Umiejętności
ERP
Global Sourcing
Lean Manufacturing
MRP
Sourcing New Business
Strategic Sourcing
Supply Management
zarządzanie zmianą
Zakupy
Negocjacje kontraktu
zaopatrzenie
Team player
Analiza biznesowa
Logistyka
Wsparcie sprzedaży
Zarządzanie łańcuchem dostaw
łańcuch dostaw
Analiza rynku
Koordynacja projektu
Ocena dostawcy
MS Office (Excel, Access, Word, Outlook)
Budowanie zepołu
Budowanie relacji
Prezentacje handlowe
Zakupy Strategiczne
Umowy kontraktowe
Zarządanie konfliktem
Zarządzanie zapasami magazynowymi
Sprzedaż usług marketingowych
Negocjacje intergratywne
Negocjacje twarde
Skład konsygnacyjny
Supply M
Zarządzanie zakupami
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Material Cluster Leader
Material Group Strategy
Create global strategy for the Cluster successfully approved by Purchasing Management:
— Execute the strategy with IBPs and other Buyers
— Use “where/what/how to buy” approach
— Align company business outlook, market & technological trends, purchasing KPIs
Negotiations
Take responsibility to achieve Cluster KPIs. Lead global and support local negotiations:
— Use Advance Tactical Purchasing, e-auction, face 2 face methods to increase the savings
— Prepare negotiation design and lead negotiations
— Focus on global, long term contracts. Support short term, local contracts.
Projects
Initiate TOP Projects to consolidate the spend and improve the savings:
— Analyze spend, map the market opportunities, meet with IBPs and take Leadership for TOP Projects
— Participate and support local projects to increase savings or advice regarding market trends
— Implement Automated Order Process (SAP + Catalogues)
Team Leadership
Take responsibility for MRO Core Team performance and development:
— Lead international team of Global Category Managers and Assistant Buyers as a functional manager to achieve KPIs
— Constantly review and identify areas to allocate resources
— Organize Team Workshops
— Keep communication flow within the Core Team
Create global strategy for the Cluster successfully approved by Purchasing Management:
— Execute the strategy with IBPs and other Buyers
— Use “where/what/how to buy” approach
— Align company business outlook, market & technological trends, purchasing KPIs
Negotiations
Take responsibility to achieve Cluster KPIs. Lead global and support local negotiations:
— Use Advance Tactical Purchasing, e-auction, face 2 face methods to increase the savings
— Prepare negotiation design and lead negotiations
— Focus on global, long term contracts. Support short term, local contracts.
Projects
Initiate TOP Projects to consolidate the spend and improve the savings:
— Analyze spend, map the market opportunities, meet with IBPs and take Leadership for TOP Projects
— Participate and support local projects to increase savings or advice regarding market trends
— Implement Automated Order Process (SAP + Catalogues)
Team Leadership
Take responsibility for MRO Core Team performance and development:
— Lead international team of Global Category Managers and Assistant Buyers as a functional manager to achieve KPIs
— Constantly review and identify areas to allocate resources
— Organize Team Workshops
— Keep communication flow within the Core Team
Koordynator ds. Współpracy z Dostawcami
• W obszarach negocjowania warunków handlowych: Negocjowanie warunków zakupu (terminów płatności, rabatów zakupowych) oraz budżetów marketingowych w celu poprawienia konkurencyjności oferty firmy na podstawie badania rynku oraz trendów rynkowych w oparciu o dane IMS Health oraz własnych analiz. Odpowiedzialność za negocjowanie zakupów interwencyjnych w celu poprawienia warunków handlowych oraz marży firmy.
• W obszarach przygotowywania działań prosprzedażowych: oferowanie działań wspomagających sprzedaż produktów dostawców (współpraca z Działem Sprzedaży i Trade-Marketingu). Uczestniczenie w grupach projektowych odpowiedzialnych za tworzenie oraz optymalizację obecnych oraz nowych narzędzi marketingowych.
