Umiejętności
Certyfikowany Project Manager
Koordynacja wydarzeń
Event Management
Wielojęzyczność
Zarządzanie biurem
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
francuski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
• projekt z zakresu Standaryzacji Obsługi Klienta
• przygotowanie i obsługa imprez klubowych i firmowych – cyklicznych i ad hoc
• organizacja promocji konsumenckich i analiza ich wyników
• współpraca z działami sprzedaży w zakresie planowania aktywności promocyjnych
• koordynacja centralnych i lokalnych działań marketingowych w salonach Traffic Club
• wizualizacja salonów (tworzenie opisów stołów promocyjnych; czuwanie nad specjalnymi miejscami promocyjnymi w salonie; plakatowanie, wywieszanie informacji; opieka nad witrynami reklamowymi; czuwanie nad wystrojem wnętrza)
• prowadzenie bazy firm współpracujących
• redagowanie cotygodniowego newslettera zapowiadającego organizowane w Traffic Club spotkania z autorami książek, artystami
• kontakt z wydawnictwami książkowymi i muzycznymi
• organizacja imprez kulturalnych (spotkania autorskie, podpisywanie książek i płyt, wernisaże, koncerty)
• działania marketingowe promujące Księgarnię Traffic Club
• przygotowanie i obsługa imprez klubowych i firmowych – cyklicznych i ad hoc
• organizacja promocji konsumenckich i analiza ich wyników
• współpraca z działami sprzedaży w zakresie planowania aktywności promocyjnych
• koordynacja centralnych i lokalnych działań marketingowych w salonach Traffic Club
• wizualizacja salonów (tworzenie opisów stołów promocyjnych; czuwanie nad specjalnymi miejscami promocyjnymi w salonie; plakatowanie, wywieszanie informacji; opieka nad witrynami reklamowymi; czuwanie nad wystrojem wnętrza)
• prowadzenie bazy firm współpracujących
• redagowanie cotygodniowego newslettera zapowiadającego organizowane w Traffic Club spotkania z autorami książek, artystami
• kontakt z wydawnictwami książkowymi i muzycznymi
• organizacja imprez kulturalnych (spotkania autorskie, podpisywanie książek i płyt, wernisaże, koncerty)
• działania marketingowe promujące Księgarnię Traffic Club
Asystent Promotora
• współpraca z managerami oraz tour managerami artystów międzynarodowych, opieka nad artystami podczas całego pobytu w Polsce, logistyka transportowa, organizacja cateringu, negocjacje i rezerwacje hoteli itp.;
• organizowanie i koordynowanie pracy na tzw. backstage (zarządzanie działaniami podwykonawców, koordynacja pracy tymczasowego biura na terenie imprezy, przygotowywanie garderób artystów);
• pozyskiwanie funduszy na finansowanie imprez kulturalnych
• organizowanie i koordynowanie pracy na tzw. backstage (zarządzanie działaniami podwykonawców, koordynacja pracy tymczasowego biura na terenie imprezy, przygotowywanie garderób artystów);
• pozyskiwanie funduszy na finansowanie imprez kulturalnych
Office Manager
SNAP Event
• prowadzenie biura: obieg dokumentów, kontakty i umowy z kontrahentami; przepływ faktur, kontrola wydatków biura, rozliczanie zaliczek, delegacji; zaopatrzenie w materiały biurowe i urządzenia biurowe;
• praca na stanowisku asystenckim: umowy koncertowe, booking biletów lotniczych, logistyka transportowa, organizacja cateringu, rezerwacja hoteli dla artystów, zgłaszanie i rozliczanie imprez do ZAiKSu, kontakty z managerami artystów, opieka nad artystami zagranicznymi;
• nadzorowanie realizacji umów barterowych ze sponsorami i patronami koncertów, festiwali;
• organizacja i produkcja: Smooth Festival Złote Przeboje Bydgoszcz 2009, Orange Warsaw Festival 2009;
• praca na stanowisku asystenckim: umowy koncertowe, booking biletów lotniczych, logistyka transportowa, organizacja cateringu, rezerwacja hoteli dla artystów, zgłaszanie i rozliczanie imprez do ZAiKSu, kontakty z managerami artystów, opieka nad artystami zagranicznymi;
• nadzorowanie realizacji umów barterowych ze sponsorami i patronami koncertów, festiwali;
• organizacja i produkcja: Smooth Festival Złote Przeboje Bydgoszcz 2009, Orange Warsaw Festival 2009;
praktykantka
• przygotowywanie listów intencyjnych, umów, analiz prawnych
• współpraca z prawnikiem Firmy
• współpraca z prawnikiem Firmy
Szkolenia i kursy
• MS Project
• 2005–2007 - Szkoła Prawa Angielskiego i Europejskiego przy Uniwersytecie Warszawskim
• 2005–2007 - Szkoła Prawa Angielskiego i Europejskiego przy Uniwersytecie Warszawskim
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
• muzyka współczesna (RNB, hip-hop)
• śpiew (chór amatorski)
• sport (formuła 1, piłka nożna)
• podróże
• nauka języków obcych
• śpiew (chór amatorski)
• sport (formuła 1, piłka nożna)
• podróże
• nauka języków obcych
Inne
• prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię