Joanna Jastrzębska

Dyrekto Zarządzający Red Star Media Sp. z o. o.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Świadomość marki Copywriting Internet Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Marketing internetowy Public Relations Social Media Marketing Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Nauczyciel akademicki
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Nowe Media
VENEO Sp. z o. o.
PR Specialist
Tworzenie strategii komunikacji dla kluczowych klientów agencji, realizacja kampanii w obszarach: media relations i social media.
Stowarzyszenie Kraków PR
Członek Zarządu
Tworzenie strategii działań Stowarzyszenia, organizowanie cyklicznych spotkań edukacyjnych, pozyskiwanie sponsorów, komunikacja

Edukacja

Logo
Stosunki Etniczne i Migracje Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Kulturoznawstwo międzynarodowe, licencjackie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

literatura si-fi, ogrodnictwo, muzyka alternatywna

Organizacje

Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Stowarzyszenie Kraków PR - Członek Zarządu
BNI Polska, gościnnie

Inne

Wystąpienia publiczne:
Kongres PR Rzeszów 2010: http://www.kongrespr.pl/kongres_2010/drugi_dzie/panele_dyskusyjne/
Silesia SEM 2010: http://www.silesiasem.pl/nprs-model-zarzadzania-komunikatami-prowymi-w-internecie-za-pomoca-narzedzi-pozycjonowania
http://e-biznes.pl/2008/09/konferencja-8222branza-seosem-w-polsce-i-na-swiecie8221/
http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art1855,specjalistka-badzpierwszy-pl-w-toya-tv.html
Śląskei Towarzystwo Marketingowe http://prportal.pl/2009/05/19/dyskusje-o-e-pr-i-net-pr-synergy-na-spotkaniu-ludzi-marketingu-w-katowicach/

Grupy

A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AlertFinansowy.pl
AlertFinansowy.pl
Grupa dla osób które chcą podzielić się swoimi opiniami o bankach i innych instytucjach finansowych.
Alternatywa
Alternatywa
only music can save us...
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznes w wydaniu kobiet
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Budownictwo w internecie
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
D.A.S.
D.A.S.
Grupa zrzeszająca klientów, sympatyków, no i oczywiście pracowników D.A.S., zarówno tych doświadczonych, jak i rozpoczynających dopiero swoją przygodę z tą wyjątkową firmą, specjalizującą się w ubezpi
Depeche Mode
Depeche Mode
Grupa poświęcona twórczości Depeche Mode i Recoil. Część projektu internetowego 101DM.
Dobre i złe agencje Public Relations
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
EGIPT...
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem