Jarek Uczkiewicz

E-Commerce, Internet, Digital Marketing, Kolej, Transport, Finanse oraz MTB
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing E-commerce Google Adwords Google Analytics Internet Marketing Marketing Mobilny Negocjacje Reklama online Bieganie Zarządzanie zespołem Sprzedaż transport kolejowy Gemius Traffic media społecznościowe Mobilny Internet umowy handlowe Axure RP serwisy internetowe Serwisy WWW mtb Kolej

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Best Sport Sp. z o.o.
Dyrektor ds rozwoju sprzedazy internetowej
Wprowadzenie i realizacja działań e-commerce: budowa nowych witryn sprzedażowych, integracje, działania promocyjne, afiliacje, analityka sprzedaży i inne.

Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu e c-commerce.
Wirtualna Polska Media
Senior Project Manger
Realizacja projektów digital oraz mix o wartości kilku mln zł dla kluczowych Klientów: Intel, BRW, Żywiec, Porta, Energa i inni.
PKP Polskie Linie Kolejowe SA
Zastępca Dyrektora
Zarządzanie pracą ponad 50 osobowego Biura: m.in. tworzenie strategii TSI PRM, raportowanie do Członków Zarządu, tworzenie budżetu Biura i realizacja, projekty pro-pasażerskie cyfrowe.
PKP Intercity S.A.
Dyrektor Biura
Dyrektor Biura Kanałów Zdalnych
Pomysłodawca, twórca koncepcji oraz organizator pracy Biura odpowiedzialnego za
działania e-commerce, sprzedaż usług PKP Intercity oraz projekty internetowe
Spółki.
Nadzór nad pracą Biura oraz zatrudnionymi pracownikami pod kątem działania
Biura oraz realizacji zadań i celów.
Wprowadzenie aplikacji mobilnej IC Mobile Navigator z modułem sprzedaży
biletów kolejowych PKP Intercity
Wprowadzenie połączeń PKP Intercity na mapy google (jako pierwszy kraj z tzw.
Europy Środkowo – Wschodniej w UE) – współpraca z polskim oraz niemieckim
oddziałem Google
Wprowadzenie nowej wersji witryny internetowej PKP Intercity
Wdrożenie nowej wersji serwisu infopasazer.intercity.pl
Współautor nowej koncepcji nowego modułu sprzedaży biletów PKP Intercity w
kanałach zdalnych: www, mobile, biletomaty.
Udział we wprowadzeniu nowej kategorii pociągu EIP (Pendolino) w kanałach
sprzedaży oraz Internecie
Udział w sztabie kryzysowym podczas kryzysów na kolei jako reprezentant PKP
Intercity SA
Udział we wdrożeniu RMS (Renevue Management System) w PKP Intercity SA
Współpraca z partnerami komercyjnymi: SkyCash, Astarium, GoEuro, Kupbilet itd.
Centrala PKP SA
Dyrektor Projektu
Odpowiedzialny za pracę kilkuosobowego Zespołu ds. Internetu w PKP S.A.
Koordynowanie polityki i obecności w Internecie Spółek z Grupy PKP w odniesieniu
do witryn internetowych, aplikacji mobilnych oraz mediów społecznościowych.
Współtwórca nowej wersji serwisu (ponad 1,6 mln uu miesięcznie) rozklad-pkp.pl ze
szczególnym uwzględnieniem jej wersji mobilnej (uruchomienie w kwietniu 2014)
od koncepcji po realizację, testy oraz wersje mobilne.
Odpowiedzialny za tworzenie, koordynowanie oraz nadzór działalności PKP S.A. w
Internecie: tworzenie i aktualizacja korporacyjnych witryn internetowych PKP S.A.:
pkpsa.pl, pkp.pl, m.pkpsa.pl, m.pkp.pl, twojakolej.pl – od koncepcji ich
funkcjonowania do uruchomienia i nadzoru nad bieżącą aktualizacją.
Twórca witryny specjalnej: wczasiestrajku.pl – od koncepcji jej funkcjonowania
poprzez realizację oraz aktualizację na zasadzie „newsroomu” podczas akcji
protestacyjnych na kolei.
Tworzenie założeń oraz koordynowanie informacyjnych akcji specjalnych
wp.pl
Koordynator projektów sprzedażowych - akcje specjalne
Odpowiedzialny za realizację akcji specjalnych w portalu dla Klientów
zewnętrznych poprzez tworzenie i realizację witryn i projektów dedykowanych:
opracowywanie założeń, wdrażanie, koordynowanie powstawania projektów
specjalnych w tym kampanii marketingowych oraz ich realizacja.
Najważniejsze projekty realizowane dla: Carlsberg Polska (Euro 2012), Narodowy
Bank Polski, Grupa Żywiec, Winkhaus, Asus. Grupa Orange.
Skarbiec TFI
Starszy Specjalista
Odpowiedzialny za serwis internetowy (aktualizacja i przygotowanie nowej jego
wersji) skarbiec.pl, planowanie i prowadzenie działań promocyjnych oraz public
relations on-line, opracowanie analiz i strategii działań w Internecie.
Organizacja akcji specjalnych w Internecie (np. Liga Skarbca)
Koordynowanie obecności w mediach społecznościowych
Narodowy Bank Polski
Starszy Specjalista (Zastępca Szefa Wydziału)
Realizacja i tworzenie kampanii promocyjnych: m.in. planowanie, negocjacje i zakup
mediów on-line (roczny budżet: około 2 000 000 złotych) serwisu NBPortal.pl i
www.nbp.pl
Organizacja imprez masowych (m.in. główny organizator i koordynator Dni
Otwartych NBP 2006-2007 – impreza dla ponad 12 000 gości i 350 pracowników),
targów, konferencji oraz podobnych wydarzeń.
Współpraca z europejskimi bankami centralnymi oraz Europejskim Bankiem
Centralnym w zakresie działań promocyjnych, euro oraz organizacji Dni Otwartych
w EBC.
Koordynator projektów marketingowych NBP: promocja monet i banknotu
kolekcjonerskiego, promocja projektów edukacyjnych NBP itp.
Koordynowanie zamówień projektów graficznych tradycyjnych i do publikacji w
Internecie, autopromocja, współpraca media-relations z dziennikarzami, sponsoring i
patronaty medialne.
Współorganizator projektów medialnych: „Złoty dla zuchwałych” (TVN), „Motel w
pół drogi” (Polskie Radio S.A.) – współtwórca witryn internetowych oraz
materiałów promocyjnych.
Planowanie, zamawianie i przeprowadzanie badań marketingowych (ze szczególnym
uwzględnieniem badań on-line) dotyczących serwisów internetowych oraz działań
ATL.
Prace związane z obecnością NBP w Internecie: analizy, badania, optymalizacja
serwisów pod katem SEO.
Tworzenie tekstów do NBPortal.pl oraz materiałów do promocji on-line.
Organizowanie szkoleń i ich prowadzenie (na temat marketingu internetowego),
tworzenie prezentacji.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwa firmę zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia
Fundacja "Opoka"
Dyrektor ds marketingu, Członek Zarządu
Dyrektor ds. marketingu i rozwoju (od 06.1999), Członek Zarządu (od 03.2000
do 03.2005)
Jako członek zarządu odpowiedzialny za finansowanie Fundacji, przepływ środków
finansowych, budżetowanie, umowy i negocjacje.
Współtwórca najpopularniejszego serwisu internetowego związanego z religią:
www.opoka.org.pl.
Pomysłodawca i współtwórca wyszukiwarki godzin mszy w serwisie internetowym
oraz poprzez telefony komórkowe serwisu www.opoka.org.pl
Wprowadzanie i koordynowanie nowych projektów internetowych: m.in. bazy
danych, serwis wap, prace integratora SMS, podpisy cyfrowe oraz współpraca z
firmami: Cisco Systems, PTK Centertel, PTC, Microsoft, Signet, onet.pl, wp.pl i
inne.
Realizacja umów sponsorskich z TP S.A., PKN Orlen S.A. , OPTIMUS S.A. ,
Bank Pekao S.A., Opoczno S.A. (łącznie na kwotę ponad 3 mln. zł netto).
Promocja serwisu (działania ATL i BTL): planowanie i realizacja kampanii
promocyjnych.
Projektowanie i realizacja działań Public Relations.
Prace redakcyjne: tworzenie i tłumaczenie tekstów.
Organizowanie i prowadzenie szkoleń i prezentacji.
Koordynator i twórca dwóch projektów internetowych finansowanych ze środków
PHARE -na stworzenie i rozwój działów internetowych (prace redakcyjne, promocja,
raportowanie)
Logo
Account Executive
Agencja reaklamowa Marcom/OgilvyOne
współpraca z klientami z zakresu BTL: Egmont Polska, Winiary, Rzeczpospolita, Unilever
Logo
Handlowiec
Agencja Wydawnicza BOSS
Pracownik działu promocji i sprzedaży odpowiedzialny za wybrane tytuły branżowe

