Umiejętności
• SALES CUSTOMER VALUE -Strong analytical skills -Approach to building relationships across our business with different
Języki
angielski
ojczysty
niemiecki
ojczysty
Doświadczenie zawodowe
www.imprezafirmowa.pl
www.imprezafirmowa.pl
I am respond positively to sales opportunities to effectively manage the leads:
-To build relationships with clients and develop,
-Effective diary management and selling strategies according,
-Maximise conversion of leads and bookings,
-To actively promote the hotel facilities by entertaining clients and agents on site as necessary,
-To achieve conference accommodation and event sales in line with targets.
-Conducting tours of inspections.
-To build relationships with clients and develop,
-Effective diary management and selling strategies according,
-Maximise conversion of leads and bookings,
-To actively promote the hotel facilities by entertaining clients and agents on site as necessary,
-To achieve conference accommodation and event sales in line with targets.
-Conducting tours of inspections.
Project Manager
Satchi Management, Sydney, Australia
Introduction of new strategies Meeting, Incentive , Events, Conference,
• Price negotiations events for Volvo , Kodak , HP, Credit Suisse
• Along B2B strategy MICE,
• Optimization of business processes
• Managing the training process , the flow of information ,strategies and implementation of the product,
• Price negotiations events for Volvo , Kodak , HP, Credit Suisse
• Along B2B strategy MICE,
• Optimization of business processes
• Managing the training process , the flow of information ,strategies and implementation of the product,
Project Manager Wrocław
EMLAB New Connect listed company MICE Marketing , Analysis Senior Manager:
• Sales of products and services in the Eastern European market,
• Study Return on investment ROI ,
• Determination of the economic profiles of customers,
• Creating a brand in Poland ,
• Preparation and maintenance of monthly reports on the Stock Exchange,
• Preparation of promotional materials ,
• Implementation of the communication strategy.
• Sales of products and services in the Eastern European market,
• Study Return on investment ROI ,
• Determination of the economic profiles of customers,
• Creating a brand in Poland ,
• Preparation and maintenance of monthly reports on the Stock Exchange,
• Preparation of promotional materials ,
• Implementation of the communication strategy.
ST.UDENT BRAND MANAGER
Implementation of brand environments, student ,
- The contract with universities for sale ,
- Preparation of 30 events over 500 people ,
- Prepare sponsorship Juvenilia in Wroclaw,
- Developed and implemented promotional, sponsorships and community relations events,
-Directed the development of advertising campaign that successfully launched the first food superstore chain in the market ,
- Hired, trained and managed internal agency staff of 16,
- Planned and directed all print and electronic advertising media,
- Directed creative development and production of all advertising signa,
- Hired and directed outside advertising agency and other necessary outside resources
- The contract with universities for sale ,
- Preparation of 30 events over 500 people ,
- Prepare sponsorship Juvenilia in Wroclaw,
- Developed and implemented promotional, sponsorships and community relations events,
-Directed the development of advertising campaign that successfully launched the first food superstore chain in the market ,
- Hired, trained and managed internal agency staff of 16,
- Planned and directed all print and electronic advertising media,
- Directed creative development and production of all advertising signa,
- Hired and directed outside advertising agency and other necessary outside resources
Szkolenia i kursy
-zarządzanie nieruchomosciami
-wycena nieruchomosci
-awf wroclaw trener samoobronny
-wycena nieruchomosci
-awf wroclaw trener samoobronny
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Organizacje
-jci wroclaw
-parlament mlodziezy
-krav maga federation
-parlament mlodziezy
-krav maga federation
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Aktywnie
Jesteśmy tutaj, żeby wspólnie wędrować, pływać, jeździć, latać...Dołącz do nas...Napisz o tym...
Animator czasu wolnego
Forum dla osób, które pracowały lub chcą pracować jako animatorzy czasu wolnego.
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
ARTISTIK fundacja twórców i kreatorów
pole do wymiany poglądów i zamierzeń. opis projektów. idei i mysli. forum - burza muzgów ... pozytywne współdziałanie w sferze ART
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż