Jerzy Garbacki
Analityk ds. części zamiennych, Philip Morris Tobacco Polska
Leżajsk,
podkarpackie
Umiejętności
Negocjacje,organizacja pracy, komunikacja, umiejetnośc analitycznego myślenia
Doświadczenie zawodowe
Analityk (specjalista) ds. części zamiennych
Philip Morris Tobacco Polska
• Tworzyłem, weryfikowałem i korygowałem bezpieczny poziom zapasów magazynowych w oparciu o analizę potrzeb użytkowników i dostosowywałem je do zaplanowanego budżetu. Planowałem terminy i realizacje dostaw części uwzględniając plany remontów
• Zoptymalizowałem stany magazynowe w oparciu o ustalenia nowych ilości zapasu dla szybko i wolno rotujących materiałów. W wyniku tego procesu zapas części został zredukowany do poziomu 30% stanu wyjściowego, linia produkcyjna mogła zachować ciągłość procesu a użytkownicy zostali zmuszeni do większej samodyscypliny w planowaniu remontów
• Administrowałem bazą 1900 indeksów materiałowych ( zakładanie indeksów, przeksięgowanie towaru, usuwanie, konsolidowanie itp. ). Aktywnie uczestniczyłem w pracach nad globalizacją bazy części zamienny Sigma.
• Dokonywałem wyboru dostawców i wstępnie ustalałem warunki techniczno-zakupowe, zatwierdzane przez menedżera zakładu. Utrzymywałem stały kontakt z kontrahentami ( hurtownicy i producenci ). Pośredniczyłem pomiędzy użytkownikami a producentami części weryfikując oczekiwania pierwszych w oparciu o aktualną ofertę, katalogi dostawców
• Obsługiwałem moduł części zamiennych oraz utrzymania ruchu w systemie SAP ( w języku angielskim ), tworzyłem bazy danych w programach Access, Excel, pracowałem także w programie AUTOCAD
• Opracowywałem i aktualizowałem karty zakresu czynności w kwestiach konserwacji i remontów ( check list), zapobiegało to pominięciu niezbędnych czynności na danym stanowisku i usprawniało proces wyceny i planowania prac
• Zarządzałem modułem utrzymania ruchu w systemie SAP monitorując na bieżąco obciążenia utrzymania ruchu
• Przeprowadzałem okresowe szkolenia pracowników w zakresie użytkowania modułu SAP części zamiennych i utrzymania ruchu
• Zoptymalizowałem stany magazynowe w oparciu o ustalenia nowych ilości zapasu dla szybko i wolno rotujących materiałów. W wyniku tego procesu zapas części został zredukowany do poziomu 30% stanu wyjściowego, linia produkcyjna mogła zachować ciągłość procesu a użytkownicy zostali zmuszeni do większej samodyscypliny w planowaniu remontów
• Administrowałem bazą 1900 indeksów materiałowych ( zakładanie indeksów, przeksięgowanie towaru, usuwanie, konsolidowanie itp. ). Aktywnie uczestniczyłem w pracach nad globalizacją bazy części zamienny Sigma.
• Dokonywałem wyboru dostawców i wstępnie ustalałem warunki techniczno-zakupowe, zatwierdzane przez menedżera zakładu. Utrzymywałem stały kontakt z kontrahentami ( hurtownicy i producenci ). Pośredniczyłem pomiędzy użytkownikami a producentami części weryfikując oczekiwania pierwszych w oparciu o aktualną ofertę, katalogi dostawców
• Obsługiwałem moduł części zamiennych oraz utrzymania ruchu w systemie SAP ( w języku angielskim ), tworzyłem bazy danych w programach Access, Excel, pracowałem także w programie AUTOCAD
• Opracowywałem i aktualizowałem karty zakresu czynności w kwestiach konserwacji i remontów ( check list), zapobiegało to pominięciu niezbędnych czynności na danym stanowisku i usprawniało proces wyceny i planowania prac
• Zarządzałem modułem utrzymania ruchu w systemie SAP monitorując na bieżąco obciążenia utrzymania ruchu
• Przeprowadzałem okresowe szkolenia pracowników w zakresie użytkowania modułu SAP części zamiennych i utrzymania ruchu