Języki
włoski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta . Call center
telefoniczna obsługa klienta oraz wsparcie techniczne,
zgodnie ze standardami Grupy TP S.A ,
Aktywna sprzedaż produktów i usług GTP
Wsparcie posprzedażowe,
techniczna obsługa klienta zewnętrznego, i wewnętrznego
w zakresie – sprzedaży usług, pomocy technicznej przy konfiguracji stacji telefonicznych i komputerów.
zgodnie ze standardami Grupy TP S.A ,
Aktywna sprzedaż produktów i usług GTP
Wsparcie posprzedażowe,
techniczna obsługa klienta zewnętrznego, i wewnętrznego
w zakresie – sprzedaży usług, pomocy technicznej przy konfiguracji stacji telefonicznych i komputerów.
Kierownik Zespołu Doradców Klienta Wsparcia Technicznego.
Organizacja i koordynacja funkcjonowania Zespołu Doradców Klienta -
w Telekomunikacji Polskiej S.A w Poznaniu. Monitorowanie przebiegu procesów technicznej obsługi oraz sprzedaży w oparciu o obowiązujące systemy informatyczne (CRM) oraz w odniesieniu do uregulowań proceduralnych i standardów TP. Raportowanie wyników sprzedaży. Stałe kontakty z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi TP.
Udział w projektach związanych z opracowywaniem i opiniowaniem procedur i procesów.
Przygotowywanie projektów szkoleń e-learningowych dla pracowników TP
Funkcja Instruktora CRM.
Przygotowywanie i realizacja szkoleń w zakresie posługiwania się systemem PeopleSoft. Stałe monitorowanie poprawności posługiwania się systemem przez Doradców Klienta i Przedstawicieli Handlowych TP.
w Telekomunikacji Polskiej S.A w Poznaniu. Monitorowanie przebiegu procesów technicznej obsługi oraz sprzedaży w oparciu o obowiązujące systemy informatyczne (CRM) oraz w odniesieniu do uregulowań proceduralnych i standardów TP. Raportowanie wyników sprzedaży. Stałe kontakty z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi TP.
Udział w projektach związanych z opracowywaniem i opiniowaniem procedur i procesów.
Przygotowywanie projektów szkoleń e-learningowych dla pracowników TP
Funkcja Instruktora CRM.
Przygotowywanie i realizacja szkoleń w zakresie posługiwania się systemem PeopleSoft. Stałe monitorowanie poprawności posługiwania się systemem przez Doradców Klienta i Przedstawicieli Handlowych TP.
Szkolenia i kursy
1.Dr Call
2.Certyfikat Customer Care University 1i2 stopnia
Kursy oraz szkolenia z zakresu standardów obsługi klienta, ofensywnych i pasywnych technik sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, telefonicznej obsługi klienta, budowania zespołu, motywowania i coachingu.
Kursy sprzedażowe .
ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW IT:
Pakiet MS Office ( w tym profesjonalne tworzenie prezentacji multimedialnych )
– w stopniu biegłym.
Umiejętność tworzenia i obsługi baz danych.
Umiejętność tworzenia i administrowania stronami WWW.
DODATKOWE KOMPETENCJE:
- prawo jazdy kategorii B,C,E
- umiejętność prowadzenia samochodu, podparta kilkunastoletnią praktyką zawodową
- umiejętność wykonywania prac remontowych
2.Certyfikat Customer Care University 1i2 stopnia
Kursy oraz szkolenia z zakresu standardów obsługi klienta, ofensywnych i pasywnych technik sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, telefonicznej obsługi klienta, budowania zespołu, motywowania i coachingu.
Kursy sprzedażowe .
ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW IT:
Pakiet MS Office ( w tym profesjonalne tworzenie prezentacji multimedialnych )
– w stopniu biegłym.
Umiejętność tworzenia i obsługi baz danych.
Umiejętność tworzenia i administrowania stronami WWW.
DODATKOWE KOMPETENCJE:
- prawo jazdy kategorii B,C,E
- umiejętność prowadzenia samochodu, podparta kilkunastoletnią praktyką zawodową
- umiejętność wykonywania prac remontowych
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
informatyka, wędkarstwo, motoryzacja,