Umiejętności
Prawo jazdy kat. A, B.
pakiet Office (Word, Excel, Access, PowerPoint)
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Group Leader
• zarządzanie określoną grupą Konsultantów IT i IT Supporterów;
• wyjaśnianie i opisywanie zadań oraz obowiązków członkom grupy;
• przedstawienie oraz opis podległemu zespołowi oczekiwań i wymagań klienta;
• nadzorowanie zespołu w zakresie przestrzegania procedur i zasad pracy;
• delegowanie i przyporządkowywanie zgłoszeń zgodnie z zakresem zadań grupy;
• organizowanie spotkań w celu omówienia wewnętrznych spraw zespołu oraz jakości pracy;
• pełnienie roli punktu kontaktu w zespole, zarządzanie komunikacją podczas rozwiązywania problemów;
• utrzymywanie równowagi w rozdzielaniu obowiązków pomiędzy członkami zespołu;
• uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez wyższe kierownictwo;
• dostarczanie niezbędnych informacji na temat zmian i aktualizacji w zakresie zadań i oczekiwań pracy zespołu;
• pomoc nowozatrudnionym pracownikom w rozwiązywaniu spraw i wdrażaniu do pracy w firmie;
• wymiana pomysłów i informacji między liderami innych zespołów;
• udział w rozwiązywaniu bardziej pilnych i złożonych problemów;
• weryfikowanie i kontrola otwartych zadań oraz decydowanie o trybie i sposobie ich rozwiązania;
• prowadzenie i przygotowanie szkoleń tematycznych przy przyjęciu nowych pracowników;
• motywowanie i inspirowanie członków grupy;
• wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonych;
• ciągłe monitorowanie i usprawnianie procesów biznesowych;
• przygotowywanie raportów z pracy zespołu;
• raportowanie o postępach pracy i zadaniach zespołu do wyższego kierownictwa;
• wyjaśnianie i opisywanie zadań oraz obowiązków członkom grupy;
• przedstawienie oraz opis podległemu zespołowi oczekiwań i wymagań klienta;
• nadzorowanie zespołu w zakresie przestrzegania procedur i zasad pracy;
• delegowanie i przyporządkowywanie zgłoszeń zgodnie z zakresem zadań grupy;
• organizowanie spotkań w celu omówienia wewnętrznych spraw zespołu oraz jakości pracy;
• pełnienie roli punktu kontaktu w zespole, zarządzanie komunikacją podczas rozwiązywania problemów;
• utrzymywanie równowagi w rozdzielaniu obowiązków pomiędzy członkami zespołu;
• uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez wyższe kierownictwo;
• dostarczanie niezbędnych informacji na temat zmian i aktualizacji w zakresie zadań i oczekiwań pracy zespołu;
• pomoc nowozatrudnionym pracownikom w rozwiązywaniu spraw i wdrażaniu do pracy w firmie;
• wymiana pomysłów i informacji między liderami innych zespołów;
• udział w rozwiązywaniu bardziej pilnych i złożonych problemów;
• weryfikowanie i kontrola otwartych zadań oraz decydowanie o trybie i sposobie ich rozwiązania;
• prowadzenie i przygotowanie szkoleń tematycznych przy przyjęciu nowych pracowników;
• motywowanie i inspirowanie członków grupy;
• wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonych;
• ciągłe monitorowanie i usprawnianie procesów biznesowych;
• przygotowywanie raportów z pracy zespołu;
• raportowanie o postępach pracy i zadaniach zespołu do wyższego kierownictwa;
IT Consultant
• rozwiązywanie zgłoszeń przekazanych przez systemy incydentów;
• wsparcie użytkowników w codziennej pracy sklepu;
• zarządzanie systemem sprzedażowym (inwentaryzacje, zarządzanie użytkownikami, korekcja stanów magazynowych);
• instalacja wymaganego oprogramowania na komputerach stacjonarnych oraz laptopach;
• obsługa i serwis urządzeń sprzedażowych;
• tworzenie i zarządzanie procedurami oraz dokumentacją działu IT;
• tworzenie i wypracowywanie wewnętrznych procesów IT;
• zarządzanie elementami wewnętrznej sieci internetowej po stronie sklepu;
• zarządzanie sprzętem oraz systemem multimedialnym stosowanym w sklepach Pandory;
• wyszukiwanie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie usterek sprzętowych oraz programistycznych;
• eskalacja poważniejszych problemów do drugiej oraz trzeciej linii wsparcia, a także do dostawców zewnętrznych;
• szkolenia i wyjazdy zagraniczne;
• wsparcie użytkowników w codziennej pracy sklepu;
• zarządzanie systemem sprzedażowym (inwentaryzacje, zarządzanie użytkownikami, korekcja stanów magazynowych);
• instalacja wymaganego oprogramowania na komputerach stacjonarnych oraz laptopach;
• obsługa i serwis urządzeń sprzedażowych;
