Karol Poznański

Associate Director, Policy & Communications Lead, MSD Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Corporate Branding Komunikacja korporacyjna Employer Branding Komunikacja wewnętrzna Strategia marketingowa relacje z mediami Public Relations Rzecznik prasowy Strategic Communications Szkolenie

Doświadczenie zawodowe

msd polska
Associate Director, Policy & Communications Lead
• Strategia komunikacji korporacyjnej
• Koordynacja komunikacji wewnętrznej
• Współpraca w ramach branży (INFARMA) i koordynacja projektów wewnętrznych (wdrożenie Kodeksu Przejrzystości w MSD)
• Wsparcie działań market access oraz komunikacji produktowej
• Promocja kluczowych projektów firmy oraz wspieranie działań CSR
msd polska
PR & Communications Manager
• Budowa i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej
• Projektowanie i koordynacja komunikacji wewnętrznej
• Kontakty z kluczowymi interesariuszami – liderami opinii, organizacjami pozarządowymi oraz samorządami i instytucjami publicznymi
• Wsparcie działań market access oraz komunikacji produktowej
• Promocja kluczowych projektów firmy oraz wspieranie działań CSR
7 rekomendacji dostępnych na życzenie
TVN24
Wydawca, prezenter redakcji biznesowej
Wydawca serwisów biznesowych, prezenter serwisów i programów biznesowych.
Pierwszy prowadzący programu "Biznes z każdej strony" tworzonego wspólnie z magazynem Forbes.
2 rekomendacje dostępne na życzenie
Logo
współwłaściciel
Regionalna Agencja Informacyjna - Białystok
Współpraca z firmami i samorządami z województwa podlaskiego w zakresie promocji regionu i firm w Internecie
Polskie Radio S.A
reporter, prezenter, wydawca dzienników i magazynu ekonomicznego
Dziennikarz, prezenter, wydawca odpowiedzialny za serwisy oraz reporter biznesowy.
Autor magazynu ekonomicznego "Pieniądz robi pieniądz"
Koordynator projektów finansowanych zewnętrznie (NBP, UKIE)
Logo
Know - How Fund Trainee
BBC World Service - Sekcja Polska
Polskie Radio S.A
reporter, prezenter, wydawca dzienników i magazynu młodzieżowego
Polskie Radio S.A
współpracownik - reporter, autor magazynu młodzieżowego

Edukacja

Logo
Historia - Filia UW w Białymstoku, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Organizacje

Członek International Association of Business Communicators http://www.iabc.com/

Inne

Profil w języku angielskim
http://www.linkedin.com/in/karolpoznanski

Twitter: karolpoznanski

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BBC
BBC
Forum dla wszystkich, którym "Ciotka Beeb" nie jest obojętna :)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
eHealth
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
GM Solutions
GM Solutions
GM Solutions działa na rynku usług szkoleniowych i doradczych, specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji projektów wdrożeniowych oraz kompleksowych programów rozwoju personelu.
Histmag.org
Histmag.org
Miejsce pogawędek redakcji oraz sympatyków serwisu internetowego http://histmag.org. Pisz historię z nami! :)
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Szkolenia dla administracji publicznej
Szkolenia dla administracji publicznej
Grupa zrzesza osoby prowadzące lub chcące w przyszłości prowadzić szkolenia dla administracji publicznej. Jej celem jest dyskusja i wymiana doświadczeń związanych z prowadzeniem szkoleń dla urzędników
Wizerunek pracodawcy i pracownika
Wizerunek pracodawcy i pracownika
Mikroblog na temat budowania wizerunku - marki, firmy, pracownika, pracodawcy czyli rzecz o brandingu, employer brandingu i personal brandingu.