Umiejętności
B2B
Digital Marketing
Emotional Branding
Increasing Brand Awareness
Management Consulting
Mentoring
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Brand Consulting
Planowanie strategiczne
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Przywództwo
Zarządzanie
Marketing internetowy
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Marketing Zintegrowany
Przedsiębiorczość
customer relations
Analiza konkurencji
planowanie biznesu
Reklama Online
Zarządzanie marketingiem
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Planowanie rynku
rozwój marki
Strategia
marketing produktu
Promocje
konsulting w Public Relations
Promocja Sprzedaży
samorozwój
Mówca
planning
przedsiębiorca
Strategy Development
Prelegentka podczas konferencji branżowych
Consulting B2B
Prelegentka podczas konferencji i spotkań
mówca motywacyjny
Doradztwo marketingowe i PR
Prelegent
Marketing B2B
Marketing Międzynarodowy
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Prezeska
Youll.be
Kreowanie wizji firmy, nadzór nad wdrażaniem strategii, zrządzanie zespołem (ok. 10 osób). Doradztwo marketingowe, strategie i plany komunikacji, PR, kreowanie marki, tworzenie ofert, strategie promocji, relacje z klientem, budowanie lojalności, employer branding, nowe media, branding, grafika, rozwiązania online, współpraca międzynarodowa, szkolenia, wykłady, prezentacje.
Senior Brand Manager KMS California (do marca 2011 Brand Manager GOLDWELL)
Wprowadzenie na rynek nowej w kraju, globlnej marki profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów KMS California (od 2011). Wprowadzanie na rynek i obsługa marketingowa linii produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów marki GOLDWELL (do 2011). Zarządznie zespołem handlowców, magazynu, szkoleniowców i działu PR (10 osób).
wystawiono
Dynamiczna osoba bardzo nastawiona na zadanie i na rozwiązanie problemów, a nie na sam problem. Pełen profesjonalizm.
wystawiono
Joanna to wg mnie osoba pewna siebie, zdecydowana i perfekcyjna w działaniach, które są jej powierzone. Bardzo obowiązkowa i zaangażowana we wdrażanie projektów i rozwój powierzonych marek na rynku. Biegle porusza się w mediach i doskonale planuje strategie ich wykorzystania dla rozwoju marki.
wystawiono
Gdy myślę Joanna Staniszewska w mojej głowie pojawia się skrót 3P: 1. Profesjonalizm, 2. Pasja, 3. Poszanowanie wartości. I w tych 3 słowach mieści się wszystko co najważniejsze ! Zawsze pomocna, usmiechnięta i odnajdująca się w otoczeniu!
wystawiono
z przyjemnością rekomenduję Joannę Staniszewską, jako osobę reprezentującą wysokie umiejętności w zakresie szeroko pojętego marketingu, a w szczególności:
- budowania i wdrażania strategii marketingowych,
- trade- i brand marketingu,
- opracowania koncepcji i koordynacji programów lojalnościowych,
- zaawansowanych działań w obszarze marketingu online’owego i mediów społecznościowych
- promocji marek oraz firm.
Joanna przez ponad 6 letni okres współpracy wykazała się dużym zaangażowaniem w realizację powierzonych jej zadań i do wszystkich podchodziła z zasługującym na pochwały profesjonalizmem. Na szczególne podkreślenie zasługuje przygotowanie przez nią wdrożenia na polski rynek, profesjonalnej marki fryzjerskiej KMS California.
Z pełnym przekonaniem mogę polecić Joannę jako cennego współpracownika lub niezależnego eksperta w zakresie marketingu.
- budowania i wdrażania strategii marketingowych,
- trade- i brand marketingu,
- opracowania koncepcji i koordynacji programów lojalnościowych,
- zaawansowanych działań w obszarze marketingu online’owego i mediów społecznościowych
- promocji marek oraz firm.
Joanna przez ponad 6 letni okres współpracy wykazała się dużym zaangażowaniem w realizację powierzonych jej zadań i do wszystkich podchodziła z zasługującym na pochwały profesjonalizmem. Na szczególne podkreślenie zasługuje przygotowanie przez nią wdrożenia na polski rynek, profesjonalnej marki fryzjerskiej KMS California.
