Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Quality Control / Quality Engineer
Toyota Boshoku Aisin Poland Sp. z o.o.
• wprowadzanie nowych projektów/zmian technologiczno - jakościowych w
procesach produkcyjnych (OEM Toyota)
• współudział oraz support w działaniach R&D(Research&Development)
• opracowywanie dokumentacji jakościowej i projektowej
• planowanie jakości,wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie systemów
jakości
• Kaizen – ciągłe doskonalenie jakości / procesów produkcyjnych
• zapewnianie jakości u klienta, orientacja i reagowanie na potrzeby klienta
• kontrola jakości dostawców / rozwój jakościowy dostawców,
• meetingi jakościowe z klientami i dostawcami(Europa/Azja), rozwiązywanie
problemów jakościowych,
• opracowywanie dokumentacji PPAP/SQAM(Toyota) do zatwierdzeń klienckich oraz zatwierdzanie dokumentacji PPAP/SQAM ze strony dostawców,
• przeprowadzanie i dokumentowanie auditów wewn. wg. norm ISO/TS
16949, ISO 14001, VDA 6.3
procesach produkcyjnych (OEM Toyota)
• współudział oraz support w działaniach R&D(Research&Development)
• opracowywanie dokumentacji jakościowej i projektowej
• planowanie jakości,wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie systemów
jakości
• Kaizen – ciągłe doskonalenie jakości / procesów produkcyjnych
• zapewnianie jakości u klienta, orientacja i reagowanie na potrzeby klienta
• kontrola jakości dostawców / rozwój jakościowy dostawców,
• meetingi jakościowe z klientami i dostawcami(Europa/Azja), rozwiązywanie
problemów jakościowych,
• opracowywanie dokumentacji PPAP/SQAM(Toyota) do zatwierdzeń klienckich oraz zatwierdzanie dokumentacji PPAP/SQAM ze strony dostawców,
• przeprowadzanie i dokumentowanie auditów wewn. wg. norm ISO/TS
16949, ISO 14001, VDA 6.3
Customer Service Expert / Kierownik zespołu / Specjalista d/s zachowania jakości / Technolog
04.2004 – 03.2012 :
Ekspert ds. Produktu/Obsługi Klienta (Dział Product Management/Obsługi Klienta)
• obsługa klienta: prowadzenie korespondencji, monitoring poziomu jakości u kluczowych klientów, wdrażanie zmian w produkcie wg nowych wymagań jakościowych klienta(OEM Daimler, BMW, Porsche, Opel, Renault)
• obsługa reklamacji: meetingi jakościowe u klientów(Europa Zach,Płd. i Wsch.) prowadzenie analiz poreklamacyjnych - Raporty 8D, LOP (List of Open Points), PSM (Problem Solving Methodology),rejestr SAP, koordynacja działań korygująco-zapobiegawczych, statystyki, rozliczanie faktur .
• prowadzenie bieżącej dokumentacji technologicznej (instrukcje pracy, wizualizacja poziomu jakości u klienta, katalogi wzorców, FMEA, Control Plan)
10.2003 – 04.2004 :
Kierownik Produktu (Dział Product Management)
• zarządzanie zespołem PM, monitoring reklamacji i potrzeb klientów, uczestnictwo w nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i procesów jakościowych
• obsługa klienta: prowadzenie korespondencji, monitoring poziomu jakości u poszczególnych klientów, wdrażanie zmian w produkcie wg nowych wymagań jakościowych klienta
• obsługa reklamacji: prowadzenie analiz poreklamacyjnych - Raporty 8D, LOP (List of Open Points), PSM (Problem Solving Methodology), koordynacja działań korygująco-zapobiegawczych
• prowadzenie bieżącej dokumentacji technologicznej (instrukcje pracy, wizualizacja poziomu jakości u klienta, katalogi wzorców, FMEA, Control Plan)
02.2002 – 09.2003 :
Specjalista (Dział Głównego Technologa)
• transfer technologii, wdrażanie zmian technologicznych
• prowadzenie bieżącej dokumentacji technologicznej
• SAP – tworzenie planów pracy, edycja zleceń produkcyjnych
• szkolenie personelu produkcyjnego
Ekspert ds. Produktu/Obsługi Klienta (Dział Product Management/Obsługi Klienta)
• obsługa klienta: prowadzenie korespondencji, monitoring poziomu jakości u kluczowych klientów, wdrażanie zmian w produkcie wg nowych wymagań jakościowych klienta(OEM Daimler, BMW, Porsche, Opel, Renault)
• obsługa reklamacji: meetingi jakościowe u klientów(Europa Zach,Płd. i Wsch.) prowadzenie analiz poreklamacyjnych - Raporty 8D, LOP (List of Open Points), PSM (Problem Solving Methodology),rejestr SAP, koordynacja działań korygująco-zapobiegawczych, statystyki, rozliczanie faktur .
• prowadzenie bieżącej dokumentacji technologicznej (instrukcje pracy, wizualizacja poziomu jakości u klienta, katalogi wzorców, FMEA, Control Plan)
10.2003 – 04.2004 :
Kierownik Produktu (Dział Product Management)
• zarządzanie zespołem PM, monitoring reklamacji i potrzeb klientów, uczestnictwo w nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i procesów jakościowych
• obsługa klienta: prowadzenie korespondencji, monitoring poziomu jakości u poszczególnych klientów, wdrażanie zmian w produkcie wg nowych wymagań jakościowych klienta
• obsługa reklamacji: prowadzenie analiz poreklamacyjnych - Raporty 8D, LOP (List of Open Points), PSM (Problem Solving Methodology), koordynacja działań korygująco-zapobiegawczych
• prowadzenie bieżącej dokumentacji technologicznej (instrukcje pracy, wizualizacja poziomu jakości u klienta, katalogi wzorców, FMEA, Control Plan)
02.2002 – 09.2003 :
Specjalista (Dział Głównego Technologa)
• transfer technologii, wdrażanie zmian technologicznych
• prowadzenie bieżącej dokumentacji technologicznej
• SAP – tworzenie planów pracy, edycja zleceń produkcyjnych
• szkolenie personelu produkcyjnego
współpracownik
wystawiono
Janusz prezentuje swoją osobą bardzo wysoki poziom umiejętności współpracy z klientem. Jego rzeczowe podejście do poruszanych tematów, głęboka znajomość produktu i procesów powoduje, ze staje się dla klienta cennym partnerem do rozmów. W moich kontaktach z Januszem najbardziej ceniłam jego profesjonalizm.
Szkolenia i kursy
•2017.04 Szkolenie(CSK Partner) : IMDS - International Material Data System , zasady pracy z bazą IMDS, certyfikat.
•2014.02 Szkolenie(PROQUAL) : Auditor procesu wg. VDA 6.3 - wyd.2010, certyfikat
•2013.11 Szkolenie(SANDURO Group): Psychologiczne i prawne aspekty patologii w środowisku pracy(mobbing)
• 2013.07 Szkolenie(TQM Soft): Wdrażanie wyrobów do produkcji seryjnej wg APQP oraz proces zatwierdzania części do produkcji wg PPAP, certyfikat.
• 2013.04 Seminarium(NOTIKA System) :
System Q-DAS do nadzoru jakości w zakresie SPC, MSA, rejestracja danych pomiarowych.Statystyczna ocena procesu produkcji przy wykorzystaniu pakietu programowego qs-STAT/Destra/procella(podstawy statystyki technicznej,programy Solara i qs-STAT, pakiet programowy Destra, rejestracja danych w programie procella) - certyfikat.
• 2013.02 Warsztat : Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami ISO/TS 16949:2009 oraz normy PN-EN ISO 14001:2005 – grupa doradcza QMC, certyfikat.
• 2012.08 Warsztat : ISO/TS 16949(System Zarządzania Jakością, Zarządzanie procesami Biznesowymi, ISO/TS 16949 – wymagania, Narzędzia Jakości : APQP,FMEA,PPAP,MSA,SPC,G8D, Metody i techniki doskonalenia).
• 2009 Techniki doskonalenia jakości FMEA, Control Plan
wprowadzenie do normy ISO/TS:16949
• Metody rozwiązywania problemów – PSM (Problem Solving
Methodology)
• Analiza Pareto, Burza mózgów, diagram Ishikawy
• Podstawy LEAN
• FMEA- szkolenie podstawowe
• Szkolenie z polityki jakości firmy Bader Polska
• Prawo ochrony środowiska w firmie Bader Polska
• 2004.06 – 2007.03 Kompleksowy program rozwoju umiejętności biznesowych (cykl szkoleń prowadzonych przez firmę FPL Sp. z o.o., Łódź: efektywność pracy Product Managera, umiejętność komunikowania się, efektywne negocjacje, zarządzanie zaangażowaniem, rozwijanie kreatywności, asertywność, zarządzanie własnymi emocjami ,zarządzanie zespołem)
• Wymagania specyfikacji technicznej ISO/TS 16949 (System Konsulting, Warszawa)
• 2003.05/07 Zarządzanie jakością (OTREK Centrum Kształcenia Menedżerów i Konsultingu Sp. z o.o., Wrocław)
• 2002.09/10 Trening dla trenerów (OTREK Centrum Kształcenia Menedżerów i Konsultingu Sp. z o.o., Wrocław)
•2014.02 Szkolenie(PROQUAL) : Auditor procesu wg. VDA 6.3 - wyd.2010, certyfikat
•2013.11 Szkolenie(SANDURO Group): Psychologiczne i prawne aspekty patologii w środowisku pracy(mobbing)
• 2013.07 Szkolenie(TQM Soft): Wdrażanie wyrobów do produkcji seryjnej wg APQP oraz proces zatwierdzania części do produkcji wg PPAP, certyfikat.
