Jarosław Kacprzak

Partnerstwo opierające się na dialogu, konstruktywnej idei, przejrzystości i szacunku przyczynia się do harmonijnego rozwoju każdej ze stron.
Katowice, śląskie

Umiejętności

Angielski Event Management zarządzanie marketingiem Social Media Strategic Communications

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Future Processing
PR Manager
Zakres obowiązków:
1. public relations, w tym media relations,
2. współpraca z uczelniami wyższymi,
3. content marketing,
4. social media,
5. do listopada 2013 r., także odpowiedzialność za wizerunek eventów FP: Deadline24, WUD Silesia, DPTO, FDD, Quality Excites,
6. akcje specjalne, np. http://bit.ly/odwrócona_okłada_Dziennik_Zachodni,
7. employer branding,
Logo
Współpraca
Nagrody
2010 – udział jako ekspert w pracach grupy roboczej e-usługi w ramach Zespołu ds. Wdrażania i Monitoringu Strategi Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Śląskiego,
2009 – współpracowałem z agencją Imago PR, która za działania antykryzysowe dla firmy Profi otrzymała statuetkę Złotego Spinacza.
Politechnika Ślaska
główny specjalista ds. promocji
Politechnika Śląska
Obecne obowiązki to:
- promocja Politechniki Śląskiej w Internecie [wydarzenia, publikacje on-line, serwisy www Politechniki Śląskiej, interaktywne przedsięwzięcia jak YouTube, Facebook, reklama kontekstowa],
- wydawanie newslettera Politechniki Śląskiej i przygotowywanie informacji prasowych dla rzecznika,
- zarządzanie stroną www Politechniki Śląskiej i koordynacja witryn całej uczelni oraz jednostek [w tym modernizacja serwisu rekrutacja.polsl.pl],
- realizacją takich wydarzeń [na poziomie całej uczelni] jak:
- Śląska Noc Naukowców,
- Konsorcjum Śląskich Uczelni,
- projekty międzynarodowe,
- promocja w Internecie,
Politechnika Ślaska
Kierownik Działu Promocji
Politechnika Śląska
- opracowanie katalogu działań promocyjnych oraz public relations,
- stworzenie systemu obiegu informacji na uczelni do celów promocyjnych,
- realizacja projektów międzynarodowych,
- zarządzanie zespołem wdrażającym nową witrynę www dla uczelni,
- kreowanie wydarzeń,
- dbanie o wizerunek firmy w portalach społecznościowych,
- marketing w Internecie,
Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego
główny inspektor ds. promocji i monitoringu
- promocja projektu SEKAP,
- współpraca z 40 partnerami projektu w celu jego promocji,
- media relations,
- wdrożenie i zarządzanie witryną www,
- udział jako ekspert w Strategia Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego "Śląskie mocne informacją",
- lobbing w sprawie rozwiązań promujących budowę społeczeństwa informacyjnego.
Grupa Gumułka
Asystent ds. public relations Kancelarii Prawa Finansowego Grupa Gumułka w Katowicach
Opracowanie planu działań PR, realizacja eventów, redakcja wydawnictwa dla klientów oraz pracowników, prace nad wdrożeniem i zarządaniem strony www.
Logo
Dział Promocji NOSPR
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach
Specjalista ds. promocji Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. Główne zadania:
- zarządzanie projektami międzynarodowymi: Pociąg do muzyki Kilara z Wojciechem Kilarem [Polska-Ukraina] oraz Muzyczna Podróż Morska z Jerzym Maksymiukiem [Polska-Łotwa-Estonia-Finlandia],
- wdrożenie nowej strony internetowej i zarządzanie jej treścią,
- wprowadzenie nowej corporate identity,
- pierwsza w Polsce aukcja internetowa abonamentów NOSPR,
- promocja NOSPR w Ameryce Południowej,
- nadzór nad wydawnictwami firmowymi,
- współpraca z mediami,
NIEZALEZNY KONSULTANT
niezależny konsultant
Niezależny konsultant
Opracowywanie strategi, w tym wprowadzenia telewizji kablowej na rynek miast GOP województwa śląskiego.
Radio eM
copywriter
Opracowywanie reklam i akcji promocyjnych wg. briefu dostarczanych przez klientów.
WPKiW S.A.
Dział Promocji WPKiW S.A.
06.2002 – 08.2003 – gł. specjalista działu promocji, biuro prasowe Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie.
Główne zadania:
- I Ogólnopolski Zimowy Konkurs Lepienia Rzeczy Dziwnych ze Śniegu
- nadzór nad wydawnictwami firmowymi
- współpraca z mediami
04.2002 – rzecznik prasowy WPKiW w Chorzowie
05.2001 – gł. specjalista ds. public relations WPKiW w Chorzowie. Główne zadania:
- pierwsze w Polsce publiczne ważenie słoni oraz nosorożców
- nadzór nad wydawnictwami firmowymi
- współpraca z mediami.
Logo
Zastępca dyrektora a następnie dyrektor ds. marketingu.
Edelhoff sp. z o.o.
Promocja działalności spółki, promocja marki, wprowadzenie jej na rynek, CSR.
ING Bank Śląski SA
copywriter
Współpraca z Bankiem Śląskim przy opracowywaniu materiałów reklamowych
Logo
copywriter
Radio Flash, później także Radio Planeta FM, Radio Delta i Flash Opole.
Tworzenie scenariuszy reklam radiowych zgodnie z briefem dostarczonym przez klienta.

