Jarosław Grabowski

VP Media Product, Grupa Wirtualna Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

• Budowanie i zarządzanie zespołami sprzedaży • Budowanie struktur i procesów sprzedażowych • Nadzór nad procesami jakości • Doświadczenie we wdrażaniu nowych produktów Manager sprzedaży (B2B, D2D) w koncernach z branży telekomunikacyjnej, telewizyjnej, energetycznej (gaz).

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wirtualna Polska Media
VP Media Product
- strategia produktu mediowego
- zarządzanie portfolio produktów
- tworzenie i zakup treści
- organizacja pracy redakcji, wydawców, menedżerów produktu
- rozwój kanałów dystrybucji treści oraz źródeł ruchu
- rozwój platform do zarządzania treścią
- rozwój oferty reklamowej oraz e-commerce wraz z dz. sprzedaży
- zarządzanie budżetem
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Portalu
- Odpowiedzialność za największe przedsięwzięcie Grupy Onet - portal Onet.pl oraz kilka brandów uzupełniających portfolio grupy, min. Plejada.pl, PC Lab

- Opracowywanie strategii rozwoju, budżetów i biznes planów nowych przedsięwzięć.
- Nadzór nad rozwojem produktów na różnych platformach technologicznych: web sites, video, mobile.
- Koordynacja i nadzór nad strategią programową, organizacją redakcji, zakupami i produkcją kontentu (teksty, zdjęcia, video).
- Koordynacja rozwoju platform i produktów dla użytkowników.
- Ścisła współpraca z działami sprzedaży, marketingu, IT, HR, R&D, Finansowym.
- Członkostwo w radzie dyrektorów.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Sektora Hobby i Wiedza
- Bezpośredni nadzór nad serwisami tematycznymi z zakresu: sport, motoryzacja, turystyka, wiedza i edukacja, serwisy regionalne.
- opracowywanie strategii i koncepcji rozwoju, budżetowanie, dobór partnerów, wykonawców.
- ścisła współpraca z działem sprzedaży, dywersyfikacja kanałów i źródeł przychodów, rozwój produktów reklamowych i aktywności e-commerce.
- nadzór nad prowadzeniem projektów,
- business development
SUPERMEDIA Interactive Sp. z o.o
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu
Nadzór nad kluczowymi projektami inwestycyjnymi (Premium SMS). Negocjacje z kluczowymi klientami. Organizacja i rekrutacja zespołu ds. projektów wewnętrznych – obsługujących mediowy holding należący do właściciela spółki.
Supermedia Sp. z o.o.
Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu
Zarządzanie spółką (ok. 75 etatowych pracowników), planowanie, budżetowanie oraz inwestycje, kontakty z właścicielami, wyznaczanie strategii rozwoju, negocjacje z kluczowymi dostawcami, nadzorowanie kluczowych projektów, rekrutacja na wyższe stanowiska.
Supermedia Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Rozwoju, Członek Zarządu
Nadzorowanie kluczowych projektów, w tym budowa Agencji Interaktywnej, analizy rynku i raporty dla Właścicieli pod kątem wprowadzania nowych usług, bezpośredni nadzór nad Działem Marketingu i Sprzedaży.
Supermedia Sp. z o.o.
Dyrektor. Ds. Marketingu
Opracowywanie planów marketingowych, kontrola budżetu marketingowego, kontakty z mediami.
Logo
kolejno - Specjalista ds marketingu, Kierownik dz. Marketingu, Dyrektor. Ds. Marketingu
ZPR Express Sp. z o.o.
Opracowywanie planów marketingowych, kontrola budżetu marketingowego, kontakty z mediami.

Szkolenia i kursy

•Odbyte szkolenia z zakresu: Zarządzania Zespołem, Zarządzania Działem Sprzedaży, Negocjaci Handlowych, Budowy Planu Marektingowego, Podstaw Księgowości Zarządczej, Prezentacji Handlowych, Motywacji i Przywództwa, Prowadzenia Projektów
•Ukończone szkolenie Advanced Certificate in Marketing
•Prowadzone prelekcje z zakresu: Marketingu Internetowego, Budowy Portali Korporacyjnych, Sposobów Dostępu do Internetu, Zaawansowanych Usług Hostingowych

Edukacja

Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk politycznych, kierunek Nauki Polityczne, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

nowe technologie, sport (+ paintball i nurkowanie;), survival, historia

Inne

żonaty, 2 dzieci (mały rozrabiaka i córusia tatusia)

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AdGames
AdGames
AdGames - miejsce wymiany informacji na temat możliwości reklamowych gier i otoczenia gier.
MAGAZYN FUTBOL Fachowcy dla Znawców
MAGAZYN FUTBOL Fachowcy dla Znawców
Grupa czytelników i twórców MAGAZYNU FUTBOL
Wynagrodzenia
Wynagrodzenia
Ile można zarobić na wybranym stanowisku, jak płacą w firmie Y ? Grupa ma na celu wymianę doświadczeń w wynagrodzeń