Umiejętności
Content Marketing
Branża energetyczna
English language skills
Google Adwords
Public Relations
Twitter
YouTube
Pisanie tekstów
Strategia biznesowa
Analiza biznesowa
Pisanie tekstów na zlecenie
Komunikacja Marketingowa
Prawo jazdy kart. B
marketing produktu
organizacja imprez
Fanpage Facebook,
Komunikacja produktowa
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. komunikacji i promocji
Rola wiodąca w obszarach:
A. Planowanie i przeprowadzanie kampanii wizerunkowych z uwzględnieniem działań w Internecie
B. Projektowanie i prowadzenie własnych kanałów komunikacji
C. Analiza informacji marketingowych i raportowanie
Udział w zespole projektowym w zakresie:
D. Projektowania i wdrażania strategii CSR oraz strategii marketingowych
E. Przygotowywania materiałów graficznych, reklam, folderów, banerów
F. Współpracy z mediami
G. Prowadzenia komunikacji wewnętrznej
A. Planowanie i przeprowadzanie kampanii wizerunkowych z uwzględnieniem działań w Internecie
B. Projektowanie i prowadzenie własnych kanałów komunikacji
C. Analiza informacji marketingowych i raportowanie
Udział w zespole projektowym w zakresie:
D. Projektowania i wdrażania strategii CSR oraz strategii marketingowych
E. Przygotowywania materiałów graficznych, reklam, folderów, banerów
F. Współpracy z mediami
G. Prowadzenia komunikacji wewnętrznej
Koordynator PR
Polskie Stowarzyszenie Perkusyjne
Upowszechnianie infofrmacji o festiwalu muzycznym Drum Fest, tj:
- komunikacja z mediami tradycyjnymi i elektronicznymi,
- edycja strony WWW,
- przygotowywanie treści informacyjnych,
- planowanie operacyjne i strategiczne.
- komunikacja z mediami tradycyjnymi i elektronicznymi,
- edycja strony WWW,
- przygotowywanie treści informacyjnych,
- planowanie operacyjne i strategiczne.
Zespół Public Relations
Współpraca przy projekcie "Młody Przedsiębiorca"
- organizacja konkursów dla uczestników z wykorzystaniem social media,
- opracowywanie tekstów i informacji.
- organizacja konkursów dla uczestników z wykorzystaniem social media,
- opracowywanie tekstów i informacji.
Specjalista ds. Handlowych
1.
Przygotowywanie indywidualnych ofert dostawy ciepła skierowanych do Klientów biznesowych, instytucjonalnych oraz osób fizycznych.
2.
Przygotowywanie oraz przeprowadzanie prezentacji i spotkań z Klientami, na których omawiana jest oferta firmy oraz uwarunkowania techniczne i finansowe realizacji inwestycji związanych z dostawą ciepła systemowego do budynków.
3.
Wykonywanie analiz rynku ciepłowniczego w Polsce pod kątem badania konkurencyjności wraz z raportowaniem.
4.
Przygotowywanie oraz przeprowadzanie kampani informacyjnych dla Klientów, w tym: projektowanie materiałów informacyjnych, organizacja akcji promocyjnej, przygotowywanie materiałów dla mediów.
5.
Kompleksowa organizacja imprez dla Klientów - zarządców nieruchomości, wspólnot mieszkaniowych oraz przedsiębiorców.
Przygotowywanie indywidualnych ofert dostawy ciepła skierowanych do Klientów biznesowych, instytucjonalnych oraz osób fizycznych.
2.
Przygotowywanie oraz przeprowadzanie prezentacji i spotkań z Klientami, na których omawiana jest oferta firmy oraz uwarunkowania techniczne i finansowe realizacji inwestycji związanych z dostawą ciepła systemowego do budynków.
3.
Wykonywanie analiz rynku ciepłowniczego w Polsce pod kątem badania konkurencyjności wraz z raportowaniem.
4.
Przygotowywanie oraz przeprowadzanie kampani informacyjnych dla Klientów, w tym: projektowanie materiałów informacyjnych, organizacja akcji promocyjnej, przygotowywanie materiałów dla mediów.
5.
Kompleksowa organizacja imprez dla Klientów - zarządców nieruchomości, wspólnot mieszkaniowych oraz przedsiębiorców.
Specjalista ds. Marketingu
Politechnika Opolska
1.
Organizacja konferencji dla 200 osób - przedstawicieli środowisk naukowych. Konferencja odbywała się cyklicznie na Zamku w Otmuchowie. Organizacja obejmowała m.in. negocjacje cenowe, organizację czasu wolnego dla gości, przygotowanie sal, na których odbywały się wykłady, zaproszenie gości, opracowywanie budżetu, opiekę w trakcie konferencji.
2.
Przygotowywanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych Wydziału Zarządzania. Kampania promocyjna, która odbywała się 2 razy w roku, polegała na przygotowaniu prezentacji i materiałów reklamowych oraz organizacji spotkań z uczniami szkół średnich na terenie województwa opolskiego.
Dodatkowo odpowiadałem za rekrutację i nadzór nad podległymi pracownikami - studentami wydziału, którzy zaangażowani byli w promocję.
Organizacja konferencji dla 200 osób - przedstawicieli środowisk naukowych. Konferencja odbywała się cyklicznie na Zamku w Otmuchowie. Organizacja obejmowała m.in. negocjacje cenowe, organizację czasu wolnego dla gości, przygotowanie sal, na których odbywały się wykłady, zaproszenie gości, opracowywanie budżetu, opiekę w trakcie konferencji.
2.
Przygotowywanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych Wydziału Zarządzania. Kampania promocyjna, która odbywała się 2 razy w roku, polegała na przygotowaniu prezentacji i materiałów reklamowych oraz organizacji spotkań z uczniami szkół średnich na terenie województwa opolskiego.
Dodatkowo odpowiadałem za rekrutację i nadzór nad podległymi pracownikami - studentami wydziału, którzy zaangażowani byli w promocję.
Szkolenia i kursy
2017 - Zoptymalizowany Content Marketing
2017 - SEO
2016 - Adwords Pro
2016 - YouTube Pro
2015 - Facebook Pro
2015 - Profesjonalna prezentacja 2
2014 - Profesjonalna prezentacja - GT Mentor
2011-2013 - Język Angielski w SJO Cosmopolitan – zajęcia 2 razy w tygodniu
Wewnętrznego organizowany przez Dekra
2011 – Kurs trenera szkoleń zorganizowany przez GT Mentor
2011 – Profesjonalna Obsługa Inwestora
2010 – Kurs z zakresu PR i Komunikacji zorganizowany przez GT Mentor
2010 – Praca w zespole, zorganizowany przez GT Mentor
2010 – Kurs Negocjacji biznesowych zorganizowany przez GT Mentor
2017 - SEO
2016 - Adwords Pro
2016 - YouTube Pro
2015 - Facebook Pro
2015 - Profesjonalna prezentacja 2
2014 - Profesjonalna prezentacja - GT Mentor
2011-2013 - Język Angielski w SJO Cosmopolitan – zajęcia 2 razy w tygodniu
Wewnętrznego organizowany przez Dekra
2011 – Kurs trenera szkoleń zorganizowany przez GT Mentor
2011 – Profesjonalna Obsługa Inwestora
2010 – Kurs z zakresu PR i Komunikacji zorganizowany przez GT Mentor
2010 – Praca w zespole, zorganizowany przez GT Mentor
2010 – Kurs Negocjacji biznesowych zorganizowany przez GT Mentor
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Interesuję się rynkiem gier, w szczególności konsolami. Ponadto mój wolny czas pochłaniają filmy (nie tylko te ambitne) oraz muzyka. Nie zaniedbuję także swojej kondycji fizycznej, o której najczęściej przypominam sobie w górach: na desce, nartach lub spacerach.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.