Jarosław Cwingiel

Technik Informatyk, specjalista-Call-Center, Telekomunikacja Polska SA
Baranowo, wielkopolskie

Języki

włoski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
właściciel
P.U.H.MADA
prywatna działalność gospodarcza ,
usługi remontowo-wykończeniowe.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta . Call center
telefoniczna obsługa klienta oraz wsparcie techniczne,
zgodnie ze standardami Grupy TP S.A ,
Aktywna sprzedaż produktów i usług GTP
Wsparcie posprzedażowe,
techniczna obsługa klienta zewnętrznego, i wewnętrznego
w zakresie – sprzedaży usług, pomocy technicznej przy konfiguracji stacji telefonicznych i komputerów.
Orange Polska S.A.
Kierownik Zespołu Doradców Klienta Wsparcia Technicznego.
Organizacja i koordynacja funkcjonowania Zespołu Doradców Klienta -
w Telekomunikacji Polskiej S.A w Poznaniu. Monitorowanie przebiegu procesów technicznej obsługi oraz sprzedaży w oparciu o obowiązujące systemy informatyczne (CRM) oraz w odniesieniu do uregulowań proceduralnych i standardów TP. Raportowanie wyników sprzedaży. Stałe kontakty z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi TP.

Udział w projektach związanych z opracowywaniem i opiniowaniem procedur i procesów.

Przygotowywanie projektów szkoleń e-learningowych dla pracowników TP
Funkcja Instruktora CRM.
Przygotowywanie i realizacja szkoleń w zakresie posługiwania się systemem PeopleSoft. Stałe monitorowanie poprawności posługiwania się systemem przez Doradców Klienta i Przedstawicieli Handlowych TP.
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta Wsparcia Technicznego.
Telefoniczna obsługa klienta wsparcie techniczne ,
Aktywna sprzedaż produktów i usług TP
Orange Polska S.A.
Kierowcy kat. B,C,E
Kierowca, Dyrektora Okręgu
Logo
Kierowca -Sprzedawca
Wytwórnia Lodów Bogdan Broda
Kompleksowa obsługa hurtowni spożywczych oraz odbiorców detalicznych.
Dostarczanie zamówionego towaru.
Poszukiwanie nowych klientów.

Szkolenia i kursy

1.Dr Call
2.Certyfikat Customer Care University 1i2 stopnia
Kursy oraz szkolenia z zakresu standardów obsługi klienta, ofensywnych i pasywnych technik sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, telefonicznej obsługi klienta, budowania zespołu, motywowania i coachingu.
Kursy sprzedażowe .

ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW IT:

Pakiet MS Office ( w tym profesjonalne tworzenie prezentacji multimedialnych )
– w stopniu biegłym.
Umiejętność tworzenia i obsługi baz danych.
Umiejętność tworzenia i administrowania stronami WWW.

DODATKOWE KOMPETENCJE:
- prawo jazdy kategorii B,C,E
- umiejętność prowadzenia samochodu, podparta kilkunastoletnią praktyką zawodową
- umiejętność wykonywania prac remontowych

Edukacja

Logo
Technik Informatyk, licencjackie
Poznańska Szkoła Biznesu

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

informatyka, wędkarstwo, motoryzacja,