Joanna Czarnecka
Samozatrudnienie
Kędzierzyn-Koźle,
opolskie
Umiejętności
Gra na gitarze
umiejętność pracy w zespole
Prawo jazdy kat B
Znajomość pakietu Office
Skręcanie balonów
animacja dziecięca
Żonglowanie
organizacja czasu wolnego dzieciom i młodzieży
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Mextra Group
Zakres obowiązków marketingowych:
- Kontakt z oferentami (przyjmowanie ofert i prowadzenie rozmów, odpowiadanie w imieniu firmy na oferty)
- Dbałość o dobre imię firmy (ekspozycja reklamy firmy, reakcja na uszkodzenia mechaniczne lub techniczne elementów reklamy)
- Prowadzenie i aktualizacja stron www, aktualizacja danych firmy
w tym:
* Administrowanie stroną
* Dbałość o poprawną formę pisemną i graficzną treści zawartych na stronie www
* Bieżąca aktualizacja danych
* Współpraca i budowanie relacji z agencjami reklamowymi, branżą IT i mediami
- Opieka nad serwerami i domenami firmy (dbałość o bazę danych dostępowych, kontrola rozliczeń, usuwanie drobnych usterek, pilotowanie napraw)
- Organizacja imprez targowych
- Dbałość o próbki towarów, wzorniki, ich ekspozycję
- Współpraca z innymi działami oraz samodzielnymi stanowiskami w firmie
- Kontakt z oferentami (przyjmowanie ofert i prowadzenie rozmów, odpowiadanie w imieniu firmy na oferty)
- Dbałość o dobre imię firmy (ekspozycja reklamy firmy, reakcja na uszkodzenia mechaniczne lub techniczne elementów reklamy)
- Prowadzenie i aktualizacja stron www, aktualizacja danych firmy
w tym:
* Administrowanie stroną
* Dbałość o poprawną formę pisemną i graficzną treści zawartych na stronie www
* Bieżąca aktualizacja danych
* Współpraca i budowanie relacji z agencjami reklamowymi, branżą IT i mediami
- Opieka nad serwerami i domenami firmy (dbałość o bazę danych dostępowych, kontrola rozliczeń, usuwanie drobnych usterek, pilotowanie napraw)
- Organizacja imprez targowych
- Dbałość o próbki towarów, wzorniki, ich ekspozycję
- Współpraca z innymi działami oraz samodzielnymi stanowiskami w firmie
Wychowawca świetlicy
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5
Czuwanie nad prawidłowym rozwojem życia kulturalnego w szkole, w szczególności:
a) współdziałanie z wychowawcami i opiekunami w organizowaniu imprez kulturalno–rozrywkowych,
b) organizacja stałych imprez o charakterze kulturalnym,
c) zabezpieczenie oprawy plastycznej imprez szkolnych,
Czuwanie nad prawidłową estetyką i treścią propagandy wizualnej w szkole.
Czuwanie nad estetyką świetlicy szkolnej i pomieszczeń rekreacyjnych.
Prowadzenie obowiązującej dokumentacji pracy.
Prowadzenie zajęć wychowawczych z dziećmi.
Dbanie o harmonijne współdziałanie i przyjazną atmosferę w świetlicy szkolnej.
Dbanie o ład, porządek i aktualne dekoracje świetlicy.
a) współdziałanie z wychowawcami i opiekunami w organizowaniu imprez kulturalno–rozrywkowych,
b) organizacja stałych imprez o charakterze kulturalnym,
c) zabezpieczenie oprawy plastycznej imprez szkolnych,
Czuwanie nad prawidłową estetyką i treścią propagandy wizualnej w szkole.
Czuwanie nad estetyką świetlicy szkolnej i pomieszczeń rekreacyjnych.
Prowadzenie obowiązującej dokumentacji pracy.
Prowadzenie zajęć wychowawczych z dziećmi.
Dbanie o harmonijne współdziałanie i przyjazną atmosferę w świetlicy szkolnej.
Dbanie o ład, porządek i aktualne dekoracje świetlicy.
Pedagog szkolny
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5
I. W zakresie zadań ogólnowychowawczych
- dokonywanie okresowej oceny sytuacji wychowawczej w szkole,
- dbanie o realizację obowiązku szkolnego przez uczniów szkół podstawowych,
- udzielanie pomocy uczniom w prawidłowym wyborze zawodu i kierunku dalszego kształcenia,
- koordynowanie prac zespołu dokonującego badania dojrzałości szkolnej dzieci,
- udzielanie rodzicom porad ułatwiających rozwiązywanie przez nich trudności w wychowywaniu własnych dzieci,
- współudział w opracowywaniu planu dydaktyczno-wychowawczego szkoły.
II. W zakresie profilaktyki wychowawczej
- rozpoznawanie warunków życia i nauki uczniów sprawiających trudności w realizacji procesu dydaktyczno-wychowawczego,
- opracowywanie wniosków dotyczących uczniów wymagających szczególnej opieki i pomocy wychowawczej,
- rozpoznawanie sposobów spędzania czasu wolnego przez uczniów wymagających szczególnej opieki wychowawczej,
- stwarzanie uczniom wymagającym szczególnej opieki i pomocy wychowawczej możliwości udziału w zajęciach sportowych, turystycznych, rekreacyjnych oraz w innych zorganizowanych formach zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych,
- udzielanie pomocy wychowawcom i nauczycielom w ich pracy z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze,
- współpraca z organizacjami młodzieżowymi w zakresie wspólnego oddziaływania na uczniów wymagających szczególnej opieki i pomocy wychowawczej.
III. W zakresie pracy korekcyjno-wyrównawczej
- organizowanie pomocy w wyrównywaniu braków w wiadomościach szkolnych uczniom napotykającym na szczególne trudności w nauce,
- organizowanie pomocy w zakresie wyrównywania i likwidowania mikrodefektów i zaburzeń rozwojowych (korekcja, reedukacja, terapia),
- organizowanie różnych form terapii zajęciowej uczniom z objawami niedostosowania społecznego.
IV. W zakresie indywidualnej opieki pedagogiczno-psychologicznej
- udzielanie uczniom pomocy w eliminowaniu napięć psychicznych nawarstwiających się na tle niepowodzeń szkolnych,
- udzielanie porad uczniom w rozwiązywaniu trudności powstających na tle konfliktów rodzinnych,
- udzielanie porad i pomocy uczniom posiadającym trudności w kontaktach rówieśniczych i środowiskowych,
- przeciwdziałanie skrajnym formom niedostosowania społecznego młodzieży.
V. W zakresie pomocy materialnej
- organizowanie opieki i pomocy materialnej uczniom opuszczonym i osieroconym, uczniom z rodzin alkoholicznych, zdemoralizowanych, uczniom z rodzin wielodzietnych mającym szczególne trudności materialne, organizowanie pomocy uczniom kalekim, przewlekle chorym itp.,
- dbanie o zapewnienie miejsca w świetlicy lub internacie (półinternacie) uczniom wymagającym szczególnej opieki wychowawczej,
- dbanie o zapewnienie dożywiania uczniom z rodzin posiadających szczególnie trudne warunki materialne,
- wnioskowanie o kierowanie spraw uczniów z rodzin zaniedbanych środowiskowo do odpowiednich sądów dla nieletnich,
- wnioskowanie o skierowanie uczniów osieroconych i opuszczonych do placówek opieki całkowitej.
- dokonywanie okresowej oceny sytuacji wychowawczej w szkole,
- dbanie o realizację obowiązku szkolnego przez uczniów szkół podstawowych,
- udzielanie pomocy uczniom w prawidłowym wyborze zawodu i kierunku dalszego kształcenia,
- koordynowanie prac zespołu dokonującego badania dojrzałości szkolnej dzieci,
- udzielanie rodzicom porad ułatwiających rozwiązywanie przez nich trudności w wychowywaniu własnych dzieci,
- współudział w opracowywaniu planu dydaktyczno-wychowawczego szkoły.
II. W zakresie profilaktyki wychowawczej
- rozpoznawanie warunków życia i nauki uczniów sprawiających trudności w realizacji procesu dydaktyczno-wychowawczego,
- opracowywanie wniosków dotyczących uczniów wymagających szczególnej opieki i pomocy wychowawczej,
- rozpoznawanie sposobów spędzania czasu wolnego przez uczniów wymagających szczególnej opieki wychowawczej,
- stwarzanie uczniom wymagającym szczególnej opieki i pomocy wychowawczej możliwości udziału w zajęciach sportowych, turystycznych, rekreacyjnych oraz w innych zorganizowanych formach zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych,
- udzielanie pomocy wychowawcom i nauczycielom w ich pracy z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze,
- współpraca z organizacjami młodzieżowymi w zakresie wspólnego oddziaływania na uczniów wymagających szczególnej opieki i pomocy wychowawczej.
III. W zakresie pracy korekcyjno-wyrównawczej
- organizowanie pomocy w wyrównywaniu braków w wiadomościach szkolnych uczniom napotykającym na szczególne trudności w nauce,
- organizowanie pomocy w zakresie wyrównywania i likwidowania mikrodefektów i zaburzeń rozwojowych (korekcja, reedukacja, terapia),
- organizowanie różnych form terapii zajęciowej uczniom z objawami niedostosowania społecznego.
IV. W zakresie indywidualnej opieki pedagogiczno-psychologicznej
- udzielanie uczniom pomocy w eliminowaniu napięć psychicznych nawarstwiających się na tle niepowodzeń szkolnych,
- udzielanie porad uczniom w rozwiązywaniu trudności powstających na tle konfliktów rodzinnych,
- udzielanie porad i pomocy uczniom posiadającym trudności w kontaktach rówieśniczych i środowiskowych,
- przeciwdziałanie skrajnym formom niedostosowania społecznego młodzieży.
V. W zakresie pomocy materialnej
- organizowanie opieki i pomocy materialnej uczniom opuszczonym i osieroconym, uczniom z rodzin alkoholicznych, zdemoralizowanych, uczniom z rodzin wielodzietnych mającym szczególne trudności materialne, organizowanie pomocy uczniom kalekim, przewlekle chorym itp.,
- dbanie o zapewnienie miejsca w świetlicy lub internacie (półinternacie) uczniom wymagającym szczególnej opieki wychowawczej,
- dbanie o zapewnienie dożywiania uczniom z rodzin posiadających szczególnie trudne warunki materialne,
- wnioskowanie o kierowanie spraw uczniów z rodzin zaniedbanych środowiskowo do odpowiednich sądów dla nieletnich,
- wnioskowanie o skierowanie uczniów osieroconych i opuszczonych do placówek opieki całkowitej.
sprzedawca
Miejski Ośrodek Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
Obsługa kawiarni DK "Koźle", w tym:
- prowadzenie sprzedaży w kawiarni
- przygotowanie zapotrzebowania na towar
- dbanie o należytą ekspozycję towaru
- bieżące kontrolowanie okresu przydatności do spożycia towarów będących na stanie kawiarni
- podejmowanie działań zmierzających do aktywizowania działalności kawiarni i inne.
- prowadzenie sprzedaży w kawiarni
- przygotowanie zapotrzebowania na towar
- dbanie o należytą ekspozycję towaru
- bieżące kontrolowanie okresu przydatności do spożycia towarów będących na stanie kawiarni
- podejmowanie działań zmierzających do aktywizowania działalności kawiarni i inne.
Szkolenia i kursy
2014
• WAGGGS International Training Event, Free being me
• Zaawansowane umiejętności trenera organizacji pozarządowych (50h)
2013
• Szkolenie – Szkoła dla rodziców i wychowawców w oparciu o koncepcję T.Gordona
• Szkolenie e-learningowe „Vademecum doradcy edukacyjno-zawodowego”
• Szkolenie e-learningowe „Sojusznicy czy wrogowie - o współpracy z rodzicami”
• Szkolenie e-learningowe „Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki z klas IV-VI”
2012
• Szkolenie PAJP „Efektywna komunikacja w zespole”
• Kurs instruktażowy dla kandydatów na kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży
2011
• Warsztaty „Partycypacja społeczna współpraca z samorządem terytorialnym”
• Warsztaty „Budowanie zespołu instruktorskiego”
• Warsztaty ” Dobra informacja zwrotna”
• Warsztaty „Ja jestem ok, Ty jesteś ok”
• Pediatryczny kurs pierwszej pomocy
• Ukończenie szkolenia przygotowującego do realizacji programu „Elementarz siedmiu kroków”
• Udział w Konferencji Naukowej pt.” Psychologiczna jakość życia i zdrowie w kontekście edukacyjnym” PWSZ Racibórz
• Kurs szefów zespołów wolontariuszy NGO na szczeblu powiatu
• Kurs „Akademia Animatorów”
2010
• Szkolenie „Tworzenie innowacyjnych projektów międzynarodowych”
• Kurs członków zespołów trenerskich NGO
• Kurs młodzieżowych koordynatorów współpracy międzynarodowej
• Szkolenie „Ewaluacja europejskich projektów młodzieżowych”
• Szkolenie „Jak wspierać, a nie wyręczać młodzież? – Uczestnictwo młodych ludzi”
2009
• Szkolenie „Którędy do pracy – aspekty poszukiwania zatrudnienia przez absolwentów uczelni zawodowych”
• Szkolenie „Doskonalenie umiejętności trenerskich”
• WAGGGS International Training Event, Free being me
• Zaawansowane umiejętności trenera organizacji pozarządowych (50h)
2013
• Szkolenie – Szkoła dla rodziców i wychowawców w oparciu o koncepcję T.Gordona
• Szkolenie e-learningowe „Vademecum doradcy edukacyjno-zawodowego”
• Szkolenie e-learningowe „Sojusznicy czy wrogowie - o współpracy z rodzicami”
• Szkolenie e-learningowe „Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki z klas IV-VI”
2012
• Szkolenie PAJP „Efektywna komunikacja w zespole”
• Kurs instruktażowy dla kandydatów na kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży
2011
• Warsztaty „Partycypacja społeczna współpraca z samorządem terytorialnym”
• Warsztaty „Budowanie zespołu instruktorskiego”
• Warsztaty ” Dobra informacja zwrotna”
• Warsztaty „Ja jestem ok, Ty jesteś ok”
• Pediatryczny kurs pierwszej pomocy
• Ukończenie szkolenia przygotowującego do realizacji programu „Elementarz siedmiu kroków”
• Udział w Konferencji Naukowej pt.” Psychologiczna jakość życia i zdrowie w kontekście edukacyjnym” PWSZ Racibórz
• Kurs szefów zespołów wolontariuszy NGO na szczeblu powiatu
• Kurs „Akademia Animatorów”
2010
• Szkolenie „Tworzenie innowacyjnych projektów międzynarodowych”
• Kurs członków zespołów trenerskich NGO
• Kurs młodzieżowych koordynatorów współpracy międzynarodowej
• Szkolenie „Ewaluacja europejskich projektów młodzieżowych”
• Szkolenie „Jak wspierać, a nie wyręczać młodzież? – Uczestnictwo młodych ludzi”
2009
• Szkolenie „Którędy do pracy – aspekty poszukiwania zatrudnienia przez absolwentów uczelni zawodowych”
• Szkolenie „Doskonalenie umiejętności trenerskich”
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Muzyka, góry
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego
Inne
Moje zainteresowania to:
- Męczące góry i śpiewanie przy ognisku
- Jazda na rowerze w pakiecie ze śpiewaniem na głos
- Wszelkiego rodzaju kucharzenie
- Męczące góry i śpiewanie przy ognisku
- Jazda na rowerze w pakiecie ze śpiewaniem na głos
- Wszelkiego rodzaju kucharzenie