Szkolenia i kursy

2002 – udział w seminarium „Funkcje komunikacji społecznej”
2000/2001 – studia podyplomowe public relations w Szkole Przedsiębiorczości Akademii Ekonomicznej w Krakowie [obrona pracy w toku],
10.2001 – szkolenie „System zarządzania jakością wg normy ISO 9000:2000”
1999 – studium „Komunikacja interpersonalna i negocjacje” Fundacji dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
09.1999 – udział w konferencji nt. rolnictwa ekologicznego organizowanej przez FAO w Bari we Włoszech
1999 – uzyskanie tytułu magistra nauk politycznych na Uniwersytecie Śląskiem
1998 – ukończony kurs Trening Trenerów organizowany przez Fundację im. Friedricha Eberta oraz Uniwersytet Rutgers [USA].

Edukacja

Logo
nauki polityczne, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Podróże do ciekawych miejsc na świecie. W 1998 r. zorganizowałem wyprawę trekkingową do Mongolii i Chin, w 1999 r. do Syrii, w 2001 r. na Saharę Zachodnią i do Maroka. W 1997 r. uczestniczyłem w spływie katamaranowym w Rosji za kołem podbiegunowym. Od 1997 r. do 2002 uprawiałem japońską sztukę walki aikido.

Organizacje

1994 – do dzisiaj - członkostwo w Polskim Klubie Ekologicznym

Inne

2010 – udział jako ekspert w pracach grupy roboczej e-usługi w ramach Zespołu ds. Wdrażania i Monitoringu Strategi Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Śląskiego,
2009 – współpracowałem z agencją Imago PR, która za działania antykryzysowe dla firmy Profi otrzymała statuetkę Złotego Spinacza.
1994-1995 – współtworzyłem Kwartalnik Literacki Ariergarda. Oprócz pracy dziennikarskiej współpracowałem w zakresie promocji czasopisma.
1990 – licealna nagroda za indywidualność i zainteresowanie literaturą

Grupy

28 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Future Processing
Future Processing
Future Processing to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna działająca na globalnym rynku oprogramowania. Jesteśmy zespołem wysokiej klasy specjalistów, posiadających wiedzę i doświadczenie
I n f . r o w e r o w a
I n f . r o w e r o w a
Rower jako środek lokomocji - grupa dla osób, które poruszają się rowerem po mieście lub okolicy - oraz dla tych, którzy to umożliwiają. Inne tematy, niż w grupach "Turystyka rowerowa" or
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Informatyka w administracji
Informatyka w administracji
Informatyka w instytucjach sektora publicznego
IT Katowice
IT Katowice
Grupa profesjonalistów IT związanych z regionem katowickim.
Java
Java
SE, EE, ME, co kto lubi...
komunikacja online
komunikacja online
Grupa poświęcona szeroko rozumianej komunikacji przez Internet z naciskiem na praktyczne wykorzystanie technologii transmisji online.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów