Jakub Rocławski
Przedstawiciel Handlowy/PH ds. kanałów alternatywnych, Red Bull / Trygon PR
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy ds. detalu tradycyjnego i kanałów nowoczesnych (Trójmiasto)
- sprzedaż produktów na podległym terenie
- windykacja należności
- pozyskiwanie nowych klientów
- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami firmy
- obsługa klientów sieciowych i detalicznych
- prowadzenie dokumentacji (zamówienia, faktury,promocje, rozliczenia)
- tworzenie i wdrażanie promocji sprzedażowych
- monitorowanie działań konkurencji
- van selling
- tworzenie załącznika do umów handlowych z sieciami lokalnymi w formie prezentacji
Power Point
- nadzór nad wdrażaniem nowych POS w punktach detalicznych i analiza sprzedaży
- windykacja należności
- pozyskiwanie nowych klientów
- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami firmy
- obsługa klientów sieciowych i detalicznych
- prowadzenie dokumentacji (zamówienia, faktury,promocje, rozliczenia)
- tworzenie i wdrażanie promocji sprzedażowych
- monitorowanie działań konkurencji
- van selling
- tworzenie załącznika do umów handlowych z sieciami lokalnymi w formie prezentacji
Power Point
- nadzór nad wdrażaniem nowych POS w punktach detalicznych i analiza sprzedaży
Przedstawiciel Handlowy – merchandiser (Trójmiasto)
- sprzedaż produktów na podległym terenie
- pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami firmy
- prowadzenie dokumentacji (zamówienia, faktury, promocje, rozliczenia)
- wdrażanie akcji sprzedażowych
- van selling
- dbanie o wizerunek produktu w sklepie (merchandising)
- pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami firmy
- prowadzenie dokumentacji (zamówienia, faktury, promocje, rozliczenia)
- wdrażanie akcji sprzedażowych
- van selling
- dbanie o wizerunek produktu w sklepie (merchandising)
Edukacja
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.