Kama Gackowska

menedżer talentów / agent aktorski
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
MENEDŻER TALENTÓW/AGENT - osobowości aktorskie i sztuki audiowizualnej
freelancer
Strategiczna i operacyjna piecza nad przebiegiem indywidualnej ścieżki kariery - m.in. Tomasz Kammel (prezenter telewizyjny), Rafał Bryndal (satyryk i dziennikarz), Janusz Kondratiuk (reżyser i scenarzysta), Adam Szyszkowski (aktor); aktorzy Agencji Aktorskiej KAMA FILM ACTORS - a wśród nich Martyna Byczkowska, Witold Wieliński, Marek Molak, Natalia Zambrzycka, Adam Venhaus:
• zarządzanie interesami zawodowymi, twórczymi i wykonawczymi
• marketing usług twórczych, artystycznych, wykonawczych, rozrywkowych i szkoleniowych
• profesjonalny obrót prawami wizerunkowymi, twórczymi, artystycznymi i wykonawczymi
• zawieranie kontraktów - negocjacje handlowe i prawne, konstruowanie umów cywilno-prawnych w zakresie usług i obrotu prawami
• zarządzanie publicznym wizerunkiem i relacjami z mediami
• ePR, content marketing online (CMR web & fun pages, social media) oraz marketing poza siecią Internet
• DTP indywidualnych materiałów i ofert promocyjnych
Logo
DZIENNIKARZ - miesięcznik branżowy „Film & TV Kamera”
freelancer
Autorskie publikacje specjalistyczne z dziedziny technologii produkcji telewizyjnej:
• „Misja - polski format” (Nr 2/2005)
• „Gadanie akademickie” (Nr 2/2004)
• „To jest dom otwarty” (Nr 4/2003)
• „Format to kwestia wyobraźni” (Nr 1/2003)
• „Reklama nasza powszednia” (Nr 3/2002)
• „Telewizja jak gazeta” (Nr 2/2002)
Logo
AGENT WSPÓŁPRACUJĄCY - Agencja Aktorska Plan-Aktor
freelancer
Profesjonalny obrót prawami wizerunkowymi, autorskimi i pokrewnymi aktorów:
• reprezentacja interesów agencji aktorskiej
• marketing usług twórczych, artystycznych, wykonawczych i rozrywkowych
• współtworzenie obsady aktorskiej w filmach kinematograficznych, telewizyjnych (w tym seryjnych), reklamowych FMCG oraz w promocyjnych wydarzeniach specjalnych
• zawieranie kontraktów - negocjacje handlowe i prawne, konstruowanie umów cywilno-prawnych w zakresie usług i obrotu prawami
• kształtowanie publicznego wizerunku i relacji z mediami
• ePR, content marketing online (CMR web page) oraz marketing tworzony poza siecią Internet i Ethernet
• DTP indywidualnych materiałów i ofert promocyjnych
Logo
REŻYSER OBSADY FILMOWEJ I TELEWIZYJNEJ
freelancer
Współtworzenie utworów audiowizualnych na zasadach autorskich
w zakresie obsady aktorskiej i artystycznej - m.in. casting:
• „Maria” (TVP) - fabularyzowany film dokumentalny, reż. A. Albrecht
• „Robert Mitchum Est Mort” (Francja, Belgia) - film fabularny, reż. O. Babinet
• „Życie jak wino”, art. Krzysztof Krawczyk, teledysk w stylistyce Bollywood z udziałem artystów hinduskich
• „Muzyczna Winda” (POLSAT) - telewizyjny cykliczny talent show
• na rzecz marki FERRERO ROCHER (zlecenie: Zjednoczone Emiraty Arabskie) wizerunkowy spot reklamowy na rynek arabski
• na rzecz marki CONDITOREI COPPENRATH&WISE (zlecenie: Niemcy) spot reklamowy na rynek niemiecki
Logo
KIEROWNIK PRODUKCJI FILMOWEJ I TELEWIZYJNEJ
freelancer
Organizacja i zarządzanie produkcją filmową i telewizyjną - m.in. przygotowanie i alokacja budżetu, planowanie toku produkcji, utworzenie ekipy filmowej, przygotowanie procesu technologicznego oraz pełnej dokumentacji produkcyjnej, logistyka etapów produkcji audiowizualnej
• „Anonyma. Eine Frau in Berlin” (Niemcy) - film fabularny, reż. M. Farberbock
• „Ure My Man”, art. Paulina Przybysz, teledysk w technologii taśmy światłoczułej
• „Faceci do wzięcia” (TVP) - serial telewizyjny, reż. J. Kondratiuk
