Karina Piwko-Słabik

Marketingowiec
Tarnowskie Góry, śląskie

Umiejętności

Affiliate Management Affiliate Relations AutoCAD Marketing Merchandising Microsoft Office Negocjacje Fotografia Koordynacja projektu Project Management SketchUp Social Media Marketing Visual Merchandising Affiliate manager Advertising campaign Adobe Photoshop Autodesk Inventor Marketing Communication Corporate Communication Intense online marketing strategy Event Organisation Marketing Stratetegy

Doświadczenie zawodowe

PRAGMA FAKTORING S.A.
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Obowiązki wypełniane na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu oraz:
• zaprojektowanie (wireframe i webdesign) strony npl.pragma.pl oraz pragmafaktor.pl;
• koordynacja działań agencji interaktywnej;
• wdrożenie nowego produktu;
• przygotowywanie i profilowanie treści content marketingowych t.j. infografiki, animacje, itp.;
• doradztwo w zakresie narzędzi i trendów marketingowych;
• udział w budowie programów wspierających sprzedaż i budujących przewagę konkurencyjną;encyjną;
PRAGMA FAKTORING S.A.
Specjalista ds. marketingu
• employer branding wew. i zew.;
• tworzenie i publikacja ofert pracy;
• koncepcja i wykonanie projektu layoutu ogłoszenia o pracę;
• współpraca z portalami publikującymi ogłoszenia o pracę;
• przeprowadzenie rebrandingu spółek Grupy;
• projektowanie graficzne na potrzeby marketingowe;
• wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych związanych z produktami Grupy;
• planowanie, wdrażanie i realizacja aktywności marketingowych;
• stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań i ich optymalizacja (m.in. z wykorzystaniem Google Analytics, Google AdWords);
• tworzenie i redagowanie tekstów związanych z działalnością Grupy, do zastosowań w serwisach www oraz w czasopismach, serwisach społecznościowych;
• aktywne wsparcie sprzedaży w działaniach promocyjnych;
• organizowanie targów, eventów i szkoleń;
• współpraca z webdeveloperami;
• koordynacja prac koncepcyjnych nowej strony www - pragma.pl;
• zaprojektowanie (wireframe i webdesign) strony kupodkomornika.pl
• współpraca z dziennikarzami pism biznesowych;
• monitoring i analiza efektywności działań marketingowych w sieci;
• zaangażowanie w poznawanie aktualnych trendów w content marketingu.
Logo
Konsultant ds. marketingu & organizacji eventów
Centrum Mody trend
• organizacja Majówki z trendem w Molo Osiek 2016 (około 1000 osób);
• planowanie eventu;
• przygotowanie harmonogramu;
• przygotowanie kosztorysu;
• przygotowanie podziału zasobów ludzkich;
• przygotowanie planu począwszy od działań wstępnych po dzień eventu;
• przygotowanie graficzne wizualek zaproszeń;
• przygotowanie wizualek i rzutów miejsca wydarzenia;
• koordynacja podmiotów współorganizujących;
• koordynacja dnia eventu;
• mailng poeventowy.
afill.me
Performance Marketing Manager
Obowiązki wypełniane na stanowisku Performance Account Manager oraz:
• tworzenie i wdrażanie strategii działań marketingowych w Internecie, nakierowanych na realizację wyznaczonych celów biznesowych firmy (pozyskiwanie leadów, zwiększanie sprzedaży w kanale online);
• optymalizacja kampanii efektywnościowych w celu osiągnięcia założonych wskaźników;
• raportowanie i analiza efektów prowadzonych działań oraz analiza działań konkurencji;
• aktywizowanie sprzedaży online poprzez planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii PPL, PPS i PPC;
• poszukiwanie nowych partnerów i rozwiązań w ramach marketingu efektywnościowego;
• realizacja celów biznesowych spółki;
• podnoszenie efektywności prowadzonych projektów poprzez optymalizację wskaźników;
• tworzenie umów oraz zleceń;
• benchmarking;
• współpraca z różnymi zespołami w całej organizacji w celu wdrożenia strategii na rzecz wzrostu użytkownika i zaangażowania;
afill.me
Performance Account Manager
• pozyskiwanie nowych oraz budowanie relacji z kluczowymi Wydawcami w celu maksymalizacji efektów współpracy;
• zarządzanie kampaniami reklamowymi w modelach efektywnościowych;
• współtworzenie kompleksowych ofert dla Klientów;
• monitorowanie przebiegu kampanii reklamowych;
• pozyskiwanie nowych Reklamodawców i kampanii;
• udział w konferencjach branżowych;
• doradztwo strategiczne z zakresu e-marketingu dla Klientów i Wydawców firmy;
• budowa wizerunku firmy;
• realizowanie strategii marketingowej firmy;
• zarządzanie kampaniami reklamowymi realizowanymi przez afill.me;
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych;
• prowadzenie komunikacji social media;
• systematyczne monitorowanie i ocena efektywności wdrażanych działań;
BMW Gazda Group Sp. z o. o.
Koordynator ds. Marketingu
• organizacja Otwartych Dni Motocyklowych;
• przygotowanie katalogów produktowych;
• przygotowanie skryptów rozmów Call Center;
• przygotowanie wycen i harmonogramów;
• badanie i analiza procesów Obsługi Klienta;
• przebudowa ekspozycji akcesoriów;
• działania marketingu zapachowego;
• przygotowanie koncepcji stron www;
• badanie konkurencji;
Domex Sp. z o.o.
Koordynator ds. Rozwoju Sieci
• koordynacja działań związanych z wizualizacją sklepów sieci Avans i Media Expert na terenie całego kraju;
• modeling i remodeling sklepów wg ustalonych standardów sieci Avans i Media Expert na terenie całego kraju;
• rebranding sieci Media Expert na Avans;
• nadzorowanie realizacji prac podwykonawców;
• utrzymywanie bieżącej komunikacji pomiędzy podwykonawcami a Domex;
• dbanie o zachowanie standardów merchandisingowych;
• współtworzenie nowych ekspozytorów i mebli;
• Project Management;
• administracja bazy plików produkcyjnych;
• zarządzanie procesami przygotowania budżetów;
• kontrola wydatków: dbanie o obieg faktur i raportowanie kosztów zgodnie z budżetem
• negocjacje cenowe;
• tworzenie floor planów;
• tworzenie planów półek;
• wdrożenie nowego asortymentu;
PKT.PL
Key Account Manager
• pozyskiwanie nowych Klientów;
• reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami;
• budowanie długotrwałych relacji z Klientami;
• sprzedaż usług oferowanych przez pkt.pl;
• opracowywanie złożonych rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta;
• kompleksowe określanie celów i strategii współpracy z powierzonymi Klientami oraz pełna odpowiedzialność za ich realizację;
Supremum SEO Sp. z o.o.
Project Manager
• realizacja projektów marketingowych dla Klientów t.j. JW Construction oraz Globe Trade Centre;
• bieżąca obsługa stałych klientów, identyfikacja ich potrzeb i oczekiwań względem realizowanych projektów;
• zarządzanie i koordynacja całością projektów prowadzonych dla klienta;
• dbałość o rozwój, bieżące doradztwo i wsparcie klienta;
• przygotowywanie ofert new business;
Logo
Specjalista ds. Reklamy
Wydawnictwo Al Waseet
• aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej do tygodnika;
• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
• opieka nad obecnymi Klientami i budowanie z nimi długotrwałych relacji biznesowych;
• realizowanie budżetów sprzedażowych;
Logo
Project Coordinator
SMUS
• zarządzanie realizacją projektu od strony merytorycznej;
• realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej;
• prowadzenie baz danych projektu;
• koordynacja działań projektowych:
• bieżący monitoring działań projektowych;
• kontakt z uczestnikami projektu;
Muzeum Narodowe w Krakowie
Praktykanta w Pracowni Inkonografii
• archiwizacja dokumentacji fotograficznej oraz obrazów, rysunków, grafik, itd.;
• katalogowanie dokumentacji fotograficznej oraz obrazów, rysunków, grafik, itd.;
• sporządzanie opracowań ikonografii;
• przygotowanie materiałów do kolejnych publikacji pracowni;
Logo
Manager Artystyczny
Teatr Faux
• stworzenie i wdrożenie oferty wydarzeń kulturalnych;
• promocja i działania reklamowe;
• poszukiwanie partnerów biznesowych, patronatów;
• booking artystów;
• nawiązywanie kontaktów z agencjami eventowymi;

Szkolenia i kursy

MS Project
AutoCad/Inventor
Mistrz Sprzedaży Rowińska Business Coaching

Edukacja

Logo
Architektura wnętrz i wzornictwo, studia podyplomowe
Politechnika Śląska
Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Logo
Kulturoznawstwo - Stosunki etniczne i migracje międzynarodowe [Program MOST], magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Antropologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Kulturoznawstwo - Zarządzanie kulturą i Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna Ignatianum w Krakowie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Zainteresowania

• snowboarding;
• sucha igła;

Inne

• zmysł artystyczny;
• rozwinięte zdolności manualne;
• obsługa PS;

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AWANS NA MANAGERA
AWANS NA MANAGERA
Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak awansować na stanowisko managera lub niedawno awansowali i szukają praktycznych rozwiązań swoich problemów.
BIZNESMEN  Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
etykieta biznesowa
etykieta biznesowa
jak nie popełniać faux pas w kontaktach biznesowych
Jakub Rutkowski
Jakub Rutkowski
Są pewne rzeczy, których nie można zrobić po raz drugi !
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
NICK VUJICIC W POLSCE
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Pracownik: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (dobra praca, CV, LM, list motywacyjny)
Pracownik: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (dobra praca, CV, LM, list motywacyjny)
Jak znaleźć pracę A RACZEJ JAK SPRAWIĆ ABY KTOŚ PŁACIŁ CI ZA TO CO UWIELBIASZ ROBIĆ?
SketchUP
SketchUP
Grupa skupiająca użytkowników program Sketchup. Porady, tutki, developing, ruby scrypt, i wiele innych:)
WOLNOść
WOLNOść
A Wolność to cudowne dobro