• tworzenie i zarządzanie procedurami oraz dokumentacją działu IT;
• tworzenie i wypracowywanie wewnętrznych procesów IT;
• zarządzanie elementami wewnętrznej sieci internetowej po stronie sklepu;
• zarządzanie sprzętem oraz systemem multimedialnym stosowanym w sklepach Pandory;
• wyszukiwanie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie usterek sprzętowych oraz programistycznych;
• eskalacja poważniejszych problemów do drugiej oraz trzeciej linii wsparcia, a także do dostawców zewnętrznych;
• szkolenia i wyjazdy zagraniczne;
Specjalista ds. suportu informatycznego
• rejestracja zgłoszeń i incydentów w bazie danych;
• wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych;
• instalacja i konfiguracja stacji roboczych;
• instalacja wymaganego oprogramowania na komputerach stacjonarnych oraz laptopach;
• instalacja i konfiguracja maszyn wirtualnych;
• obsługa i serwis urządzeń biurowych;
• zarządzanie użytkownikami poprzez Active Directory;
• tworzenie i zarządzanie procedurami oraz dokumentacją działu IT;
• tworzenie i wypracowywanie wewnętrznych procesów IT;
• konfiguracja dostawców na platformie EDI;
• zarządzanie elementami wewnętrznej sieci intranetowej;
• tworzenie i zarządzanie użytkownikami korzystających z VPN;
• tworzenie i zarządzanie użytkownikami korzystających z BlackBerry;
• zarządzanie serwerem i aplikacją obiegu dokumentów księgowych;
• podstawowe zadania administratorskie na serwerach bazodanowych;
• przygotowywanie raportów i statystyk na podstawie dostarczonych danych;
• udział w projektach wdrożeniowych SAP FI oraz SAP MM;
• wyszukiwanie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie usterek sprzętowych oraz programistycznych;
• utrzymywanie kontaktów biznesowych z firmami zewnętrznymi;
• eskalacja poważniejszych problemów do drugiej oraz trzeciej linii wsparcia;
• wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych;
• instalacja i konfiguracja stacji roboczych;
• instalacja wymaganego oprogramowania na komputerach stacjonarnych oraz laptopach;
• instalacja i konfiguracja maszyn wirtualnych;
• obsługa i serwis urządzeń biurowych;
• zarządzanie użytkownikami poprzez Active Directory;
• tworzenie i zarządzanie procedurami oraz dokumentacją działu IT;
• tworzenie i wypracowywanie wewnętrznych procesów IT;
• konfiguracja dostawców na platformie EDI;
• zarządzanie elementami wewnętrznej sieci intranetowej;
• tworzenie i zarządzanie użytkownikami korzystających z VPN;
• tworzenie i zarządzanie użytkownikami korzystających z BlackBerry;
• zarządzanie serwerem i aplikacją obiegu dokumentów księgowych;
• podstawowe zadania administratorskie na serwerach bazodanowych;
• przygotowywanie raportów i statystyk na podstawie dostarczonych danych;
• udział w projektach wdrożeniowych SAP FI oraz SAP MM;
• wyszukiwanie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie usterek sprzętowych oraz programistycznych;
• utrzymywanie kontaktów biznesowych z firmami zewnętrznymi;
• eskalacja poważniejszych problemów do drugiej oraz trzeciej linii wsparcia;
Tier 1 IT Support Agent
• rejestracja poszczególnych zgłoszeń w bazie danych;
• wsparcie gości hotelowych przy podłączeniu do sieci internetowej;
• aktualizacja danych klientów oraz poszczególnych hoteli;
• udzielanie informacji telefonicznych o usługach i ofercie firmy;
• zarządzanie infrastrukturą sieciową (switche, routery, okablowanie);
• śledzenie ruchu sieciowo-internetowego;
• informowanie klientów o cenach poszczególnych usług sieciowych;
• eskalacja bardziej złożonych incydentów do drugiej linii wsparcia;
• wsparcie gości hotelowych przy podłączeniu do sieci internetowej;
• aktualizacja danych klientów oraz poszczególnych hoteli;
• udzielanie informacji telefonicznych o usługach i ofercie firmy;
• zarządzanie infrastrukturą sieciową (switche, routery, okablowanie);
• śledzenie ruchu sieciowo-internetowego;
• informowanie klientów o cenach poszczególnych usług sieciowych;
• eskalacja bardziej złożonych incydentów do drugiej linii wsparcia;
Szkolenia i kursy
CCNA
kurs HDI specjalista centrum wsparcia
szkolenie z podstaw SQL
kurs HDI specjalista centrum wsparcia
szkolenie z podstaw SQL
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Organizacje
Group .NET
AIESEC
Erasmus Student Network
AIESEC
Erasmus Student Network
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.