Z pełnym przekonaniem mogę polecić Joannę jako cennego współpracownika lub niezależnego eksperta w zakresie marketingu.
Specjalistka ds. Marketingu
Tworzenie i realizacja strategii budowania wizerunku marki odzieżowej Diverse. Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych i sprzedażowych.
Marketing & Development Manager
Promocja oferty na informatyczne systemy informacji przestrzennej oraz doradztwa w zakresie ochrony środowiska - oferta specjalistyczna.
Marketing Consultant
Plan marketingowy i przygotowanie strategii reorganizacji firmy. Branża instrumentów muzycznych.
Specjalistka ds. Marketingu
Promocja projektu Młode Miasto Gdańsk (tereny po Stoczni Gdańskiej) jako projektu deweloperskiego na rynku polskim oraz zagranicą.
Kupiec
Zakupy i organizacja dostaw towarów i urządzeń realizowane na potrzeby remontu statku oraz rozbudowy stoczni w jednym z kajów Afryki zachodniej.
Projekty
Szkolenia i kursy
• Marketing in a Digital World, University of Illinois at Urbana-Champaign, Coursera Verified Certificates
• Mistrz prezentacji, czyli jak w 20 minut oczarować publiczność i
zobaczyć zachwyt w oczach szefa - Paweł Tkaczyk & Projekt PR
• 11 wykładów Akademii 30+ (2009/2010)
• Akademia medialna
PAP, Prelite i EuCP
• Komunikacja interpersonalna
WYG Int. i KIG Centrum Promocji
• Wykorzystywanie Internetu w działalności eksportowej - handel
elektroniczny
Ove Arup & PAG Uniconsult
• Marketing wystawienniczy
Ove Arup & PAG Uniconsult
• ABBYY FormReader 6.5
AutoID Polska
• Nowoczesne rozwiązania marketingowe - sukcesem firmy
WSB w Gdańsku
• Auditor wewnętrznych systemów zapewnienia jakości zgodnych z
wymaganiami norm ISO serii 9000
Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• Strategie konkurencyjne polskich firm na rynku UE
Harvard Business Review i Europerspektywy
• Uczestnictwo w wybranych dziedzinach polityki UE z uwzględnieniem
aspektów regionalnych
UKIE
• Proces decyzyjny UE a zadania administracji centralnej
UKIE
• Firma na wewnętrznym rynku europejskim - szanse i zagrożenia
WSB w Gdańsku
• Kurs języka francuskiego P3
Alliance Francaise
• Kurs języka francuskiego P2
Alliance Francaise
• Kurs Business English
ESKK
• Tworzenie Aplikacji MS Access 2.0
DC Edukacja
• Personality public relations a osobowość menedżerska
WSB Gdańsk
• Aktywny trening antystresowy
WSB Gdańsk
• Aktywność się opłaca - jak osiągnąć sukces w biznesie
WSB Gdańsk
• Kobiety w biznesie
WSB Gdańsk
• Kreatywność i innowacyjność w prowadzeniu działalności
gospodarczej
Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
• Zaawansowane funkcje CorelDraw (szkolenie dedykowane)
LabelPoland.com - Corel Training Partner
• Tworzenie biznesplanu
Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
• First Certificate in English, 1994
• Mistrz prezentacji, czyli jak w 20 minut oczarować publiczność i
zobaczyć zachwyt w oczach szefa - Paweł Tkaczyk & Projekt PR
• 11 wykładów Akademii 30+ (2009/2010)
• Akademia medialna
PAP, Prelite i EuCP
• Komunikacja interpersonalna
WYG Int. i KIG Centrum Promocji
• Wykorzystywanie Internetu w działalności eksportowej - handel
elektroniczny
Ove Arup & PAG Uniconsult
• Marketing wystawienniczy
Ove Arup & PAG Uniconsult
• ABBYY FormReader 6.5
AutoID Polska
• Nowoczesne rozwiązania marketingowe - sukcesem firmy
WSB w Gdańsku
• Auditor wewnętrznych systemów zapewnienia jakości zgodnych z
wymaganiami norm ISO serii 9000
Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• Strategie konkurencyjne polskich firm na rynku UE
Harvard Business Review i Europerspektywy
• Uczestnictwo w wybranych dziedzinach polityki UE z uwzględnieniem
aspektów regionalnych
UKIE
• Proces decyzyjny UE a zadania administracji centralnej
