Umiejętności
Affiliate Management
Affiliate Relations
AutoCAD
Marketing
Merchandising
Microsoft Office
Negocjacje
Fotografia
Koordynacja projektu
Project Management
SketchUp
Social Media Marketing
Visual Merchandising
Affiliate manager
Advertising campaign
Adobe Photoshop
Autodesk Inventor
Marketing Communication
Corporate Communication
Intense
online marketing strategy
Event Organisation
Marketing Stratetegy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Obowiązki wypełniane na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu oraz:
• zaprojektowanie (wireframe i webdesign) strony npl.pragma.pl oraz pragmafaktor.pl;
• koordynacja działań agencji interaktywnej;
• wdrożenie nowego produktu;
• przygotowywanie i profilowanie treści content marketingowych t.j. infografiki, animacje, itp.;
• doradztwo w zakresie narzędzi i trendów marketingowych;
• udział w budowie programów wspierających sprzedaż i budujących przewagę konkurencyjną;encyjną;
• zaprojektowanie (wireframe i webdesign) strony npl.pragma.pl oraz pragmafaktor.pl;
• koordynacja działań agencji interaktywnej;
• wdrożenie nowego produktu;
• przygotowywanie i profilowanie treści content marketingowych t.j. infografiki, animacje, itp.;
• doradztwo w zakresie narzędzi i trendów marketingowych;
• udział w budowie programów wspierających sprzedaż i budujących przewagę konkurencyjną;encyjną;
Specjalista ds. marketingu
• employer branding wew. i zew.;
• tworzenie i publikacja ofert pracy;
• koncepcja i wykonanie projektu layoutu ogłoszenia o pracę;
• współpraca z portalami publikującymi ogłoszenia o pracę;
• przeprowadzenie rebrandingu spółek Grupy;
• projektowanie graficzne na potrzeby marketingowe;
• wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych związanych z produktami Grupy;
• planowanie, wdrażanie i realizacja aktywności marketingowych;
• stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań i ich optymalizacja (m.in. z wykorzystaniem Google Analytics, Google AdWords);
• tworzenie i redagowanie tekstów związanych z działalnością Grupy, do zastosowań w serwisach www oraz w czasopismach, serwisach społecznościowych;
• aktywne wsparcie sprzedaży w działaniach promocyjnych;
• organizowanie targów, eventów i szkoleń;
• współpraca z webdeveloperami;
• koordynacja prac koncepcyjnych nowej strony www - pragma.pl;
• zaprojektowanie (wireframe i webdesign) strony kupodkomornika.pl
• współpraca z dziennikarzami pism biznesowych;
• monitoring i analiza efektywności działań marketingowych w sieci;
• zaangażowanie w poznawanie aktualnych trendów w content marketingu.
• tworzenie i publikacja ofert pracy;
• koncepcja i wykonanie projektu layoutu ogłoszenia o pracę;
• współpraca z portalami publikującymi ogłoszenia o pracę;
• przeprowadzenie rebrandingu spółek Grupy;
• projektowanie graficzne na potrzeby marketingowe;
• wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych związanych z produktami Grupy;
• planowanie, wdrażanie i realizacja aktywności marketingowych;
• stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań i ich optymalizacja (m.in. z wykorzystaniem Google Analytics, Google AdWords);
• tworzenie i redagowanie tekstów związanych z działalnością Grupy, do zastosowań w serwisach www oraz w czasopismach, serwisach społecznościowych;
• aktywne wsparcie sprzedaży w działaniach promocyjnych;
• organizowanie targów, eventów i szkoleń;
• współpraca z webdeveloperami;
• koordynacja prac koncepcyjnych nowej strony www - pragma.pl;
• zaprojektowanie (wireframe i webdesign) strony kupodkomornika.pl
• współpraca z dziennikarzami pism biznesowych;
• monitoring i analiza efektywności działań marketingowych w sieci;
• zaangażowanie w poznawanie aktualnych trendów w content marketingu.
Konsultant ds. marketingu & organizacji eventów
Centrum Mody trend
• organizacja Majówki z trendem w Molo Osiek 2016 (około 1000 osób);
• planowanie eventu;
• przygotowanie harmonogramu;
• przygotowanie kosztorysu;
• przygotowanie podziału zasobów ludzkich;
• przygotowanie planu począwszy od działań wstępnych po dzień eventu;
• przygotowanie graficzne wizualek zaproszeń;
• przygotowanie wizualek i rzutów miejsca wydarzenia;
• koordynacja podmiotów współorganizujących;
• koordynacja dnia eventu;
• mailng poeventowy.
• planowanie eventu;
• przygotowanie harmonogramu;
• przygotowanie kosztorysu;
• przygotowanie podziału zasobów ludzkich;
• przygotowanie planu począwszy od działań wstępnych po dzień eventu;
• przygotowanie graficzne wizualek zaproszeń;
• przygotowanie wizualek i rzutów miejsca wydarzenia;
• koordynacja podmiotów współorganizujących;
• koordynacja dnia eventu;
• mailng poeventowy.
Performance Marketing Manager
Obowiązki wypełniane na stanowisku Performance Account Manager oraz:
• tworzenie i wdrażanie strategii działań marketingowych w Internecie, nakierowanych na realizację wyznaczonych celów biznesowych firmy (pozyskiwanie leadów, zwiększanie sprzedaży w kanale online);
• optymalizacja kampanii efektywnościowych w celu osiągnięcia założonych wskaźników;
• raportowanie i analiza efektów prowadzonych działań oraz analiza działań konkurencji;
• aktywizowanie sprzedaży online poprzez planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii PPL, PPS i PPC;
• poszukiwanie nowych partnerów i rozwiązań w ramach marketingu efektywnościowego;
• realizacja celów biznesowych spółki;
• podnoszenie efektywności prowadzonych projektów poprzez optymalizację wskaźników;
• tworzenie umów oraz zleceń;
• benchmarking;
• współpraca z różnymi zespołami w całej organizacji w celu wdrożenia strategii na rzecz wzrostu użytkownika i zaangażowania;
• tworzenie i wdrażanie strategii działań marketingowych w Internecie, nakierowanych na realizację wyznaczonych celów biznesowych firmy (pozyskiwanie leadów, zwiększanie sprzedaży w kanale online);
• optymalizacja kampanii efektywnościowych w celu osiągnięcia założonych wskaźników;
• raportowanie i analiza efektów prowadzonych działań oraz analiza działań konkurencji;
• aktywizowanie sprzedaży online poprzez planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii PPL, PPS i PPC;
• poszukiwanie nowych partnerów i rozwiązań w ramach marketingu efektywnościowego;
• realizacja celów biznesowych spółki;
• podnoszenie efektywności prowadzonych projektów poprzez optymalizację wskaźników;
• tworzenie umów oraz zleceń;
• benchmarking;
• współpraca z różnymi zespołami w całej organizacji w celu wdrożenia strategii na rzecz wzrostu użytkownika i zaangażowania;
Performance Account Manager
• pozyskiwanie nowych oraz budowanie relacji z kluczowymi Wydawcami w celu maksymalizacji efektów współpracy;
• zarządzanie kampaniami reklamowymi w modelach efektywnościowych;
• współtworzenie kompleksowych ofert dla Klientów;
• monitorowanie przebiegu kampanii reklamowych;
• pozyskiwanie nowych Reklamodawców i kampanii;
• udział w konferencjach branżowych;
• doradztwo strategiczne z zakresu e-marketingu dla Klientów i Wydawców firmy;
• budowa wizerunku firmy;
• realizowanie strategii marketingowej firmy;
• zarządzanie kampaniami reklamowymi realizowanymi przez afill.me;
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych;
• prowadzenie komunikacji social media;
• systematyczne monitorowanie i ocena efektywności wdrażanych działań;
• zarządzanie kampaniami reklamowymi w modelach efektywnościowych;
• współtworzenie kompleksowych ofert dla Klientów;
• monitorowanie przebiegu kampanii reklamowych;
• pozyskiwanie nowych Reklamodawców i kampanii;
• udział w konferencjach branżowych;
• doradztwo strategiczne z zakresu e-marketingu dla Klientów i Wydawców firmy;
• budowa wizerunku firmy;
• realizowanie strategii marketingowej firmy;
• zarządzanie kampaniami reklamowymi realizowanymi przez afill.me;
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych;
• prowadzenie komunikacji social media;
• systematyczne monitorowanie i ocena efektywności wdrażanych działań;
Koordynator ds. Marketingu
• organizacja Otwartych Dni Motocyklowych;
• przygotowanie katalogów produktowych;
• przygotowanie skryptów rozmów Call Center;
• przygotowanie wycen i harmonogramów;
• badanie i analiza procesów Obsługi Klienta;
• przebudowa ekspozycji akcesoriów;
• działania marketingu zapachowego;
• przygotowanie koncepcji stron www;
• badanie konkurencji;
• przygotowanie katalogów produktowych;
• przygotowanie skryptów rozmów Call Center;
• przygotowanie wycen i harmonogramów;
• badanie i analiza procesów Obsługi Klienta;
• przebudowa ekspozycji akcesoriów;
• działania marketingu zapachowego;
• przygotowanie koncepcji stron www;
• badanie konkurencji;
Koordynator ds. Rozwoju Sieci
• koordynacja działań związanych z wizualizacją sklepów sieci Avans i Media Expert na terenie całego kraju;