• „Misja Martyna” (TVN) - telewizyjna cykliczna audycja podróżnicza, reż. M. Łupina i J. Haręża
• „Big Brother” (TVN) - telewizyjne cykliczne reality show, reż. J. Kepinski
• „Tam gdzie biją źródła” (TVP) - cykliczny plenerowy festiwal muzyczny w telewizyjnej realizacji life
Logo
MENEDŻER PROMOCJI
Browary BROK S.A. Biuro Marketingu w Warszawie
Zarządzanie portfolio marek, rozwój portfolio i poszczególnych marek w zakresie promocji i reklamy - m.in. BROK (kluczowa dla firmy), Grolsch i Cooler (priorytetowe dla firmy):
• tworzenie i rozwój planów biznesowych zawierających szczegółowy plan promocyjny i reklamowy w obszarach ATL i BTL
• oszacowanie potencjału, wyznaczenie przewagi konkurencyjnej i wybranie źródeł wzrostu
• określenie optymalnego pozycjonowania, strategii komunikacji
• określenie obszarów aktywności promocyjno-reklamowej i priorytetów działań
• kreacja, produkcja i realizacja kampanii promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim
• kontrola budżetu, rezultatów działań, efektywności kampanii
• analiza danych i trendów rynkowych na potrzeby strategiczne i operacyjne marketingu, promocji i reklamy
Logo
SPECJALISTA PROMOCJI
PAI-MEDIA. Biuro Reklamy i Marketingu Telewizji POLSAT
Zarządzanie portfolio marek w zakresie reklamy i promocji pozaantenowej - m.in. Telewizja POLSAT (kluczowa marka dla firmy), Mega Hit i Gala Boksu Zawodowego (priorytetowe marki dla firmy):
• określenie strategii kreacji i komunikacji stałych pasm programowych i sportowych wydarzeń specjalnych Telewizji POLSAT
• kreacja i realizacja kampanii reklamowych o zasięgu ogólnopolskim w obszarach ATL i BTL w zakresie jak wyżej
• public relations dziennikarzy-prezenterów audycji informacyjnych Telewizji POLSAT
• redakcja merytoryczna i DTP prezentacji oferty sprzedażowej czasu reklamowego Telewizji POLSAT, dedykowanej kluczowym klientom i domom mediowym
Logo
WŁAŚCICIEL / MENEDŻER
REA Biuro Reklamy / FAUST Agencja Reklamowa
Kreowanie marek FMCG, długoterminowe zarządzanie portfolio marek w zakresie ich rozwoju, reklamy i promocji - m.in. OLVIT, Mini Light, dom plast, Nestle, Fazer, Klif, Dr. Oetker i nata (kluczowe) oraz Bolero, Radio Gdańsk, MAĆKOWY i Farma (priorytetowe):
• organizacja i zarządzanie strukturami agencji reklamowej dla segmentu FMCG
• budowanie i rozwój portfolio kluczowych klientów agencji reklamowej full service
• oszacowanie potencjału, wyznaczenie przewagi konkurencyjnej i wybranie źródeł wzrostu dla portfolio klientów
• tworzenie, rozwój i realizacja długofalowych strategii, szczegółowych planów reklamowych i promocyjnych FMCG w obszarach ATL i BTL
• określenie optymalnego pozycjonowania i strategii komunikacji oraz kreacji reklamowej
• określenie obszarów aktywności reklamowo-promocyjnych i priorytetów działań
• kreacja, produkcja i produkcja wizerunkowych kampanii reklamowych FMCG o zasięgu ogólnopolskim
• kontrola budżetów, rezultatów działań i efektywności kampanii
• analiza danych i trendów rynkowych na potrzeby strategiczne i operacyjne marketingu, promocji i reklamy FMCG

Edukacja

Logo
Ekonomiczny - Organizacja i zarządzanie produkcją filmową i telwizyjną, magisterskie
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH
Logo
Humanistyczny - Historia, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
PRODUCENCI FILMOWI I TELEWIZYJNI
PRODUCENCI FILMOWI I TELEWIZYJNI
produkcja filmowa i telewizyjna,www.naukamontazu.pl
Product Placement
Product Placement
Product Placement - to sposób promocji polegający na umieszczeniu na zasadach komercyjnych w filmie, sztuce teatralnej, programie telewizyjnym czy też innym nośniku audiowizualnym lub drukow