Jarosław Łojko

Jarosław Łojko

Marketing i biznes internetowy

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

  • CSS
  • HTML
  • Project Management
  • SEM
  • SEO
  • Social Media
  • Internet marketing
  • UX Design
  • e-marketing
Account Executive/Project Manager

Mindshare

od września 2012 (od 1 roku i 8 miesięcy)
Nadzór nad realizacją prac zespołu realizującego projekty kreatywne dla klientów, obsługa projektowa klientów i budowanie relacji biznesowych. Uczestnictwo w procesach kreatywnych i brainstormingowych.
Redaktor

Mobilemarketing.pl

od maja 2012 (od 2 lat)
Tworzenie unikalnego contentu portalu, artykułów, newsów, śledzenie najnowszych informacji z rynku dotyczących zagadnień mobile marketingu.
freelancer

Agencja Reklamowa Aveex

od marca 2012 (od 2 lat i 2 miesięcy)
Współpraca w zakresie projektowania, wdrażania i optymalizowania stron internetowych dla klientów agencji.
Departament Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej

Centralny Dom Maklerski Pekao SA

listopad 2010 - wrzesień 2012 (przez 1 rok i 11 miesięcy)
Wsparcie w procesie wdrażania nowego serwisu internetowego, aplikacji dla inwestorów, wsparcie w kampaniach internetowych w zakresie SEO, SEM, kampanie displayowe.

Otrzymanie dyplomu, wyróżnienia na gali 20-lecia firmy "w podziękowaniu i z wyrazami uznania za zaangażowanie i efektywność pracy na rzecz rozwoju firmy w ramach projektu jubileuszowego P20 - Piękni Dwudziestoletni."
AML Junior Analyst

Citibank International

wrzesień 2010 - listopad 2010 (przez 3 miesiące)
Analiza zachowań transakcyjnych klientów bankowości korporacyjnej i detalicznej Regionu EMEA pod kątem prania pieniędzy w oparciu o ustalone procedury.

Zgłaszanie do przełożonych nietypowych zachowań klientów mogących mieć związek z praniem pieniędzy.

Stałe pogłębianie swojej wiedzy w zakresie procesów prania pieniędzy.
Specjalista ds. e-marketingu

Biuro Projektowe Erecta 2

grudzień 2009 - sierpień 2012 (przez 2 lata i 9 miesięcy)
Optymalizacja, projektowanie, aktualizowanie i pozycjonowanie witryny internetowej firmy,
projektowanie i optymalizacja kampanii CPC Google Adwords,
współpraca z przedstawicielami portali i katalogów promujących firmy, współpraca, nadzorowanie i utrzymywanie kontaktów z agencjami interaktywnymi, zakładami poligraficznymi
Wolontariat

Agencja Joytown

listopad 2009 - listopad 2009 (przez 1 miesiąc)
Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom eventu, szeroko pojęta animacja kultury, sprawne zarządzanie tłumem.

Referencje od Sales Managera Adama Lisa:

W obliczu wymienionych zadań Pan Jarosław wykazał się dużą dozą elastyczności i odpowiedzialności, a także umiejętnością pracy zespołowej oraz samodzielnością w podejmowaniu decyzji.
praktykant, praca na zlecenie

Bank Pekao S.A.

listopad 2009 - maj 2010 (przez 7 miesięcy)
Departament Kredytów Konsumpcyjnych, Centrala Banku

Referencje wystawione przez Dyrektora Operacyjnego Piotra Gołębia:

Pan Jarosław sumiennie i skrupulatnie wywiązywał się z powierzonych zadań, wykorzystując przy tym posiadaną wiedzę na temat banku, umiejętności obsługo komputera oraz znajomość języka angielskiego. Podczas praktyki zaprezentował się jako współpracownik godny zaufania, charakteryzujący się wysoką kulturą osobistą i umiejętnością pracy w zespole.
przedstawiciel

FSM POLSKA

wrzesień 2007 - grudzień 2007 (przez 4 miesiące)
poszukiwanie nowych klientów, spotkania z klientem, śledzenie i analiza aktualnych produktów i ofert banków, funduszy inwestycyjnych
pracownik

Sequence sp. z o. o.

lipiec 2007 - lipiec 2008 (przez 1 rok i 1 miesiąc)
digitalizacja danych przy użyciu narzędzi biurowych, pakietu Office, praca dorywcza, weekendowa
przedstawiciel

Professional Finance

grudzień 2006 - wrzesień 2007 (przez 10 miesięcy)
poszukiwanie nowych klientów, bezpośredni kontakt z klientem, śledzenie i analiza aktualnych ofert banków, funduszy, przeprowadzanie prostych analiz potrzeb klientów

Edukacja

User Experience Design, studia podyplomowe

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

od październik 2014
Marketing Internetowy, studia podyplomowe

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

październik 2011 - czerwiec 2013 (przez 1 rok i 9 miesięcy)
Zarządzanie, magisterskie

Uniwersytet Warszawski

październik 2006 - październik 2011 (przez 5 lat i 1 miesiąc)

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media » E-marketing/SEM/SEO

Internet/e-Commerce/Nowe media » Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe

IT - Rozwój oprogramowania » Zarządzanie projektem

Języki

Angielski

biegły

Niemiecki

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

- Prince 2 Foundation
- Zarządzanie Projektami - czyli jak to wszystko ogarnąć - 2 dniowe szkolenie organizowane przez firmę Innowa,
- Tajemnice E-Biznesu,
- Tajemnice Pozycjonera (SEO),
- Uczestnik szkoleń z e-marketingu i e-biznesu w ramach projektu unijnego Efirma.org.pl,
- Uczestnik cyklicznych konferencji SEM Camp,
- Wiele kursów internetowych, e-mailowych o tematyce SEO, SEM, SMO
- Uczestnik webinariów o tematyce ebiznesu, marketingu
- Uczestnik 2 dniowej konferencji Social Media Standard 2012
- Uczestnik 2 dniowej konferencji 2k12 Internet Standard, "W poszukiwaniu źródeł wzrostu"
- Uczestnik cyklicznych konferencji/spotkań "Czwartki z Social Media"
- Uczestnik konferencji/spotkań 4P organizowanych przez Google Polska
- Szkolenie sprzedażowe organizowane przez firmę Innowa, 2 dniowe
- NLP Practitioner,
- Prawo jazdy kategoria B.

Organizacje

Samorząd Studentów Wydziału Zarządzania UW
Komisja Stypendialna Wydziału Zarządzania UW

Hobby

e-biznes, e-marketing, ux, social media, gra na gitarze, podróże, narty

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 97    (11 plusów)

Zobacz szczegóły »