UKIE
• Firma na wewnętrznym rynku europejskim - szanse i zagrożenia
WSB w Gdańsku
• Kurs języka francuskiego P3
Alliance Francaise
• Kurs języka francuskiego P2
Alliance Francaise
• Kurs Business English
ESKK
• Tworzenie Aplikacji MS Access 2.0
DC Edukacja
• Personality public relations a osobowość menedżerska
WSB Gdańsk
• Aktywny trening antystresowy
WSB Gdańsk
• Aktywność się opłaca - jak osiągnąć sukces w biznesie
WSB Gdańsk
• Kobiety w biznesie
WSB Gdańsk
• Kreatywność i innowacyjność w prowadzeniu działalności
gospodarczej
Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
• Zaawansowane funkcje CorelDraw (szkolenie dedykowane)
LabelPoland.com - Corel Training Partner
• Tworzenie biznesplanu
Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
• First Certificate in English, 1994
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
podróże, nurkowanie (OWD PADI), ceramika, równouprawnienie kobiet, rozwój osobisty, mentoring, przywództwo, przedsiębiorczość
Organizacje
Absolwentka programu szwajcarskiej fundacji Trestle Group Foundation dla kobiet przedsiębiorczych o wysokim potencjale w partnerstwie z Credit Suisse oraz Cognizant. 2015.
Absolwentka z nominacji do sympozjum fundacji szwajcarskiej "The Stars" - program dla młodych liderów nowej generacji. 2015.
Ekspertka Ministerstwa Gospodarki ds. nowoczesnej komunikacji. 2015.
Wykładowczyni na studiach podyplomowych Reklama i Marketing Medialny, Uniwersytet Gdański 2013/2014/2015/2016
Wykładowczyni na studiach dziennych - specjalizacja: Marketing Międzynarodowy, przedmiot: Marketing w Praktyce. Uniwersytet Gdański. 2016.
Współzałożycielka stowarzyszenia macherki.com, 2015.
Geek Girls Carrots Trójmiasto - współorganizatorka spotkań społeczności kobiet zainteresowanych nowymi technologiami (geekgirlscarrots.pl) - 2013/2014.
Doradczyni w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER, 2012/2013.
Członkini Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej 2008 - 2010.
Zastępczyni Przewodniczącego oraz Przewodnicząca Komisji Statutowej w Radzie nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej, 06.2005 - 11.2005. Członkini Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej, 06.2003 - 06.2004.
Absolwentka z nominacji do sympozjum fundacji szwajcarskiej "The Stars" - program dla młodych liderów nowej generacji. 2015.
Ekspertka Ministerstwa Gospodarki ds. nowoczesnej komunikacji. 2015.
Wykładowczyni na studiach podyplomowych Reklama i Marketing Medialny, Uniwersytet Gdański 2013/2014/2015/2016
Wykładowczyni na studiach dziennych - specjalizacja: Marketing Międzynarodowy, przedmiot: Marketing w Praktyce. Uniwersytet Gdański. 2016.
Współzałożycielka stowarzyszenia macherki.com, 2015.
Geek Girls Carrots Trójmiasto - współorganizatorka spotkań społeczności kobiet zainteresowanych nowymi technologiami (geekgirlscarrots.pl) - 2013/2014.
Doradczyni w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER, 2012/2013.
Członkini Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej 2008 - 2010.
Zastępczyni Przewodniczącego oraz Przewodnicząca Komisji Statutowej w Radzie nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej, 06.2005 - 11.2005. Członkini Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej, 06.2003 - 06.2004.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Marka. Twoje oblicze.
"MARKA" to słowo często spotykane w dzisiejszym świecie, jest wokół nas, często się z nią spotykamy czy sobie tego życzymy czy nie.
A czy wiemy tak naprawdę co to jest?
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing parentingowy
Grupa osób zainteresowanych marketingiem skierowanym do rodziców i osób oczekujących potomstwa.