• 2013.04 Seminarium(NOTIKA System) :
System Q-DAS do nadzoru jakości w zakresie SPC, MSA, rejestracja danych pomiarowych.Statystyczna ocena procesu produkcji przy wykorzystaniu pakietu programowego qs-STAT/Destra/procella(podstawy statystyki technicznej,programy Solara i qs-STAT, pakiet programowy Destra, rejestracja danych w programie procella) - certyfikat.
• 2013.02 Warsztat : Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami ISO/TS 16949:2009 oraz normy PN-EN ISO 14001:2005 – grupa doradcza QMC, certyfikat.
• 2012.08 Warsztat : ISO/TS 16949(System Zarządzania Jakością, Zarządzanie procesami Biznesowymi, ISO/TS 16949 – wymagania, Narzędzia Jakości : APQP,FMEA,PPAP,MSA,SPC,G8D, Metody i techniki doskonalenia).
• 2009 Techniki doskonalenia jakości FMEA, Control Plan
wprowadzenie do normy ISO/TS:16949
• Metody rozwiązywania problemów – PSM (Problem Solving
Methodology)
• Analiza Pareto, Burza mózgów, diagram Ishikawy
• Podstawy LEAN
• FMEA- szkolenie podstawowe
• Szkolenie z polityki jakości firmy Bader Polska
• Prawo ochrony środowiska w firmie Bader Polska
• 2004.06 – 2007.03 Kompleksowy program rozwoju umiejętności biznesowych (cykl szkoleń prowadzonych przez firmę FPL Sp. z o.o., Łódź: efektywność pracy Product Managera, umiejętność komunikowania się, efektywne negocjacje, zarządzanie zaangażowaniem, rozwijanie kreatywności, asertywność, zarządzanie własnymi emocjami ,zarządzanie zespołem)
• Wymagania specyfikacji technicznej ISO/TS 16949 (System Konsulting, Warszawa)
• 2003.05/07 Zarządzanie jakością (OTREK Centrum Kształcenia Menedżerów i Konsultingu Sp. z o.o., Wrocław)
• 2002.09/10 Trening dla trenerów (OTREK Centrum Kształcenia Menedżerów i Konsultingu Sp. z o.o., Wrocław)
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
• Podróże, pływanie, jazda rowerem(cross), fotografowanie, nowe technologie,
Inne
• Ponad 20-sto letnia znajomość zakresu zarządzania jakością, mechanizmów sterowania jakością, w tym dotyczących normy IATF, ISO 9001, TS 16949 oraz ISO 14001.
• Znajomość i rozwinięte kontakty u kluczowych firm branży Automotive w Europie: Toyota, Lear, Eybl, Prevent, Boxmark, JC, CAR TRIM, Faurecia.
• Umocnione kompetencje : elastyczność, dyspozycyjność, dążność i wytrwałość w realizacji wytyczonych celów, wysoka samokontrola i sprawna organizacja pracy własnej, precyzja wykonywanych zadań, poszukiwanie nowych wyzwań, kreatywność.
• Znajomość i rozwinięte kontakty u kluczowych firm branży Automotive w Europie: Toyota, Lear, Eybl, Prevent, Boxmark, JC, CAR TRIM, Faurecia.
• Umocnione kompetencje : elastyczność, dyspozycyjność, dążność i wytrwałość w realizacji wytyczonych celów, wysoka samokontrola i sprawna organizacja pracy własnej, precyzja wykonywanych zadań, poszukiwanie nowych wyzwań, kreatywność.
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Branża motoryzacyjna
Nie wyobrażasz sobie pracy w branży innej niż motoryzacyjna? Jesteś człowiekiem motoryzacji: importerem, specjalistą, sprzedawcą, doradcą, dziennikarzem? Wszystko o Polskiej branży motoryzac
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Jakość w motoryzacji
Specyfika motoryzacji rodzi określone potrzeby w zakresie wiedzy i doświadczenia, które powinny posiadać osoby w niej pracujące. Zachęcamy do wymiany się nimi w zakresie grupy - Jakość w motoryzacji
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Mój Własny Biznes
Dla wszystkich, którzy marzą aby otworzyć swój własny biznes lub już go mają. Pomysły, porady itp.