Szkolenia i kursy

Język angielski i niemiecki w mowie i w piśmie
Ukończone kursy:
„BIP – ustawa o informacji publicznej”, 2013
„Aplikacje mobilne”, 2013
„Aplikacje mobilne – kurs zaawansowany), grudzień 2014
„PR w praktyce”, 2012, 80 godzinny kurs stacjonarny (weekendy) współfinansowany ze środków unijnych
„International negotiations” (rok 2006, Bundesbank)
„Efficiency in Conflict Resolution and Mediation” (2007, oba organizowane przez Bundesbank w jęz. angielskim i prowadzone przez zawodowego negocjatora i mediatora Robert J. Weibela)
„OMD Media School cz. I” (2007, planowanie kampanii oraz zakup mediów)
„OMD Media School cz. II” (2008, tworzenie kampanii marketingowych)
„Wprowadzenie do Unii Europejskiej” (2007, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej)
„E-marketing-Trendy” (2007, Sun Solutions - dr Grzegorz Mazurek)
„Język niemiecki z elementami języka angielskiego w pracy zawodowej” (2005, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej)
Power Point (2005 i 2006 - dwa kursy, NBP)
MS Project (2006 - dwa kursy, NBP)
Prowadzenie szkoleń na temat marketingu w Internecie
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu wykorzystywania systemów zarzadzania treścią serwisów internetowych
Bardzo dobra obsługa komputera, aplikacji internetowych, urządzeń mobilnych.
Prawo jazdy kat. B

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja

Zainteresowania

Zainteresowania: ekonomia, gospodarka, sport (organizator zawodów sportowych; czynnie: wyścigi MTB (ponad 60 startów), piłka nożna, squash, biegi długodystansowe – rek. życ. 10 km: 36:11), muzyka, IT, biznes i finanse.
Brązowy medalista Mistrzostw Europy Banków Centralnych w biegach przełajowych 10 km, Frankfurt 2006
Nagroda Rektora Krzysztofa Pawłowskiego za prace na rzecz WSB-NLU.
Stypendium naukowe na II roku studiów w WSB-NLU

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Facebooketing
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
INDOOR  CYCLING
INDOOR CYCLING
Grupa dla wszystkich kochających zajęcia fitness na rowerach treningowych i jazdę do dobrej muzyki. Schwinn; Spinning; Tomahawk, etc.