Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
DA CENTRE TEAM LEADER
Pozycja odpowiedzialna za kierowanie zespołem zajmującym się wystawieniem faktury finalnej dla klienta (faktura zbiorcza za pobyt statku w porcie dla Państw z którymi została podpisana wcześniej umowa).
• przejęcie obowiązków z biur lokalnych do Shared Service Centre w Szczecinie
( m.in. Portugalia, Senegal, Ivory Coast )
• raportowanie – miesięczne/kwartalne; telekonferencje z lokalnymi biurami
• odpowiedzialność za wyniki na podstawie wyznaczonych wskaźników
• utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
• odpowiedzialność za zespół (zarządzanie, motywowanie, przeprowadzanie szkoleń, oceny roczne)
• księgowanie faktur w programie VOSS, zgodnie z wytycznymi biur lokalnych
- wybór odpowiedniego serwisu, wystawcy faktury oraz stawki VAT
- użycie odpowiedniego kursu walut
- odpowiedni sposób dystrybucji do klienta
• przejęcie obowiązków z biur lokalnych do Shared Service Centre w Szczecinie
( m.in. Portugalia, Senegal, Ivory Coast )
• raportowanie – miesięczne/kwartalne; telekonferencje z lokalnymi biurami
• odpowiedzialność za wyniki na podstawie wyznaczonych wskaźników
• utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
• odpowiedzialność za zespół (zarządzanie, motywowanie, przeprowadzanie szkoleń, oceny roczne)
• księgowanie faktur w programie VOSS, zgodnie z wytycznymi biur lokalnych
- wybór odpowiedniego serwisu, wystawcy faktury oraz stawki VAT
- użycie odpowiedniego kursu walut
- odpowiedni sposób dystrybucji do klienta
Zastępca kierownika sklepu
• profesjonalna obsługa klienta
• kontrola i współodpowiedzialność za wyniki osiągane przez sklep
• odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie sklepu
• raportowanie wyników osiąganych przez zespół do Menedżera Regionalnego
• prace administracyjne (układanie grafiku, przyjmowanie dostaw, wpłaty do banku, otwarcie i zamknięcie dnia sprzedażowego)
• zarządzanie zespołem (motywowanie zespołu, dbałość o osiąganie wysokich wskaźników)
• kontrola i współodpowiedzialność za wyniki osiągane przez sklep
• odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie sklepu
• raportowanie wyników osiąganych przez zespół do Menedżera Regionalnego
• prace administracyjne (układanie grafiku, przyjmowanie dostaw, wpłaty do banku, otwarcie i zamknięcie dnia sprzedażowego)
• zarządzanie zespołem (motywowanie zespołu, dbałość o osiąganie wysokich wskaźników)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Inne