silnej pozycji na rynku” Adam Gnych styczeń 2015
Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami – doskonalenie technik negocjacji
Kursy z technik negocjacji - kwiecień, maj 2007
Szkolenie „Skuteczny kupiec” prowadzone przez Precision Consulting Polska 2012.
Szkolenie: „Skuteczny manager” (sztuka negocjacji w małym palcu) PC Polska 2012
„Negocjacje zakupowe z firmami o silnej pozycji na rynku” Adam Gnych styczeń 2015
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Sport - konie, jazda na nartach, pływanie
Kuchnia - gotowanie ulubionych potraw
Kuchnia - gotowanie ulubionych potraw
Organizacje
2015 - Członek w Radzie Sołectwa Wiązowna Kościelna
2015 - Vice Prezes w Spółce wodnej.
2001-2004 W ramach praktyk studenckich prowadzenie obozów konnch dla dzieci w wieku szkolnym. Nadzór nad zajęciami i uczestnikami obozów.
2015 - Vice Prezes w Spółce wodnej.
2001-2004 W ramach praktyk studenckich prowadzenie obozów konnch dla dzieci w wieku szkolnym. Nadzór nad zajęciami i uczestnikami obozów.
Inne
Dobra znajomość środowiska MS OFFICE,
prawo jazdy kat B,
Obsługa urządzeń biurowych
prawo jazdy kat B,
Obsługa urządzeń biurowych
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Careerdesign
“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
POLOWANIE NA ZNIŻKI
Zakupy grupowe - polowanie, polecanie, sugestie, promocje. Masaże, kosmetyki, sushi, restauracje !
Nawet przeciwnicy zakupów i sceptycy kochają upusty ...