Jakub Obarzanek

Pełnomocnik Zarządu
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Client Development Umiejętności komunikacyjne Negocjacje kontraktu Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Wystąpienia publiczne Zarządzanie Sprzedażą Prezentacje handlowe Planowanie strategiczne Budowanie zepołu Zarządzanie jakością zespołu

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Dyrektor Departamentu Klienta Strategicznego
Planowanie, rekrutacja, budżetowanie, ewaluacja, sprzedaż, rozwój, nowe produkty w Departamencie Klientów Strategicznych. Prowadzenie projektów Zarządu w obszarze Key Clients. Współpraca z sektorem Consumer Finance, B2B Finance, Leasing, Faktoring, Energetyka, Ubezpieczenia, Telekom, IT, "duże" B2B (obroty powyżej 200 mln PLN). Prowadzenie portfela największych klientów grupy w zakresie nowych produktów oraz sprzedaży.
Lifeboat Ltd.
Branch Manager
Prowadzenie zespołu sprzedaży - pozyskanie i rozbudowa portfela klientów kluczowych. Prowadzenie negocjacji handlowych. Planowanie, prowadzenie, rozliczanie projektów firmy. Budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej. Szkolenie i Traning pracowników.
Michal Mcsperrin-Kossak
Michal Mcsperrin-Kossak · przełożony
wystawiono
Kuba joined our sales team shortly after I had started with Lifeboat Ltd. He was our first person to be based in Wrocław permanently and had sole responsibility for our operations there. From the moment I interviewed him I knew that he would be extremely successful in the business and he is now enjoying the rewards from all the hard work and effort that he has given over the past 2 years. His professionalism, organisation and friendly persona are top-class and make him a pleasure to work with.
Logo
Co-founder, Managing Director
Work Affair Ltd.
Budowa portfela kluczowych klientów firmy. Prowadzenie zespołu sprzedaży. Projektowanie i wdrażanie nowych produktów. Planowanie, prowadzenie projektów. Outsorcing procesów rekrutacji.
Logo
Manager
Pot-a-doodle-do Ltd. (visitor center)
Obsługa turystycznych grup przyjazdowych, szkolenie pracowników i nadzór nad zespołem. Budowanie profila kluczowych klientów firmy, prowadzenie badań poziomu satysfakcji klientów, monitoring zmian.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Studio reklamowe TAK
Sprzedaż powierzchni reklamowej - pozyskanie portfela klienckiego zgodnie z przyjętym planem projektowym, prezentacja oferty firmy, prowadzenie negocjacji handlowych.
Logo
Tourist group leader
Pot-a-doodle-do Ltd. (visitor center)
Obsługa turystycznych grup przyjazdowych, sprzedaż usług, quad bike trekking.
Dolnośląska Organizacja Turystyczna
Wsółpracownik
Współorganizacja i obsługa dziennikarskich wizyt studyjnych. Współpraca w zakresie promocji Dolnego Śląska.
Logo
Asystent senatora
Biuro senatorskie
Przygotowywanie materiałów prasowych i wystąpień, organizowanie spotkań i konferencji prasowych, przygotowywanie materiałów informacyjnych, przegląd materiałów prasowych.

Szkolenia i kursy

Negocjacje zaawansowane.
Bezpieczeństwo umów w obrocie gospodarczym.
Seminarium Braina Tracy "Klucz do sukcesu w sprzedaży"
ABC skutecznej sprzedaży.
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem.
Corporate identity.
Analiza i diagnostyka procesów komunikacyjnych.
Projektowanie komunikacji.
Komunikacja społeczna.
Teambuilding and teammanagement.
Upadłość dłużnika - bezpieczeństwo w biznesie.
Savoir-vivre w biznesie.

Uczestnik ponad 50 kongresów i seminariów z obszaru Consumer Finance, Banking, Finance Management, B2B

Licencja pilota wycieczek

Edukacja

Logo
Komunikacja Społeczna, magisterskie
Centrum Studiów Niemieckich i Europejskich im. Willy Brandta
Logo
Kulturoznawstwo , magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
ANTYKARIERA
ANTYKARIERA
Antykariera to sposób zarabiania na tym, co się lubi robić, na swojej pasji czy hobby. Staram się znaleźć osoby, z którymi będę mogła rozpocząć moją antykarierę. A może dzięki temu forum powstaną inne
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
DYREKTORZY HANDLOWI  DYREKTORZY SPRZEDAŻY
DYREKTORZY HANDLOWI DYREKTORZY SPRZEDAŻY
Grupa zrzeszająca Dyrektorów Handlowych , Dyrektorów Sprzedaży i Managerów odpowiedzialnych za sprzedaż. Działalność grupy ma na celu nawiązanie kontaktów biznesowych , oraz wymianę doświadczeń. Pro
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Headhunter
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
Kod skutecznej sprzedaży
Kod skutecznej sprzedaży
Inspiruje nas elegancka sprzedaż, którą Klient zamyka sam. Z pełnym przekonaniem i satsyfakcją. Sprzedaż, jako długoterminowa relacja z rynkiem i Klientami.