• modeling i remodeling sklepów wg ustalonych standardów sieci Avans i Media Expert na terenie całego kraju;
• rebranding sieci Media Expert na Avans;
• nadzorowanie realizacji prac podwykonawców;
• utrzymywanie bieżącej komunikacji pomiędzy podwykonawcami a Domex;
• dbanie o zachowanie standardów merchandisingowych;
• współtworzenie nowych ekspozytorów i mebli;
• Project Management;
• administracja bazy plików produkcyjnych;
• zarządzanie procesami przygotowania budżetów;
• kontrola wydatków: dbanie o obieg faktur i raportowanie kosztów zgodnie z budżetem
• negocjacje cenowe;
• tworzenie floor planów;
• tworzenie planów półek;
• wdrożenie nowego asortymentu;
• modeling i remodeling sklepów wg ustalonych standardów sieci Avans i Media Expert na terenie całego kraju;
• rebranding sieci Media Expert na Avans;
• nadzorowanie realizacji prac podwykonawców;
• utrzymywanie bieżącej komunikacji pomiędzy podwykonawcami a Domex;
• dbanie o zachowanie standardów merchandisingowych;
• współtworzenie nowych ekspozytorów i mebli;
• Project Management;
• administracja bazy plików produkcyjnych;
• zarządzanie procesami przygotowania budżetów;
• kontrola wydatków: dbanie o obieg faktur i raportowanie kosztów zgodnie z budżetem
• negocjacje cenowe;
• tworzenie floor planów;
• tworzenie planów półek;
• wdrożenie nowego asortymentu;
Key Account Manager
• pozyskiwanie nowych Klientów;
• reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami;
• budowanie długotrwałych relacji z Klientami;
• sprzedaż usług oferowanych przez pkt.pl;
• opracowywanie złożonych rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta;
• kompleksowe określanie celów i strategii współpracy z powierzonymi Klientami oraz pełna odpowiedzialność za ich realizację;
• reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami;
• budowanie długotrwałych relacji z Klientami;
• sprzedaż usług oferowanych przez pkt.pl;
• opracowywanie złożonych rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta;
• kompleksowe określanie celów i strategii współpracy z powierzonymi Klientami oraz pełna odpowiedzialność za ich realizację;
Project Manager
• realizacja projektów marketingowych dla Klientów t.j. JW Construction oraz Globe Trade Centre;
• bieżąca obsługa stałych klientów, identyfikacja ich potrzeb i oczekiwań względem realizowanych projektów;
• zarządzanie i koordynacja całością projektów prowadzonych dla klienta;
• dbałość o rozwój, bieżące doradztwo i wsparcie klienta;
• przygotowywanie ofert new business;
• bieżąca obsługa stałych klientów, identyfikacja ich potrzeb i oczekiwań względem realizowanych projektów;
• zarządzanie i koordynacja całością projektów prowadzonych dla klienta;
• dbałość o rozwój, bieżące doradztwo i wsparcie klienta;
• przygotowywanie ofert new business;
Project Coordinator
SMUS
• zarządzanie realizacją projektu od strony merytorycznej;
• realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej;
• prowadzenie baz danych projektu;
• koordynacja działań projektowych:
• bieżący monitoring działań projektowych;
• kontakt z uczestnikami projektu;
• realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej;
• prowadzenie baz danych projektu;
• koordynacja działań projektowych:
• bieżący monitoring działań projektowych;
• kontakt z uczestnikami projektu;
Szkolenia i kursy
MS Project
AutoCad/Inventor
Mistrz Sprzedaży Rowińska Business Coaching
AutoCad/Inventor
Mistrz Sprzedaży Rowińska Business Coaching
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Inne
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
• snowboarding;
• sucha igła;
• sucha igła;
Inne
• zmysł artystyczny;
• rozwinięte zdolności manualne;
• obsługa PS;
• rozwinięte zdolności manualne;
• obsługa PS;
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AWANS NA MANAGERA
Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak awansować na stanowisko managera lub niedawno awansowali i szukają praktycznych rozwiązań swoich problemów.
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Pracownik: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (dobra praca, CV, LM, list motywacyjny)
Jak znaleźć pracę A RACZEJ JAK SPRAWIĆ ABY KTOŚ PŁACIŁ CI ZA TO CO UWIELBIASZ ROBIĆ?
Samozatrudniony: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (lekarz, prawnik, doradca, architekt, broker, artysta itp.)
Jakie zagrożenia na Ciebie czyhają?
SketchUP
Grupa skupiająca użytkowników program Sketchup. Porady, tutki, developing, ruby scrypt, i wiele innych:)