• W obszarach wspólnej strategii rozwoju współpracy: przygotowywanie indywidualnych programów marketingowych mających na celu zwiększenie obrotów oraz poprawienia marży firmy. Prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach z dostawcą. Dostosowywanie narzędzi marketingowych do bieżących potrzeb dostawców. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na cyklicznych spotkaniach w siedzibie producenta za pomocą prezentacji instytucjonalnej.
• W obszarach wprowadzania nowych dostawców: weryfikowanie oferty oraz biznes planu potencjalnych nowych dostawców. Podejmowanie decyzji o przyjęciu produktów dostawcy do port folio firmy. Przeprowadzenie dostawcy przez struktury i procesy firmy
• W obszarach optymalizacyjnych: czynny udział w optymalizacji procesów dotyczących współpracy z dostawcami ze szczególnym uwzględnieniem procesów zakupowych i dystrybucyjnych (B2B)
• Współpraca z dostawcami w zakresie obiegu dokumentów administracyjnych: sprawdzanie umów pod względem aspektów biznesowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem umów pomiędzy firmą oraz dostawcą, nadzorowanie ich kompletności formalnej i merytorycznej. Wystawiania faktur VAT za warunki handlowe, narzędzia marketingowe oraz wszelkich innych wynegocjowanych przychodów dla firmy.
• Wsparcie projektów restrukturyzacji przedsiębiorstwa: czynny udział w realizowanych projektach m.in. Segmentacja Producentów, Model współpracy z producentami w PGF, we współpracy z firmą Bain & Company
• W obszarach przygotowywania działań prosprzedażowych: oferowanie działań wspomagających sprzedaż produktów dostawców (współpraca z Działem Sprzedaży i Trade-Marketingu). Uczestniczenie w grupach projektowych odpowiedzialnych za tworzenie oraz optymalizację obecnych oraz nowych narzędzi marketingowych.
• W obszarach wspólnej strategii rozwoju współpracy: przygotowywanie indywidualnych programów marketingowych mających na celu zwiększenie obrotów oraz poprawienia marży firmy. Prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach z dostawcą. Dostosowywanie narzędzi marketingowych do bieżących potrzeb dostawców. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na cyklicznych spotkaniach w siedzibie producenta za pomocą prezentacji instytucjonalnej.
• W obszarach wprowadzania nowych dostawców: weryfikowanie oferty oraz biznes planu potencjalnych nowych dostawców. Podejmowanie decyzji o przyjęciu produktów dostawcy do port folio firmy. Przeprowadzenie dostawcy przez struktury i procesy firmy
• W obszarach optymalizacyjnych: czynny udział w optymalizacji procesów dotyczących współpracy z dostawcami ze szczególnym uwzględnieniem procesów zakupowych i dystrybucyjnych (B2B)
• Współpraca z dostawcami w zakresie obiegu dokumentów administracyjnych: sprawdzanie umów pod względem aspektów biznesowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem umów pomiędzy firmą oraz dostawcą, nadzorowanie ich kompletności formalnej i merytorycznej. Wystawiania faktur VAT za warunki handlowe, narzędzia marketingowe oraz wszelkich innych wynegocjowanych przychodów dla firmy.
• Wsparcie projektów restrukturyzacji przedsiębiorstwa: czynny udział w realizowanych projektach m.in. Segmentacja Producentów, Model współpracy z producentami w PGF, we współpracy z firmą Bain & Company
Szkolenia i kursy
Sense-Making, FREEMEN
Analiza danych(K-ANALIZA), Alx
Step in to Leadership, internal
Strategy preparation, internal
Advanced Tactical Purchasing, internal
Analiza danych(K-ANALIZA), Alx
Step in to Leadership, internal
Strategy preparation, internal
Advanced Tactical Purchasing, internal
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zakupy
Farmacja/Medycyna
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Boks, Bieganie, Kino
Grupy
CIPS Polska
Grupa zrzeszająca praktyków Zakupów i Łańcucha Dostaw. Zapraszamy osoby zainteresowane rozwojem kompetencji zakupowych dzięki CIPS- największej globalnej organizacji zrzeszającej Zakupowców
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.